Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa
2
Haaste: uuden tuotetyypin lanseeraus Kampanjan tavoite: tuotteen lanseeraus onnistuneesti Mediamix: ulkomainonta, verkko ja TV Ulkomainosmediat: Abrit ja Shopperit Kampanja-aika: vko 7/2015 Tulokset: vahva valtakunnallinen näkyvyys, selvät myynninlisäykset sekä huomion ja kiinnostuksen herättäminen
3
”Kefirillä luodaan kokonaan uutta kategoriaa Suomen maitotuotteiden markkinoille, joten tuotteen selittäminen ja kuluttajien tietoisuuteen saattaminen oli ensisijainen asia heti lanseerauksen alussa.” ”Yhtä aikaa toteutetuilla ulkomainonnan, verkon ja tv:n mainoskampanjoilla sekä tuotemaistatuksilla pystyimme luomaan säpinää tuotesarjan ympärille ja herättämään hyvin kuluttajien kiinnostuksen.”
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.