JR
Opetuksen laatuhanke Yliopisto on asiantuntijayhteisö, autonomisten toimijoiden yhteisö, LUOTTAMUS Luonnostaan pyrkimys korkeaan laatuun Oppimisnäkemys (tietoinen tai tiedostamaton) ohjaa valintoja Koulutuksella näkymättömästä näkyvää Henkilökohtainen arvostusten määrittely Ammattikuvaportfolio Muutos oman oivalluksen kautta
JR Laadunvarmistus Ehdollinen luottamus Kontrollointi Prosessit Asiakkaat määrittävät arvokkaan Laatu määrittyy ”ylhäältä” Arvojen ja periaatteiden jalkautus
JR Monash Monikulttuurisuus voimavarana, toimijoiden asiantuntijuuden kunnioitus Kontrolloinnista valtauttamiseen, LUOTTAMUS Arvot ja periaatteet yksikkökohtaisesti julkisia Itsearviointi -- Vertaisarviointi Toiminnan jatkuva kehittäminen, laatuympyrä Oppiva organisaatio
JR OPLAApro Luottamuksellisuus Yksityisistä arvoista yhteisön moniarvoisuus Yhteisöllinen arvokkaan määrittely Laitosportfolio perustelee –strategian ja vision –indikaattorit ja palautteen hyödyntämisen
JR Kokonaislaatujärjestelmä Hallinnon prosessit 2006 Opetuksen laatu 2007 Auditointi 2008
eHOPS- sovellus Opiskelun ja opetuksen tiedonhallintajärjestelmä ePortfolio- sovellus Kokonaislaatujärjestelmä Korpin kyselysovellus Korppi kurssinhallinta Kurssitarjonta Opetustarjonta Opintorekisteri Avoin HOPS Rajattu HOPS Kurssikyselyt Kurssipalaute Muut kyselyt ja selvitykset Itsearviointi ja seurantatieto Laitosportfolio Taustatiedot Perustelut valinnoille Esteellisyystieto KV-kysely Henkilökohtainen portfolio sisältää teknisesti sisältää mahdollistaa osana tuottaa tietoa osana sisältää tuottaa tietoa Opintojen rakenne Opintojen aikataulutus OpiskelijatHenkilöstö sisältää osana Markku Närhi 2005