Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta 2011
3 Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011 Perusjoukko ('000): 4452, n=8966 Kysymys: "Seuraavissa kysymyksissä esitetään väittämiä niistä aikakauslehdistä, joita puhelinhaastattelussa ilmoititte lukevanne. Kun ajattelette X-lehteä, miten seuraavat väittämät vastaavat mielipidettänne sen sisältämistä mainoksista?" Lehden lukijoiden vastausten jakaumat %
4 Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966 Aikakauslehti tekee uutuudet tutuiksi (52%) ja antaa parhaat vinkit (47%)
5 Uutuudet tutuiksi perhe- ja yleisaikakauslehdistä Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
6 Uutuudet tutuiksi ja mainoksista parhaat vinkit Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
7 Uutuudet tutuiksi ja vinkkejä sekä hyödyllistä tietoa Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
8 Uutuudet ja kokkaus- sekä ostosvinkit ruokalehdistä Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
9 Uudet sisustusideat ja hyödyllinen tuotetieto Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
10 Uudet autot ja tekniikka tutuiksi & tietoa ostovalintoihin Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
11 Harrastusideoita ja käytännön vinkkejä harrastuslehdistä Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
12 Mainoksista uutuudet tutuiksi & luotettavia vinkkejä Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
13 Mainoksista uutuudet tutuiksi & hyvää tietoa Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
14 Uutuudet ja vinkit & kiinnostavaa mainontaa Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
15 Mainoksista käytännön vinkkejä ja uutuudet tietoon Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
16 Uutuudet tutuiksi & vinkkejä ostovalintoihin Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966
17 Mainoksista hyödyllistä tietoa ja uutuudet tutuiksi Lähde: KMT Kuluttaja 2011, N=8966