Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu 2009. 2 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu 2009. 2 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena."— Esityksen transkriptio:

1 Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu 2009

2 2 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Esaimaa.fi-palvelun käyttöä sekä sivustolla kävijöiden profiilia ja muiden medioiden käyttöä. Tutkimus toteutettiin Esaimaa.fi-sivustolla, ja siihen kutsuttiin vastaamaan ponnahdusikkunalla. Kohderyhmänä olivat Esaimaa.fi-sivuston 10 vuotta täyttäneet käyttäjät. Tutkimus toteutettiin 4.–15.2.2009 Tutkimukseen vastasi 337 henkilöä, ja vastausprosentti oli 16. Tutkimuksen toteutti InterQuest Oy.

3 3 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Sivustolla vierailun useus Kuinka usein vierailet Esaimaa.fi-verkkopalvelussa? %

4 4 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Internetin käyttötarkoitus Mihin olet käyttänyt internetiä viimeisen kuukauden aikana? %

5 5 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tyytyväisyys Esaimaa.fi-palveluun Kuinka tyytyväinen olet Esaimaa.fi-verkkopalveluun seuraavissa asioissa? Keskiarvo (1=tyytymätön, 5=tyytyväinen)

6 6 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palvelun tärkeys Kuinka tärkeänä pidät Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua itsellesi? %

7 7 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palvelun käyttö Mihin tarkoitukseen käytät Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua? (1/2) %

8 8 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palvelun käyttö Mihin tarkoitukseen käytät Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua? (2/2) %

9 9 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palveluun sopivat ominaisuudet, top 10 Mitkä seuraavista ominaisuuksista sopivat kuvaamaan Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua? Voit valita useamman. %

10 10 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Taustatiedot

11 11 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Sukupuoli %

12 12 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Ikä %

13 13 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Ammattiasema %

14 14 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Talouden bruttotulot / vuosi %

15 15 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Asuinpaikka %

16 16 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Harrastukset (1/2) %

17 17 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Harrastukset (2/2) %


Lataa ppt "Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu 2009. 2 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google