DOOH lisää luovuutta leffamainontaan

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Otto Von Bismarck ja Saksan ulkopolitiikkaa
Advertisements

1 Selvitysmiehen raportti Panu Kalmi. 2 Taustaa Työ on jatkoa viime kerralle esitetylle selonteolle. Selvityksen osan 2 muodostaa viime kerralla esitetyt.
PISKI –HANKE JA KULJETUSPALVELU PIRKANMAALLA Kirjastotoimen apulaisjohtaja Maija Kanerva Tampereen kaupunginkirjasto-Pirkanmaan maakuntakirjasto Jyväskylä.
SISÄPELITAKTIIKOISTA MIESPESÄPALLOSSA Lajinkehittämistyö Mikko Kylmälä.
Multimedian peruskurssin loppuharjoitustyö vaihtoehto 1 Heikki Hietala Turing Police, Criminal AI Division.
Bensan hinta Hyvää päivää, Olen kuullut ennustettavan, että bensan hinta saattaa syksyyn mennessä nousta litralta jopa € 1,90 :een.
Äänen pakkaaminentMyn1 Äänen pakkaaminen •Äänen enkoodaaminen ja mahdollinen pakkaaminen on ratkaistava jotenkin monissa arkipäivän sovelluksissa ja tuotteissa:
METSO- toimintaohjelma Monimuotoisuuden turvaaminen yksityismetsissä – kokemuksia tähän asti Lea Jylhä METSO-ohjelman valtakunnallinen vuosiseminaari
Mitä sinä tiedät suomalaisesta mökistä
Korkeakoulujen opetuksen ja oppimisen digitaalisen tuen hankkeet.
K ESKI -P OHJANMAAN JA K RUUNUPYYN OSAHANKE Projektipäällikkö Tuula Löf Projektityöntekijä Mikko Nikkilä OULU.
Suomen Suunnistusliitto ry Suomen Suunnistusliitto.
Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?
Vili ~tarina tunteellisesta marsusta © Hilla 2007 Roosalle : Hilla.
Millainen liikkuja olen? Kuljen koulu matkat yleensä pyörällä. Illalla koulunjälkeen, kun olen kavereiden kanssa tai vapaa- ajalla tulee hyötyliikuntaa.
Tapa puhua, tapa ajatella Oppikirja: s
PURKAAMO. Purkaamo -työskentelyn tavoitteet Orientoida ja aktivoida työyhteisöä opetussuunnitelmaprosessiin Kuulla ihmisten kokemuksia ja saada uutta.
Tapa puhua, tapa ajatella Oppikirja: s
VIREYS JA UNI.
Yhteishaku Sähköisen yhteishaun ohjeistus.
* Miksi ja kenelle www-sivut halutaan tehdä? * Mitkä ovat tavoitteet? * Kohderyhmän käyttäjien määritely ! SUUNNITTELUN PERUSTEITA.
Ajankohtaista tietoa Omnian Ammattistartista ja tehostamishankkeesta
Harri Sirén1 TULOKSELLISUUS, PALKINTA JA NEUVOTTELUTOIMINTA.
Matkailun nettisivujen analysointi
AHOT-sisällyttämishakemuksen vaihtoehtoja. Vaihtoehto 1) Etusivulla erikseen painikkeet korvaavuus- ja sisällytyshakemuksen luomiseen.
Vapaaehtoistyön kansallinen strategia – hanke Aspa yhteistyössä Kansalaisareena ry:n kanssa Jatta Vikström
MOTIVAATIO.
Laajennetussa työssäoppimisessa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus.
Kappale 8 - Ad-Hoc verkkojen tehokkuus Tietoliikennetekniikan seminaari – Markku Korpi.
Turun seutu hyvinvoinnin malliseutu liikunnan keinoin vuonna 2016 Torstaina klo Ravintola Olè, Veritas stadion, 3 krs., Blomberginaukio.
Opetusteknologioista Mikko Myllymäki. Tekniikkalähtöisyys vs. tarvelähtöisyys TeknologiaOpetus Miten voitaisiin käyttää.
Vähittäiskaupan kehitys, minne olemme menossa? Raija-Leena Söderholm
Pohjolan Mylly Oulun Matkailu Oy MaSu Oulun markkinointiviestin tä allekirjoitetaan Ouluon.fi –logolla. Merkki on monivärinen, jolloin sen käyttö.
Parasta Lapsille ry Taru Heinonen vapaaehtoistoiminnan kehittäjä.
Lisätietoja: Pirjo Räsänen
Viestintä ja tiedottaminen Kuinka viestinnästä saadaan vaikuttavaa? Kuinka muut nuoret tavoitetaan tehokkaasti? Miten tiedotteemme lyö läpi mediassa?
EXAMin matematiikkaryhmän välituloksia Verkkoja kokemassa Marjaana Kareinen, Lappeenrannan teknillinen yliopisto.
Kokemuksia ja odotuksia. ”EU:n rakennerahasto-ohjelmat ovat kuin auto, jossa on iso moottori, mutta jonka teho häviää sisäiseen kitkaan. Loppujen lopuksi.
Teema 2: Haasteet Maailma ympärillä muuttuu
Mervi Jansson Oppimiskumppanuuksien johtaja Omnia
Juniorigolfkampanja 2014.
Tervetuloa töihin! Hyvää kesää työn merkeissä!
Apetit valloitti digissä ja POSissa
perustuvat geneettisiin etäisyyksiin.
Luo luottamusta Kuvailuteksti harmaaseen palkkiin:
Olli Huovinen, Jenniina Soukka ja Matias Nevaranta
Televisiot.
Liikennekaari ja markkinat
Tekstinhuoltoa 3.
Flexit opastavat uusittuihin Siwoihin
Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa
FOX - B2B-viestillä ulos
Neuvottelu on taitolaji
Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet
RYHMÄNOHJAAJANA TOIMIMINEN
Puolalan koulu - valinnaisesitys 2017
Läkis dominoi digissä.
Maksuton koulutus, miksei!
Photograph:Eeva Rista, Helsingin kaupunginmuseo,
ajatuksia älykkyydestä ja luovuudesta
Yhteenvetoa syksyn työskentelystä
Kunnan strateginen viestintä maakuntauudistuksen jälkeen KUNNAN JA MAAKUNNAN VIESTINTÄYHTEISTYÖ Helinä Mäenpää, viestintäjohtaja, Jyväskylän kaupunki Emmi.
Tyyli – Työelämäjaksoja ja työssäoppimista yliopisto-opintoihin
Oppia ikä kaikki, myöskö 50 + yrittäjyyden opiskelussa?
Yleinen palokuntalaiskokous XXVII
Suomen Nyrkkeilyliitto
Monitoimitiloissa työskentelevien verkostotapaaminen
Ulko- ja liikennevälinemainonta
Robotiikka Ruokaviraston asiakaspalveluun (Chatbot lemmikkieläinten tuontiehdot)
Tapaa Nadina, hän on tuotekehitysinsinööri
Esityksen transkriptio:

DOOH lisää luovuutta leffamainontaan

Mediamix Haaste Ulkomainosmediat Tulokset Lanseeraukset, jotka suunnitellaan jokaiselle elokuvalle erikseen Mediamix Vaihtelee elokuvittain, ulkomainonta aina mukana Ulkomainosmediat Valtakunnallinen Abribus ja digitaaliset ratkaisut sekä elokuvittain vaihtelevat muut tuotteet Tulokset Esimerkiksi Minions – Kätyrit sai salit täyteen jo ensi-iltaviikonloppuna helteistä huolimatta (ensi-iltaviikolla yli 100 000 kävijää). 

”Kun kyseessä on iso leffa, halutaan ehdottomasti valtakunnallista näkyvyyttä. Silloin Abri on pakko olla.” ”Varsinkin kesällä Abri on riskitön vaihtoehto, sillä ihmiset ovat ulkona. Esimerkiksi TV:n TRP:ssä taas helteet näkyvät heti.” "Samalla digitaalisuus haastaa luovuutemme yhä enemmän.”