Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu lehtien lukijoista Tulokset kaikista aikakauslehdistä yhteensä ja jäsenlehdistä eri lehtiryhmissä
Väittämät Ostan aikakauslehtien irtonumeroita Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti kun se on ilmestynyt Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä voi korvata sähköisesti Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen tilannut jo) jonkin aikakauslehden sähköisen version Olen huolissani painetun lehden ympäristövaikutuksista Pysyn parhaiten perillä ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä
Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten yleislehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten erikoislehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ruoka- ja juomalehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50
Autoilun ja tekniikan lehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Harrastelehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Lasten ja nuorten lehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Tietotekniikan lehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50
Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ammatti- ja järjestölehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asiakaslehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten yleislehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten erikoislehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ruoka- ja juomalehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50
Autoilun ja tekniikan lehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Harrastelehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Lasten ja nuorten lehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Tietotekniikan lehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50
Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ammatti- ja järjestölehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asiakaslehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten yleislehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten erikoislehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ruoka- ja juomalehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50
Autoilun ja tekniikan lehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Harrastelehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Lasten ja nuorten lehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Tietotekniikan lehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50
Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ammatti- ja järjestölehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asiakaslehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten yleislehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten erikoislehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ruoka- ja juomalehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50
Autoilun ja tekniikan lehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Harrastelehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Lasten ja nuorten lehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Tietotekniikan lehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50
Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ammatti- ja järjestölehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asiakaslehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten yleislehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten erikoislehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ruoka- ja juomalehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50
Autoilun ja tekniikan lehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Harrastelehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Lasten ja nuorten lehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Tietotekniikan lehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50
Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ammatti- ja järjestölehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asiakaslehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten yleislehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten erikoislehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ruoka- ja juomalehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50
Autoilun ja tekniikan lehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Harrastelehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Lasten ja nuorten lehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Tietotekniikan lehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50
Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ammatti- ja järjestölehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asiakaslehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten yleislehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten erikoislehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ruoka- ja juomalehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50
Autoilun ja tekniikan lehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Harrastelehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Lasten ja nuorten lehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Tietotekniikan lehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50
Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ammatti- ja järjestölehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asiakaslehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten yleislehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten erikoislehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ruoka- ja juomalehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50
Autoilun ja tekniikan lehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Harrastelehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Lasten ja nuorten lehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Tietotekniikan lehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50
Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ammatti- ja järjestölehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asiakaslehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten yleislehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten erikoislehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ruoka- ja juomalehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50
Autoilun ja tekniikan lehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Harrastelehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Lasten ja nuorten lehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Tietotekniikan lehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50
Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ammatti- ja järjestölehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asiakaslehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten yleislehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Naisten erikoislehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ruoka- ja juomalehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50
Autoilun ja tekniikan lehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Harrastelehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Lasten ja nuorten lehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Tietotekniikan lehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50
Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Ammatti- ja järjestölehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %
Asiakaslehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %