Pohjolan Mylly Oulun Matkailu Oy MaSu 2010. Oulun markkinointiviestin tä allekirjoitetaan Ouluon.fi –logolla. Merkki on monivärinen, jolloin sen käyttö.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Voimisteluliiton ilmeen uudistus
Advertisements

WordPress- koulutus Kaarinan & Espoon NKK.
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi sivu. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Käyttöohje: Kuinka luoda uusi tapahtuma. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
HEINOLA RESORT Hankekokonaisuus vuosille SIVUSTO, VIESTINTÄ JA MARKKINOINTI.
Ohjeita sosiaalisen median hyödyntämisestä Karjalan Liiton piirien puheenjohtajille ja aluevastaaville Sosiaalisen median mahdollisuuksia järjestö- ja.
Sosiaalisen median koulutus
Simuloitu työasun pukeminen, jos mahdollinen toteuttaa
Sosiaalinen media.
SOME (sosiaalinen media)
Sari-Katja Niiles, Eeva Hiltunen ja Henna Kalima
WE LOVE HELSINKI.
TVT ja SoMe Jonna ja Johanna.
TTL Sosiaalisessa mediassa
Käyttäjäkokemuksen muodostuminen ja kehittäminen verkkoyhteisössä Maria Hyytiäinen Työn valvoja ja ohjaaja: Dosentti Timo Korhonen
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Sähköinen portfolio - kyvyt.fi
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Biolaakso mediassa Hannu Lehto. Keski-Pohjanmaan Kirjapaino Oyj:n lehdet ja verkkosivusto KP 5.10.
 Visuaalinen ilme: ◦ Pirteä, kesäinen ◦ Etusivu ”täynnä”  Tietokentät: ◦ Etusivulla paljon ja monipuolisia (Facebook, ajankohtaista ja tarjoukset) ◦
Maija Laatikainen Anni Lantto Jannika Sammalkangas
LOIMAAN ASUKASMARKKINOINTI
Sosiaalinen media matkailumarkkinoinnissa Teemu Hakolahti.
KH Kirjasampo NYT Yleisten kirjastojen neuvosto
1ePassi / wiki-työpaja Hanna Toijala 09. Wiki-ideologiaa yhteisöllisyys avoimuus vuorovaikutteisuus yhteiskäyttö 2ePassi / wiki-työpaja Hanna Toijala.
WWW-sivuston tekeminen: n SUUUNNITTELE aina ensin:
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Yhteystiedot LogoNavigaatio Banneri - Facebook - Mainoksia Mainoksia Video Haku Nostoku va Otsikko Kuva.
Kymenlaakson digitaalinen pääkirjasto Kymenlaakson kirjastojen yhteinen sosiaalista mediaa hyödyntävä verkkosivusto Verkkotyöryhmä: Mika Hatakka, Sinikka.
Sosiaalinen media Sinikka Torssonen Sivu
PALVELUTEHTÄVISSÄ TOIMIMINEN Mitä näytössä näytetään.
Suomela.fi on ajasta ja paikasta riippumaton puolueeton pientalomedia. Noin eri kävijää kuukaudessa Noin uutiskirjetilaajaa Mahtava artikkeliarkisto.
Sosiaalinen media viestinnässä ja markkinoinnissa.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Muuttuva työ digitalisaatiossa Kirjastonjohtajien neuvottelupäivät Perttu Kauppinen.
Lähdekritiikki SÄRMÄ S Lähde - alkuperäinen ammennuspaikka.
Case: PK-yritys sosiaalisen median maailmassa Liina Matveinen toimitusjohtaja Iskelmä Rex ja Oi fm.
Voimistelupäivät 2016 sponsoriyhteistyö
Viestinnän tilanne kesä 2016
TEKIJÄNOIKEUDET HS maaliskuu 2017:.
Uutisaggregaatti-palvelu Citrus Solutions Oy
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Sosiaalinen media.
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja
Apetit valloitti digissä ja POSissa
Tonni lähti Ryhmä 4.
RSS-syötteet: kerää haluamasi uutisotsikot syötteenlukijaan
FIRMANI PAHIMMAT KILPAILIJAT
Finna.fi:n etusivu-uudistuksen suunnittelu
Finna.fi:n somemarkkinointi
Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa
Finna.fi:n somemarkkinointi
Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet
Suvi Kukkonen, tiedottaja Kansalliskirjasto, kirjastoverkkopalvelut
Läkis dominoi digissä.
Hoitopaikanvalinta.fi Verkkopalvelun kehittämistyö – missä mennään?
Kärkimedia Digihinnasto
Suomen Ekonomien jäsenlähettilyys
Tekijänoikeudet opetuksessa Ylöjärvellä
Tuotanto workshop, vaihe II
Herkkuammatti-kampanja
Lue siitä lisää Microsoft SharePoint-uutiset
Lions Pass the Plate #lionspasstheplate
Tiedotustilaisuus
Vuosikertakamaa – Asiaa & viihdettä jo vuodesta 1938!
Suomi.fi-viestit some-banneripohjat organisaatioille
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Digiopastus kirjastossa – googlen kaikki mahdollisuudet
Esityksen transkriptio:

Pohjolan Mylly Oulun Matkailu Oy MaSu 2010

Oulun markkinointiviestin tä allekirjoitetaan Ouluon.fi –logolla. Merkki on monivärinen, jolloin sen käyttö monipuolisesti helpottuu. Merkin muotokieli muistuttaa maailman tunnetuimmasta kaupunkitunnukse sta: I love NY – logosta.

Taustaa Uusi matkailusivusto avataan kesäkuussa 2010 Kampanjalla lanseerataan Oulun matkailumarkkinoinnin uusi linja Pääasiallisena tarkoituksena on saada kuluttajia tutustumaan -sivustoon Oulua tuodaan tunnetuksi valittujen kärkituotteiden kanssa Kampanja on vahvasti mielikuvallinen, mutta taktinen viesti on liitetty siihen saumattomasti > saadaan vahva kaupallinen näkökulma Ouluon.fi –sivustolla kilpailu, jossa palkintona 4 hengen Oulu-loma

Mediamix MTV3, valtakunnallinen Printti – Lapin Kansa, Kainuun Sanomat, Pohjolan Sanomat, Kaleva, Iltalehti Internet – Ouluon.fi – Sosiaalinen media Radio Nova, Iskelmä, Voice Ulkomainonta, tienvarsitaulut

MTV3, synopsis, 20 sek. Spottiin kuvataa oululaisia kesäkuun alussa Oulussa heidän mielipaikoissaan. Kuvattaville esitetään kysymys: ”Mikä on parasta Oulussa”. Spotti editoidaan siten, että on vain joukko vastauksia. Spotti päättyy spiikkiin: ”Oulu on tätä. Ja vielä paljon muuta.” Loppuun Ouluon.fi –logo ja äänilogo.

MTV3, synopsis, 5 sek. häntä Spotin jälkeen tulee toisen mainostajan mainos, jonka jälkeen tulee 5 sekuntinen häntä, jossa nostetaan esiin vuorotellen 3-5 erilaista tuotetta hintoineen Loppuu Ouluon.fi –logoon ja äänilogoon

Radio, synopsis, 20 sek. Radiospotti mukaillaan tv-spotista Tarkoituksena tuoda Oulun monipuolisuus esiin 2-3 erilaista spottia, joissa eri painotukset Spotti päättyy spiikkiin: ”Tätä Oulu on. Ja vielä paljon muuta.” Loppuun Ouluon.fi –logo ja äänilogo.

Printti, Kärkimediat Paikallinen ilmoittelu pitkin kesää keskittyy tuoteilmoituksiin Vahvat ja selkeät tuotteet Ohjataan Ouluon.fi –sivustolle, jota kautta pakettien ostaminen onnistuu

Ulkomainonta Tienvarsitaulut valitaan Ouluun tulevilta, strategisesti tärkeiltä teidenvarsilta Viestinä 2-3 erilaista tuotetta

Oulun kaupungin matkailumarkkinoinnin nettisivusto Kohderyhmät – Kaiken ikäiset, Oulusta matkailukohteena kiinnostuneet henkilöt Lisäosioina Oulun sisäinen ja ulkoinen sähköinen uutiskirje Sisällössä panostetaan vahvasti – Liikkuvaan kuvaan (animaatiot ja videot) – Ilmaisiin verkkosovelluksiin ja mash up –sovelluksiin, kuten Google Maps ja eat.fi

Pääsivu 1.Pääkuva, joka on vaihtuva, max. 6 kpl. Tuodaan esille kärkituotteita ja sisältöjä. Animaatioita ja videokuvaa. 2.Pääkuvan päällä varausjärjestelmä, joka löytyy osoitteesta visitoulu.fi ( 3.Kärkituotenostot 4.Google Street View –sovellus, jossa on valittu x-määrä kohteita ja linkkejä Oulusta selityksineen 5.Tapahtumakalenteri. Data haetaan osoitteesta 6.Oulun FB-sivu, suora linkki bannerista 7.Kuvagalleria (still ja liikkuva) selityksineen ja Google Maps – linkkeineen. Toimii ristiin Street view- sovelluksen kanssa 8.Kampanjanosto 9.Kumppanibannerit, 3. osapuolen tuottamaa sisältöä. Linkitykset yritysten omille sivuille tai Ouluon.fi – sivuston sisällä 10.Alatunnisteessa valikkorakenne

Sisäsivu 1.Pääkuva, joka on vaihtuva, max. 6 kpl. Tuodaan esille kärkituotteita ja sisältöjä. Mahdollisesti liikkkuvaa kuvaa 2.Sisöltökenttä, tekstiä ja kuvia 3.Bannerit, joissa voi olla nostoina tarjouksia, linkkejä, kumppanimainontaa yms. Vakiokoko leveyden puolesta, korkeus voi vaihdella 4.Tila isommille nostoille 5.Koska sivun korkeus on vapaasti skaalautuva, niin alas voidaan lisätä vielä kumppanibannereita

Sisältö- suunnitelma, versio 2.0

Facebook + muut sosiaaliset mediat Sosiaaliset mediat koetaan osaksi Oulun internetstrategiaa kesän ja lanseerauksen jälkeen, kun Ouluon.fi on saanut enemmän tunnettuutta kuluttajien keskuudessa Strategia muototuu myös saadun asiakaspalautteen mukaan

Markkinointisuunnitelma, 2010 KesäkuuHeinäkuuElokuuSyyskuuLokakuuMarraskuuJoulukuu MTV3 Printti, Kärkimediat Facebook + muu SoMe Radio, spottikampis Ulkomainonta, tienvarret

KIITOS! Lisätietoja: Juha Tanskanen, , Greta Lintulahti, ,