LAMK Outdoors Finland Etelä Aktiviteettisivuston lanseeraustutkimus 2013 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, 33100 TAMPERE.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Kyläradio Koulutus Kuinka teen paremmin • Puhu yksityiskohdista – ei yleisestä • Anna kuuntelijoille kuvia • Aloita aina parhaalla palalla.
Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
F IN EL IB - KÄYTTÄJÄKYSELYN AINEISTON YLEISESITTELY - Y LIOPISTOT FinELib toteutti syys-lokakuussa 2011 tutkijoiden elektronisten julkaisujen käyttöä.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2013.
Sosiaalisen median palveluita - facebook Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Kauppojen aukiolo jouluaattona 2006 PAM ry Telebus vko 44/2006.
Paikallisesta sopimisesta työaikajärjestelyissä
Katja Mikkonen Kari Niklander
HEINOLA RESORT Hankekokonaisuus vuosille SIVUSTO, VIESTINTÄ JA MARKKINOINTI.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Yliopistokirjastot T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU.
Opinnäytetyöprosessi
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Seurakysely 2012 Seurakyselyn kehittäminen Seurafoorumi Anton Ahonen Jyväskylän yliopisto.
Mielikuvat ja odotukset senioritaloista
ComPa- projektin aloitusseminaari Muurmansk TOIMINTATUTKIMUS KEHITTÄMISEN VÄLINEENÄ KYÖSTI KURTAKKO PROFESSORI LAPIN YLIOPISTO.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
Lapin YRITTÄJÄT ry Järjestötutkimus 2008.
Yksityishammaslääkärikysely lokakuussa •Kyselytutkimus kaikille Hammaslääkäriliiton Manner-Suomessa toimiville yksityishammas- lääkärijäsenille.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Yhteiskirjastot TIEDOSTA MENESTYS
Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Erikoiskirjastot/tutkimuslaitokset T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE.
Fi.opasnet.org fi.opasnet.org/fi/Ydinvoima Haluamme tietää Sinun mielipiteesi. Äänestikö kansanedustajasi oikein ydinvoimasta? Kansalaisparlamentti ydinvoimasta.
KANSALLISKIRJASTO Palvelukysely 2012 Yleiset kirjastot T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU.
Sisällys Yleistä tutkimuksesta Tutkimuksen keskeisiä tuloksia
OTANTATUTKIMUS OY Raporttia tai osia siitä ei saa edelleen toimittaa tai julkaista missään muodossa ilman Otantatutkimus Oy:n nimen mainitsemista. RAY:
LAMK Pyöräilysivuston lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B 22,
Sisällys Yleistä tutkimuksesta Tutkimuksen keskeisiä tuloksia
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
Saimaa News -matkailulehden tutkimus Marraskuu 2011.
Kooste ensimmäisen aallon organisaatioiden kevään 2013 palautekyselystä
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Kooste UKJ-asiantuntijaryhmien palautekyselystä
Esittäytyminen Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
LAMK Aktiviteettioppaat Lanseeraustutkimus 2012 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B.
Jukka Vehviläinen, DiaLoog AMMATTISTARTIN SEURANTA VUONNA 2010 Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä toteuttaa hankkeen, jonka aikana (v. 2010) suunnitellaan.
KISA – Kysely kaupungin viestinnästä Sari Koski Yhteenveto: Helsinki.
Facebook yritystoiminnan tukemisessa Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Opinnäytetyön tekijä: Etunimi Sukunimi
Tutkimusviestintä: tiivistelmä
Ammattikorkeakoulukirjastot
© 2010 IBM Corporation1 Objektien käyttöoikeudet  Kaikilla sisällönhallinnan objekteilla on käyttöoikeudet. Käyttöoikeudet on jaoteltuina Lukuoikeuksiin,
Viestinnän opiskelijat verkossa KM Auli Posti Helsingin yliopisto, Lahden tutkimus- ja koulutuskeskus MULTIMEDIAN MONET MUODOT 21.
Yleistä tutkimuksesta
”Mitä meillä jo on tehty”! Mitä ja miten haluamme jatkossa tehdä yhdessä (ja erikseen?) Valitut Jatkotoimenpiteet – toimintasuunnitelma 2015 – 2017 Yhteinen.
WebOodiKURSSIPALAUTE Laura Vuorinen Opiskelijarekisteri.
Jutta, Mireka, Janika, Susanna & Henriikka
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
Liite 1 a. 54.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Vau.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
Otsikko TAMPEREEN KESKUSTAN ÄÄNESTÄJÄTUTKIMUS 2008 Teettäjä Keskustan Tampereen kunnallisjärjestö ry Tavoitteena testata Keskustan vaaliteesien hyväksyttävyyttä.
©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories
Keski-Pohjanmaan liiton sidosryhmätutkimus. Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tekeminen aloitettiin vuoden 2015 marraskuussa. Pohjana käytettiin aikaisempaa.
Tutkielman teko-ohjeet
Asiakastyytyväisyystutkimus 2015 AVAIN Asumisoikeus Oy
Liite 1 a. 54.
Menestyvä työyhteistö Oppimistehtävä
Markkinatutkimuspäivä Tunteella tuloksia
Esityksen transkriptio:

LAMK Outdoors Finland Etelä Aktiviteettisivuston lanseeraustutkimus 2013 T IEDOSTA M ENESTYS INNOLINK RESEARCH OY TAMPELLAN ESPLANADI 2, 4.krs, TAMPERE FREDRIKINKATU 34 B 22, HELSINKI Puh

T IEDOSTA M ENESTYS YLEISTÄ TUTKIMUKSESTA Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää mielipiteitä ja kehitysehdotuksia sivustolle. Tutkimus toteutettiin paneelitutkimuksena maaliskuussa Kohderyhmän muodostivat suomalaiset kuluttajat. Tutkimus perustuu 333 vastaukseen. Tuloksia vertaillaan soveltuvin osin v toteutettuun tutkimukseen. Tällöin mukana olivat vain pyöräilysivustoa arvioineet vastaajat. Tässä raportissa esitetään tutkimuksen päätulokset. Kaikki tutkimuksen tulokset esitetään yksityiskohtaisesti InnolinkWeb ® -järjestelmässä

T IEDOSTA M ENESTYS TUTKIMUKSEN KESKEISIÄ TULOKSIA Toiminnan 4 tärkeintä tekijää: Toiminnan 7 onnistuneinta tekijää: Kaikki arvioidut tekijät saivat hyviä onnistumisarvosanoja (keskiarvo yli 3,9)! Vastaajia kiinnostaa erityisesti lähimatkailu (54%). 80 prosenttia voisi ainakin mahdollisesti kuvitella lähtevänsä lähiseudulle lomalle harrastamaan ulkoaktiviteetteja. 81 % vastaajista voisi kuvitella käyttävänsä sivustoa matkansa suunnitteluun

T IEDOSTA M ENESTYS TUTKIMUSAINEISTON KUVAUS

T IEDOSTA M ENESTYS KIINNOSTUKSEN KOHTEET

T IEDOSTA M ENESTYS HARRASTUNEISUUS KIINNOSTUS LAJEIHIN laji ei kiinnosta lainkaan =1... 3= neutraali... 5= erittäin kiinnostava laji en ole koskaan harrastanut =1... 3= satunnaisesti... 5= aina kuin mahdollista

T IEDOSTA M ENESTYS KENELLE SIVUSTO ON MIELESTÄSI SUUNNATTU? ” o utdoors Finland on Matkailun edistämiskeskuksen vetämä kokonaisuus, jossa on tavoitteena nostaa pyöräily-, melonta- ja vaellusmatkailun näkyvyyttä Suomen matkailumarkkinoinnissa ja tuotekehityksessä. Tärkeä kokonaisuus on -portaali. Sinne on kerätty tiedot aktiviteettireiteistä, palveluyrityksistä, sekä kartat. Karttoja voi ladata GPS -laitteeseen, ostaa tai tilata. Sivuilla lanseerataan myös Outdoors Finland -mobiiliopas, jonka voit ladata älypuhelimeen mobiilioppaana. Haluamme kuulla mielipiteesi sivuista. Pyydämme sinua testaamaan sivuja ja antamaan palautetta tämän jälkeen. ”

T IEDOSTA M ENESTYS KENELLE SIVUSTO ON MIELESTÄSI SUUNNATTU? Vuosivertailu (pyöräilijät)

T IEDOSTA M ENESTYS MILLÄ PERUSTEELLA ARVIO ANNETAAN? OSIO, JOTA ARVIOIDAAN Vuosivertailu (pyöräilijät)

T IEDOSTA M ENESTYS TEKIJÖIDEN ONNISTUMINEN Asteikko : 1= onnistunut erittäin huonosti, 2= onnistunut melko huonosti, 3=keskinkertaisesti, 4=onnistunut melko hyvin, 5= onnistunut erittäin hyvin

T IEDOSTA M ENESTYS TEKIJÖIDEN ONNISTUMINEN, ARVIOIDUN OSION MUKAAN Asteikko : 1= onnistunut erittäin huonosti, 2= onnistunut melko huonosti, 3=keskinkertaisesti, 4=onnistunut melko hyvin, 5= onnistunut erittäin hyvin Vihreä = tekijä on vähintään 0,2 yksikköä parempi/korkeampi kuin keskiarvo Punainen = tekijä on vähintään 0,2 yksikköä heikompi/alhaisempi kuin keskiarvo

T IEDOSTA M ENESTYS TEKIJÖIDEN ONNISTUMINEN, TUTKIMUSAJANKOHDAN MUKAAN (PYÖRÄILIJÄT) Asteikko : 1= onnistunut erittäin huonosti, 2= onnistunut melko huonosti, 3=keskinkertaisesti, 4=onnistunut melko hyvin, 5= onnistunut erittäin hyvin Vihreä = tekijä on vähintään 0,2 yksikköä parempi/korkeampi kuin keskiarvo Punainen = tekijä on vähintään 0,2 yksikköä heikompi/alhaisempi kuin keskiarvo

T IEDOSTA M ENESTYS TEKIJÖIDEN MERKITYS Asteikko: 1=ei lainkaan merkitystä, 2=ei juurikaan merkitystä, 3=neutraali, 4=melko tärkeää, 5=erittäin tärkeää

T IEDOSTA M ENESTYS TEKIJÖIDEN MERKITYS, ARVIOIDUN OSION MUKAAN Asteikko: 1=ei lainkaan merkitystä, 2=ei juurikaan merkitystä, 3=neutraali, 4=melko tärkeää, 5=erittäin tärkeää Vihreä = tekijä on vähintään 0,2 yksikköä parempi/korkeampi kuin keskiarvo Punainen = tekijä on vähintään 0,2 yksikköä heikompi/alhaisempi kuin keskiarvo

T IEDOSTA M ENESTYS TEKIJÖIDEN MERKITYS, TUTKIMUSAJANKOHDAN MUKAAN (PYÖRÄILIJÄT) Asteikko: 1=ei lainkaan merkitystä, 2=ei juurikaan merkitystä, 3=neutraali, 4=melko tärkeää, 5=erittäin tärkeää Vihreä = tekijä on vähintään 0,2 yksikköä parempi/korkeampi kuin keskiarvo Punainen = tekijä on vähintään 0,2 yksikköä heikompi/alhaisempi kuin keskiarvo

T IEDOSTA M ENESTYS VOISITKO KUVITELLA LÄHTEVÄSI LÄHISEUDULLE LOMALLE HARRASTAMAAN ULKOAKTIVITEETTEJA? Kiinnostuksen kohteiden mukaan

T IEDOSTA M ENESTYS VOISITKO KÄYTTÄÄ SIVUSTOA AKTIVITEETTIMATKASI SUUNNITTELUUN? Arvioidun sivuston mukaan

T IEDOSTA M ENESTYS VOISITKO KÄYTTÄÄ SIVUSTOA AKTIVITEETTIMATKASI SUUNNITTELUUN? Vuosivertailu (pyöräilijät)

T IEDOSTA M ENESTYS Vastaajat antoivat myös vapaamuotoista palautetta toimintaan liittyen. Vapaamuotoinen palaute on kokonaisuudessaan selattavissa InnolinkWeb ® -järjestelmällä. InnolinkWeb ® -järjestelmässä esitetään yksityiskohtaisesti kaikki tiedonkeruuvaiheessa kartoitetut tutkimuskysymykset. InnolinkWeb ® -järjestelmällä voidaan myös tarkemmin tutkia ja analysoida eri vastaajaryhmiä.