Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa"— Esityksen transkriptio:

1 Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa

2 Haaste: uuden tuotetyypin lanseeraus Kampanjan tavoite: tuotteen lanseeraus onnistuneesti Mediamix: ulkomainonta, verkko ja TV Ulkomainosmediat: Abrit ja Shopperit Kampanja-aika: vko 7/2015 Tulokset: vahva valtakunnallinen näkyvyys, selvät myynninlisäykset sekä huomion ja kiinnostuksen herättäminen 

3 ”Kefirillä luodaan kokonaan uutta kategoriaa Suomen maitotuotteiden markkinoille, joten tuotteen selittäminen ja kuluttajien tietoisuuteen saattaminen oli ensisijainen asia heti lanseerauksen alussa.” ”Yhtä aikaa toteutetuilla ulkomainonnan, verkon ja tv:n mainoskampanjoilla sekä tuotemaistatuksilla pystyimme luomaan säpinää tuotesarjan ympärille ja herättämään hyvin kuluttajien kiinnostuksen.”


Lataa ppt "Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google