Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Läkis dominoi digissä.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Läkis dominoi digissä."— Esityksen transkriptio:

1 Läkis dominoi digissä

2 Kampanjan tavoite: Saada uudenlainen Läkerol-Karkkipastilli tunnetuksi Kohderyhmä: Nuoret, urbaanit terveysintoilijat Mediamix: Bannerit, TV, elokuva, maistatus, Youtube, Facebook ja ulkomainonta Ulkomainosmediat: Digimalls, Digizone, Compass ja D.E.P. Kampanja-aika: Alkuvuosi 2016 Tulokset: Selkeää myynnin kasvua

3 ”Läkerolin top of mind -tunnettuus nousi yli 10 prosenttiyksikköä
”Läkerolin top of mind -tunnettuus nousi yli 10 prosenttiyksikköä. Tutkimusten mukaan Läkerolia preferoivien osuus kasvoi 7 prosenttiyksikköä.” – Anna Peuravaara, Brand Manager, Cloetta


Lataa ppt "Läkis dominoi digissä."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google