Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
Advertisements

Mikä on suomalaisen alkoholin käytön kuva
Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Hannu Virtanen Selkokielen tarvearvio 2014
”Määrittää ihmisen yksilönä”
Työurien repaleisuus ja pätkätyöt
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Sosiaalisen median palvelut ja niiden hyödyntäminen nuorisotyössä Tuhti2013.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Tieto-osasto / PATI1 Suun terveydenhuollon hoitoonpääsy Kysely terveyskeskusten ylihammaslääkäreille lokakuu 2013.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Raskaudenkeskeytykset 2010 – ennakkotiedot Anna Heino Mika Gissler.
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
Anneli Ketonen Länsi-Suomen lääninhallitus Maakuntakirjastokokous Seinäjoki.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Raittiuden trendit Alkoholi- ja huumetutkijain seuran Raittius liikkeessä –seminaari Heli Mustonen.
Steriloinnit 2012 Anna Heino & Mika Gissler.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra Krista Auvinen Kuvahaku internetistä ja kuvien laillinen käyttö.
PISA Programme for International Students Assessment OECD-maat.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Terveyspalvelut ja terveydentila. Yksityisestä sairaanhoidosta korvauksia saaneet helsinkiläiset, osuus % väestöryhmästä 2000– Naisten ja.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Turvallisuus ja ensiapu ihmiset, omaisuus, tieto, toiminta, ympäristö, työ Fyysinen, psyykkinen ja yhteisöjen turvallisuus Perustus-, tasa-arvo-, lukio-
Muuttuva työ digitalisaatiossa Kirjastonjohtajien neuvottelupäivät Perttu Kauppinen.
Päihdetilastollinen vuosikirja 2015 Tuomo Varis Sirpa Virtanen Tuomo Varis ja Sirpa Virtanen.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Diabeteslääkkeiden erityiskorvausoikeudet Kainuussa vuosina : Koulutusryhmien väliset erot vuotiailla Risto Kaikkonen TEROKA
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Raportin lukuohje Lukukerrat
Painojakauma Suomessa ja maailmalla
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä 2016
Väestö ja väestönmuutokset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
20.
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Sanomalehtien lukemisella yhteys oppimistuloksiin
1. Ilman lukevia aikuisia ei kasva lukevia lapsia
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Anna Heino & Mika Gissler
Työvoima iän ja sukupuolen mukaan Pyhäjoella 2017
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Celian palvelut kirjastosta
Esityksen transkriptio:

Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä

Aikakauslehtiä lukee painettuna kuukausittain 79 % suomalaisista Aikakauslehtiä lukee painettuna kuukausittain 79 % suomalaisista. Printtilehti on kaikissa ikäryhmissä edelleen suosituin tapa seurata aikkarisisältöjä.

Printtiaikakauslehtien lukeminen kuukausittain, kevät 2017, % suomalaisista

Ikäryhmistä 18–24-vuotiaat käyttävät desktop-sisältöjä eniten Ikäryhmistä 18–24-vuotiaat käyttävät desktop-sisältöjä eniten. Heistä 38 % lukee aikakauslehtiä tietokoneella kuukausittain.

Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain tietokoneella, kevät 2017, % suomalaisista

Aikkarisisältöjä mobiilissa kuluttaa kuukausittain jo 26 % suomalaisista, ja 12–17-vuotiaista nuorista jopa 44 %.

Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain matkapuhelimella, kevät 2017, % suomalaisista

Viidessä vuodessa tablettisisältöjen kuukausittainen kulutus on noussut 10 prosentista 18 prosenttiin. Aktiivisimpia tabletin käyttäjiä ovat 35–44-vuotiaat.

Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain tabletilla/lukulaitteella, kevät 2017, % suomalaisista

Sisältöjen kulutus on osittain siirtynyt printistä ja tietokoneelta mobiiliin ja tablettiin.

Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2013 – kevät 2017, % suomalaisista

Alle 35-vuotiaille mobiili on ensisijainen tapa kuluttaa digitaalisia aikkarisisältöjä.

Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2017, % suomalaisista

Miehet lukevat naisia useammin digitaalisia aikkarisisältöjä.

Naisten ja miesten aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2017, % suomalaisista

Mediakohtaiset tulokset saat ilman tunnuksia Mediakorttipalvelusta Lisää KMT-koosteita www.aikakauslehdet.fi/KMT Mediakohtaiset tulokset saat ilman tunnuksia Mediakorttipalvelusta www.mediakortit.fi

www.aikakausmedia.fi  www.mediakortit.fi