Facebook.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
SOME Eli sosiaalinen media ja lähinnä sitä Facebook Roast.
Advertisements

Sosiaalinen media Iida Kiesi.
Sosiaalisen median palveluita - facebook Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
LinkedIn - verkostoitumispalveluna Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
OULU ADVANCED RESEARCH ON SOFTWARE AND INFORMATION SYSTEMS Teppo Räisänen | Oulun yliopisto Facebook API Teppo Räisänen Tietojenkäsittelytieteiden.
Nuorten Tietokoneenkäyttö.
Copyright © Tekes ”Tutkimusprojektin tulostiivistelmä” Janne Takalo-Mattila
Sosiaalinen media.
4H-Yrityksen liiketoimintasuunnitelma
Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
LinkedIn yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
TTL Sosiaalisessa mediassa
Joukkoistamisen ja vertaistuotannon edistäminen yhdistysten kansalaistoiminnassa Käytännön kehittäjän näkökulma.
NIKO PARKKINEN & MATTI YLINIEMI SOSIAALISEN MEDIAN KÄYTTÖOHJEISTUS.
Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
Minun tiedonhankinnan ympäristö
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
FINGERPORI
Osaaja-lehti -tehdään yhdessä! Anne Vuorinen A.Vuorinen
Otsikko Kevät 2013 PAOK paokhanke.ning.com #paokhanke (Twitter) facebook.com/PAOK-verkosto.
Twitter reaaliajan seurannassa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
HENKILÖKOHTAINEN OPPIMISYMPÄRISTÖ OPETTAJILLE Krista Auvinen 2011 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Osuustoimintatutkimuksen päivä 2008 Kuopio Kuopion yliopisto Osuustoiminnan neuvottelukunta Osuustoiminnan opetus: kommenttipuheenvuoro Tapani.
Esittäytyminen Tuomas Korkalainen Metropolia. Kuka olet? Projektisuunnittelija, Metropolia kulttuuri ja luova ala, elokuvan ja tv:n koulutusohjelma Reititin.
Internet – liiketoimintamallit Internet - strategia Miten yritys voi hyödyntää nettiä liiketoiminnassa.
Yammer sisäisen viestinnän työkaluna Jyväskylän yliopistossa
Suomen Luomutori Verkkosivujen konsepti. Lähtötilanne Ei tällä hetkellä kotisivuja Yhteydenpito tuottajiin on pidetty puhelimitse Väliaikainen logo Luomutorilla.
HENKILÖKOHTAINEN OPPIMISYMPÄRISTÖ OPETTAJILLE Kiravo-projekti 2011 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
SOSIAALINEN MEDIA AMMATTIKORKEAKOULUN HYÖTYKÄYTÖSSÄ Juhana Kokkonen
Projektityökurssi KLTITE06SU/OH Projektitöiden seminaariohjeet.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Sosiaalisen median hyödyntäminen ja kehittäminen nuorille suunnatuissa sosiaalipalveluissa Case: nuorten Facebook-palveluohjaus Oulussa Saila Lähteenmäki,
Rovaniemi Jatkuvan kehittämisen ja osaamisen merkitys yrityksen tulevaisuudelle Pasi Pentikäinen / Pentik Oy.
Sosiaalinen media työelämän viestintäkanavana
Kuvien siirto nettigalleriaan
Jarkko Muhonen TeamProg
Hakalan kouluyhdistys Pulsa ry
Osuustoiminta koulujen yrittäjyyskasvatuksessa
Mainiot maisemat -hanke
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot
Oman alan lehdet (1) Käy lainaamassa oppilaitoksen kirjastosta oman alan lehti. Pohdi ja kirjoita blogiisi (tee oma sivu nimeltään ”Oman alan lehdet”)
Yhteisöllinen innovointi
Instagram.
Alaikäisen tekemä sopimus Anniina Väisänen & Jutta Kokkonen
Innokylä tutuksi ja käyttöön
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
HENKILÖKOHTAINEN OPPIMISYMPÄRISTÖ OPETTAJILLE
YouTube YouTuben historia alkoi silloin, kun PayPalin työntekijöitä tekivät verkkosivuston, jossa käyttäjät voivat lisätä, jakaa ja katsoa videomateriaalia.
Sosiaaliset mediat alakoulussa
FACEBOOK Facebookin avulla pidät yhteyttä elämäsi ihmisiin ja jaat tietoja heidän kanssaan!
Hankeviestintää - miksi ja miten?
Oman elämän raiteilla!.
Facebook JYTY-koulutus
Some-ohje Pirkanmaa2019-valmistelijoille
Lue siitä lisää Microsoft SharePoint-uutiset
Innokylä tutuksi ja käyttöön
-Ole oma itsesi Löydä oma heimosi-
Muokkaus Mari Lampinen,
Esimerkkejä sosiaalisen median erilaisista sisällöistä
Wordpress-blogialusta
Viestintä.
Puheenjohtajan terveiset
Esityksen transkriptio:

Facebook

Historia Avattu 4.2.2004 Kehittäjä Mark Zuckerberg Zuckerberg varasti idean ConnectU:lta Suunniteltiin alunperin yliopiston käyttöön

Miten se toimii? Luodaan profiili omalla nimellä ja kuvalla Etsitään kavereita sieltä Jutellaan kavereille ja julkaistaan tilapäivityksiä ja kuvia Omalle yritykselle voi myös luoda profiilin Nykypäivänä Facebookia voi käyttää myös kirpputorina Facebookissa voi myös mainostaa

Kenelle palvelu on suunnattu? Yli 13 vuotiaille yksityisille henkilöille Yrityksille Tapahtumille Julkisuuden henkilöille Bändeille ja artisteille

Miten se eroaa muista palveluista? Facebook on tunnetuimmista sosiaalisista medioista vanhin Sen sisältö on enemmän tekstipohjaista Facebookissa on myös paljon ryhmiä mihin voi liittyä kuka vain

Onko palvelu hyöty- vai hupikäyttöön? Molempiin. Yritykset voivat mainostaa palveluitaan Yksityiset henkilöt voivat esimerkiksi jakaa kuulumisiaan

Miten sitä voi hyödyntää tulevaisuudessa? Kaupan käyminen Työn hakeminen Mainostus Omien kuulumisien jakaminen Kavereiden elämän seuraaminen

Käytättekö palvelua itse? Miksi? Käytämme, koska sieltä saa hyvää viihdettä ja se on hyödyllinen