DigiOpit Verkko-opinnot –teemaryhmän verkkotapaaminen 10.3.2016.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Wilma Moodle Ilmoittautuminen Haku Kalenteri Wilma Moodle Ilmoittautuminen Haku Kalenteri Pirteä, kesäinen opiskelijoita paikalla, jossain kohti kuvaa.
Advertisements

Verkkoympäristöt lähiopetuksen rinnalla/tukena
Yritysviestintä 5 ov Käsikirjoittaminen –Muutos 1 ov  2 ov –verkkokurssi Yritysviestinnän rakentaminen –2 ov –Verkkokurssi Multimaker –Muutos 2 ov  1.
Opinto- ja opetuspalveluiden sähköisiä palveluita Opinto- ja opetuspalvelut Syksy 2013.
Esityksen otsikko Arial 22pt Ala-otsikko Arial 14pt Sähkö- ja automaatiotekniikka-alan perustutkinto.
UMF 2. Suoritus 1.Kurssiin osallistuminen Kotivälikoe 1: klo 10:15 – klo 14:15 Kotivälikoe 2: klo 12:15 – klo 14:15 (Loppu)välikoe:
YouTube Rules and we want too… OKKY:n KOTISIVUJEN SUUNNITTELUKILPAILU.
ONKO VERKKO-OPPIMINEN RIKKI ?. PERUSOPETUKSEN TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN OPETUSKÄYTÖN SEKÄ OPPILAIDEN TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN PERUSTAITOJEN KEHITTÄMISSUUNNITELMA.
Tiedon hallinnan viitearkkitehtuurit Verkostoryhmän työskentelyn käynnistyminen Anne Kauhanen-Simanainen.
KEUDA 1 Keudan aikuisopisto Hyvinvointialat Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto, lähihoitaja Työpaikalla tapahtuvan oppimisen info.
Markku Lang Pasi Kurttila. Markku Lang Pasi Kurttila.
RADIOTOIMITTAJA.
Erja Vihervaara, Turun iltalukio Nilsiässä
AVOIMEN DATAN KÄYTTÖ JA HYÖDYNTÄMINEN KOULUTUSTILASTOINNISSA
Tietoturva ja tietosuoja Mikael Kivelä, kasvatustieteen laitos.
© COACH 1.jakso: MINÄ JA JOHTAMISTYÖ Tampere Vuorovaikutus oppisopimustarkastajan työssä ”Millä työkaluilla?”
Kaikki yhden puolesta ja yksi kaikkien puolesta!
Tietokantojen perusteet
Some – opettajan ja opiskelijan työkaluina
Päättötyö 9.lk Mikä on päättötyö Tutkielman tyyppinen kirjallinen työ
Opetuksen suunnittelu ja toteutus
Työpaikalla järjestettävän koulutuksen, ammattiosaa-misen näyttöjen ja tutkintotilaisuuksien suunnittelu Tavoitteena on, että työpaikkaohjaaja Tuntee tutkintorakenteen.
Pedagoginen kehittäminen
Valma-koulutuksen mahdollisuudet
Perehdy, Opi ja Kehitä - Arvioi! (POKA)
Miten oppilaiden vertaisarviointitaitoja tullaan kehittämään Mäntsälässä luokilla 1-9?
Psykologian 2. kurssi ”Miten minusta tuli minä?”
Aloita täältä, täydennä säännöllisesti!
Liikesaksan perusteet I
KUIVAKETJU10 Uudella kosteudenhallinnan toimintamallilla tulevaisuuden haasteita vastaan.
Loppuraportti Ryhmä 6.
Valma Oppisopimuskoulutukseen valmentautuminen
Edupalvelut.fi Matti Lähtevänoja, Kuopion kasvun ja oppimisen palvelualue, Kallaveden lukio.
Tieteellisen tekstin peruselementit
Tiimien toimintasuunnitelmapohja
Missä mennään? Ryhmätöiden tilannekatsaus
Tietopaketti tuoteomistajalle
Huoltajakysely lukuvuoden opiskelijoille
Arviointi ja palautteen antaminen digitaalisessa oppimisympäristössä
Verkkokurssin tekeminen
Lisätietoja: Opettaja Marjo Paasisalo
Laajennetun työssäoppimisen kuvaus
Mielekäs oppiminen verkkoympäristössä | Jaakko Naakka
PDPP.
Tutustumistreeni Nimi, ammatti, mistä tulee,
Päihde- ja mielenterveyspalveluiden ja aikuisten sosiaalityön teemaryhmän kokous –Tiedotettavat asiat Maakunnan ja muiden toimijoiden yhteistyörakenteet.
Ohjeita posterin (seuraava slide) käyttöön Voit käyttää koko pohjaa tai valita soveltuvat osat Tulosta H3 lopetustilaisuuteen posterisi koossa A3 Tiedot.
PDPP-työpaja Mitä tehdään?.
Merkonomista tradenomiksi Hyria Koulutus – Laurea AMK Kaisa Tsupari, ammatillinen opettaja, Hyria Koulutus.
KEUDAN ORIENTAATIOPÄIVÄT LUKUVUOSI
Nuorten seuravalmennus suunnistusseurassa Välitehtävät
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
Liiketalouden koulutusohjelma Helsinki Tarja Heikkilä & Tarja Jokinen
Liiketalouden koulutusohjelma Helsinki Tarja Jokinen
Talous- ja henkilöstöhallinnon ja ICT-palvelukeskusten perustaminen
Oodin version 3.7 yhteenveto
Mitä Kiekun kehitysehdotukseen kannattaa täyttää Pointissa?
I vaihe 1) Alkuinfo rehtorikokouksessa,
TEOLLISTUMINEN Pohdi aluksi (ryhmissä):
Validointi vapaassa sivistystyössä
”Avaruusseikkailu 2006” Verkko-opetuskokeilu
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö Pasila
LAPE-PÄHKINÄT vol Keino osallistua Pirkanmaan vanhemmuuden ja parisuhteen tuen palveluiden kehittämistyöhön - Tekstidia Dian voi valita.
Helena Majamäki , Yhteistyökokous Korkeakoulut-Kela-CSC
Palvelupolku –Päijät-Hämeen maakunta päiväaikaiset toiminnat (vammaispalvelut)
Mitä uutta töissä.fi-palveluun?
Opiskelijoiden terveydenhoitouudistus ja maksujen kerääminen 2020
Oma osaston käyttöön! Esityksen tavoitteena:
opintoja Oulun kaupungin lukiolaisille etänä & verkossa
CHEM-A1410 Materiaalitieteen perusteet, yleistä asiaa
Esityksen transkriptio:

DigiOpit Verkko-opinnot –teemaryhmän verkkotapaaminen

Tapaamisen agendaa Kerrataan vielä mukana olevien oppilaitosten nykytilannetta Onko tavoite kaikille selkeä ja onko se sama? Mikä on Verkko-opinnot –työryhmän aikataulu Työskentelysuunnitelman laatimista

Nykytilanne Mitä tekniikkaa verkko-opetuksessa käytetään Kamerat Mikrofonit Huonekaiun minimointi Striimaus Videoiden tallennus Videoiden muokkaus Muuta huomioitavaa Tallennusalustat Julkisessa verkossa vrs. koulun omilla paikallisilla palvelimilla Julkinen Piilotettu Suojattu Jaetaanko vain esim. Moodlen kautta Ovatko videot linkkeinä Moodlessa vai onko ne ladattu tiedostoina Moodleen

Nykytilanne Miten verkko-opintojen ohjaus on järjestetty Aloitustapaaminen Esitehtäviä? Tuki matkan varrella (esim. Skype) – mihin aikaan tarjolla – ollaanko samaan aikaan Lähitapaamiset Erilaisia tukivaihtoehtoja Henkilökohtainen etenemisvauhti / ryhmän vauhti Opiskelijoiden vuorovaikutus Oppimisen arviointi – tentti – palautettava tehtävä Päätöstapaaminen

DO 3 –tiimin työskentelyn rytmi Miten usein tavataan verkossa Minkä verran viikossa voi käyttää aikaa tähän Olisiko halukkuutta tulla käymään Porvoossa katsomassa Point Collegen DigiPointia  samalla työryhmän palaveri

Mitä tehdään seuraavaan palaveriin mennessä Täydennetäänkö Wikin taulukkoa?