Elokuvakurssin kurssisuunnitelma

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Katja Siltanen ja Anne Rytilahti
Advertisements

Kurssimarkkinointia Koulutuksen toiminta-alue/Sari Helminen1 Syksyn kursseilla on tilaa!
Asiakaskeskeinen ja innovatiivinen hoitotyö Hoitotyön koulutusohjelma/ projektiopinnot, Turun ammattikorkeakoulu 2015 Hanna Hietarinta.
Tervetuloa opiskelemaan sosiaalityötä Tampereen yliopistossa Tervetulotilaisuus
Aloitusluento TIES341 Funktio-ohjelmointi 2 Kevät 2006.
Työn nimi (=eläinlaji) Työn tekijä Tallenna tämä sivu luokan omaan kansioon > Omat tiedostot > Biologia > Nisäkkäät > Nisäkkään ja tekijöiden nimet. Noudata.
Osaamisen tunnistaminen ja dokumentointi OVA –verkoston tapaaminen ) Kirjoitetaan osaamistodistus/annetaan osaamismerkkejä.
MAAILMANKUVA, MAAILMANKATSOMUS, ELÄMÄNKATSOMUS. MITÄ TARKOITTAVAT KÄSITTEET: Maailmankuva Maailmankatsomus Elämänkatsomus.
Miksi aikuislukioon? Lukio on yleissivistävä oppilaitos Voit opiskella kieliä, luonnontieteitä, humanistisia aineita… Olet viisaimmillasi lukiossa Sivistys.
MITÄ HELSINGISSÄ TAPAHTUU NYT? Teoshaku käynnissä Amos Anderssonin näyttelyyn Generation 2017, joka esittelee –vuotiaiden taidetta Generation 2017.
MITÄ UUTTA? Tekstiviestihälytysjärjestelmä Toimikunta- ja maakuntarajat pois Hälytysryhmän jokaisen jäsenen tiedot päähälyttäjien lisäksi (väh. nimi,
Päättötyö 9.lk Mikä on päättötyö Tutkielman tyyppinen kirjallinen työ
Filosofian ja elämänkatsomustiedon didaktiikka: AD-perusteet kurssin suoritus Eero Salmenkivi Opettajankoulutuslaitos.
VARDA-tietovirrat: Varhaiskasvatuksen tietojen siirtyminen tiedon tuottajilta tiedon hyödyntäjille.
Biologian ja maantiedon kenttä- ja harjoituskurssi
HI04- Eurooppalaisen maailmankuvan kehittyminen
Johdatus elämänkatsomustietoon Kouluvierailut
Ihmisen elinkaari Psykologia jpe.
TOIMINTA-REFLEKTIO-OPPIMINEN.
The 9 block vision processing model
Opinnäytetöiden kirjaaminen Wilmaan huhtikuu 2015

Tavoitteena poistaa työelämän hukkia (työelämän hukkaa)
ÄI 2 KIELI, KULTTUURI JA IDENTITEETTI
Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
Kieli, kirjallisuus ja identiteetti
Kemikaaleja kaikkialla
Aloita täältä, täydennä säännöllisesti!
T Kuva- ja audiotekniikat, 3 op
Liikesaksan perusteet I
Lainsäädäntö ja sen merkitys
Oppiminen oppilaan omien kiinnostuksenkohteiden kautta
Kiinnostus osallistua hankesuunnitteluun tai toteuttamiseen
Jalkapallo Leiri Hiihtolomalla 2015
Luontoliikunta soveltuu kaikille
Mitä VamO-hankkeessa on meneillään Rovaniemellä
Filosofian alat TEOREETTINEN FILOSOFIA
EPortfolio Väline oman osaamisen kehittymisen seurantaan ja dokumentointiin. HOPS-koulutus Ilona Laakkonen, Student Life.
Meillä on töissä kivaa. Meillä on hyvä ilmapiiri ja kivat työkaverit
Luku 3 Missä ja miten Digiopetusaineisto filosofia sai alkunsa? Luku 3
Kiinnostaako VALOKUVAUS?
L7 Sovellus Koulutusrekisteri
Äidinkielen yo-koetyyppi keväästä 2007 alkaen
IdeaPaja Easy Livin’ Challenge with.
Äidinkielen yo-koetyyppi keväästä 2007 alkaen: oma tekstilajinsa
Laadullisten tutkimusmenetelmien seminaari
Tulevaisuustila Vainu – tervetuloa!
Kaakkurin koulun valinnaisaineet
Työhönopastus ja perehdyttäminen
Kaksi erää Tässä ppt:ssä ohjeet pelin johtajalle Opus-työryhmä 2014
<Hankkeen nimi>
Työn muodot Työsopimuksen ehdot
Vanhempien ja lasten osallisuuden lisääminen
Tilaustoimitusprosessin kuvaus
Tehtävä Suomelle Tehtävä kirjastoille
VERME - VERTAISMENTOROINTI
SePPO-osahanke Keudassa Lahti
Tiirismaan vesopäivät
Yhden tunnin soveltava valinnainen 8. lk. (AI ja HI)
Metsästä löytyy puun lisäksi paljon muutakin hyödynnettävää
Satu Tissari Erityisasiantuntija.
Käyttöoikeusyksiköitä koskevat tuotteet ovat seuraavat:
ENG-A1008 Orientaatio kandidaattiopintoihin insinööritieteissä, RYM ja ENY –korvaava tehtävä Kotitehtävä pääaineluennolle (poissaolijoille pakollinen,
LIITE 6 Audio-visuaalinen tuotantotiimi
OSAAMISKANSIO Nimi.
Innokylän hyödyntäminen STM:n toiminnassa Studia generalia: Innokylä - mikä, miksi, kenelle? Perjantaina klo Meritulli, Meritullinkatu 8,
Neuvottelukunta – mitä se tarkoittaa ja miten se toimii?
OmaLahti –yhdistystapaaminen Monitoimitalo Onni Yhteisen työskentelyn tulokset.
2.3 Tutustutaan kirjastoihin
Kumppanuus-/yrityspolkumalli
Esityksen transkriptio:

Elokuvakurssin kurssisuunnitelma

Kuvan ja kameran käyttö Opitaan havaitsemaan erilaisten kuvakokojen ja kamera- ajojen ja kuvakulmien sekä montaasin käyttöä. Analysoidaan yksityiskohtaisesti elokuvakatkelmia. Kirjoitetaan tekstitaidon vastaus kuvan ja kameran käytöstä.

Hollywood-elokuvan rakenne Opitaan ns. suljettu ja avoin draama. Analysoidaan tunnettujen elokuvien käsikirjoituksia rakenteen kannalta. Tarkastellaan samalla henkilöhahmojen rakentamista. Tehdään analyysitehtävä rakenteesta

Taide-elokuvaan tutustuminen Katsotaan ns. taide-elokuva. Pohditaan, miten elokuvan katsominen poikkeaa juonielokuvan katsomisesta.

Kolahtaako-elokuvaviikko Vieraillaan elokuvaviikolla katsomassa Spotlight-elokuva keskviikkona 12.10. klo 19.00. Lisäksi katsomme Chaplinin poika -elokuvan perjantaina 14.10. Laaditaan kirjoitus Spotlight-elokuvasta. Tehtävä ilmoitetaan myöhemmin.

Ryhmän omia ideoita Kurssilla voidaan esimerkiksi edellisten ryhmätöiden sijaan lähestyä elokuvaa jollain muulla tavalla. Mitä ideoita teillä on?