Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = 4 419 Toteutus nettikyselynä.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Aikakauslehdet ja Internet Mervi Raulos TNS Gallup Oy.
Advertisements

Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Kosmetiikka/miehet Miesten kosmetiikka KMT Kuluttaja kevät 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on Aikakausmedian.
Aikakauslehti nettarin arjessa Seija Nurmi The University of Westminster Aikakauslehtien liiton seminaari
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Autot KMT Kuluttaja 2008 Auto väittämien ryhmittely Autoon liittyvien väittämien ryhmittely on TNS Gallupin tekemän ryhmittelyanalyysin tulos Aikakausmedian.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Medioiden historia ja nykykehitys ma 10. ja : 10-12, F133; ti 11. ja : 11-14, F416 viikko 41 ma-ti Medioiden historia viikko 42.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Lukuminuutit tutkittiin KMT Kuluttaja 2007 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Raportin lukuohje Lukukerrat
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Esityksen transkriptio:

Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu lehtien lukijoista Tulokset kaikista aikakauslehdistä yhteensä ja jäsenlehdistä eri lehtiryhmissä

Väittämät Ostan aikakauslehtien irtonumeroita Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti kun se on ilmestynyt Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä voi korvata sähköisesti Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen tilannut jo) jonkin aikakauslehden sähköisen version Olen huolissani painetun lehden ympäristövaikutuksista Pysyn parhaiten perillä ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä

Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten yleislehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten erikoislehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ruoka- ja juomalehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50

Autoilun ja tekniikan lehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Harrastelehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Lasten ja nuorten lehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Tietotekniikan lehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ammatti- ja järjestölehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asiakaslehdet ”Varaan aikaa minulle mieleisen aikakauslehden lukemiseen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten yleislehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten erikoislehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ruoka- ja juomalehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50

Autoilun ja tekniikan lehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Harrastelehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Lasten ja nuorten lehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Tietotekniikan lehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ammatti- ja järjestölehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asiakaslehdet ”Luen aikakauslehden lähes kannesta kanteen” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten yleislehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten erikoislehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ruoka- ja juomalehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50

Autoilun ja tekniikan lehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Harrastelehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Lasten ja nuorten lehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Tietotekniikan lehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ammatti- ja järjestölehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asiakaslehdet ”Ostan aikakauslehtiä irtonumeroina” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten yleislehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten erikoislehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ruoka- ja juomalehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50

Autoilun ja tekniikan lehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Harrastelehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Lasten ja nuorten lehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Tietotekniikan lehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ammatti- ja järjestölehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asiakaslehdet ”Pyrin lukemaan minulle tärkeän aikakauslehden heti, kun se on ilmestynyt” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten yleislehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten erikoislehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ruoka- ja juomalehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50

Autoilun ja tekniikan lehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Harrastelehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Lasten ja nuorten lehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Tietotekniikan lehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ammatti- ja järjestölehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asiakaslehdet ”Minusta on mukava rentoutua ja inspiroitua aikakauslehden parissa” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten yleislehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten erikoislehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ruoka- ja juomalehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50

Autoilun ja tekniikan lehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Harrastelehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Lasten ja nuorten lehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Tietotekniikan lehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ammatti- ja järjestölehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asiakaslehdet ”Painetun aikakauslehden tarjoamaa hemmotteluhetkeä ei voi korvata sähköisesti” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten yleislehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten erikoislehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ruoka- ja juomalehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50

Autoilun ja tekniikan lehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Harrastelehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Lasten ja nuorten lehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Tietotekniikan lehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ammatti- ja järjestölehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asiakaslehdet ”Pysyn parhaiten ajan tasalla ammatillisista asioista seuraamalla ammattilehtiä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten yleislehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten erikoislehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ruoka- ja juomalehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50

Autoilun ja tekniikan lehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Harrastelehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Lasten ja nuorten lehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Tietotekniikan lehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ammatti- ja järjestölehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asiakaslehdet ”Saan parhaiten tietoa harrastuksistani ja mielenkiintoni kohteista alan erikoislehdistä” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten yleislehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten erikoislehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ruoka- ja juomalehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50

Autoilun ja tekniikan lehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Harrastelehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Lasten ja nuorten lehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Tietotekniikan lehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ammatti- ja järjestölehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asiakaslehdet ”Olisin kiinnostunut tilaamaan (tai olen jo tilannut) jonkin aikakauslehden sähköisen version” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Perhe- ja yleisaikakauslehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten yleislehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Naisten erikoislehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ruoka- ja juomalehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50

Autoilun ja tekniikan lehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Harrastelehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Lasten ja nuorten lehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Tietotekniikan lehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 % * Tietoviikko, n < 50

Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Ammatti- ja järjestölehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %

Asiakaslehdet ”Olen huolissani painetun aikakauslehden ympäristövaikutuksista” Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 %