Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Apetit valloitti digissä ja POSissa
2
Kampanjan tavoite: muistuttaa kuluttajia mahdollisimman lähellä ostohetkeä
Kohderyhmä: arkiruoanlaittajat Mediamix: ulkomainonta, kohdennettu mobiilimainonta Ulkomainosmediat: Digimalls, Shopper, Ostoskärryt Kampanja-aika: viikot 4&5/2015 sekä 10/2015 Tulokset: myynnissä edellinen vuosi ylitettiin
3
”Myynnillisesti pääsimme tuotteen myynnissä yli edellisvuoden
”Myynnillisesti pääsimme tuotteen myynnissä yli edellisvuoden. Pidän sitä hyvänä onnistumisena varsinkin kun markkinassa tilanne on koko alkuvuoden 2015 ollut todella haastava.” - Riikka Haarasilta-Suutarinen, tuoteryhmäpäällikkö Apetit
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.