DOOH lisää luovuutta leffamainontaan
Mediamix Haaste Ulkomainosmediat Tulokset Lanseeraukset, jotka suunnitellaan jokaiselle elokuvalle erikseen Mediamix Vaihtelee elokuvittain, ulkomainonta aina mukana Ulkomainosmediat Valtakunnallinen Abribus ja digitaaliset ratkaisut sekä elokuvittain vaihtelevat muut tuotteet Tulokset Esimerkiksi Minions – Kätyrit sai salit täyteen jo ensi-iltaviikonloppuna helteistä huolimatta (ensi-iltaviikolla yli 100 000 kävijää).
”Kun kyseessä on iso leffa, halutaan ehdottomasti valtakunnallista näkyvyyttä. Silloin Abri on pakko olla.” ”Varsinkin kesällä Abri on riskitön vaihtoehto, sillä ihmiset ovat ulkona. Esimerkiksi TV:n TRP:ssä taas helteet näkyvät heti.” "Samalla digitaalisuus haastaa luovuutemme yhä enemmän.”