Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Läkis dominoi digissä
2
Kampanjan tavoite: Saada uudenlainen Läkerol-Karkkipastilli tunnetuksi Kohderyhmä: Nuoret, urbaanit terveysintoilijat Mediamix: Bannerit, TV, elokuva, maistatus, Youtube, Facebook ja ulkomainonta Ulkomainosmediat: Digimalls, Digizone, Compass ja D.E.P. Kampanja-aika: Alkuvuosi 2016 Tulokset: Selkeää myynnin kasvua
3
”Läkerolin top of mind -tunnettuus nousi yli 10 prosenttiyksikköä
”Läkerolin top of mind -tunnettuus nousi yli 10 prosenttiyksikköä. Tutkimusten mukaan Läkerolia preferoivien osuus kasvoi 7 prosenttiyksikköä.” – Anna Peuravaara, Brand Manager, Cloetta
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.