Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuElli Elstelä Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu 2009
2
2 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Esaimaa.fi-palvelun käyttöä sekä sivustolla kävijöiden profiilia ja muiden medioiden käyttöä. Tutkimus toteutettiin Esaimaa.fi-sivustolla, ja siihen kutsuttiin vastaamaan ponnahdusikkunalla. Kohderyhmänä olivat Esaimaa.fi-sivuston 10 vuotta täyttäneet käyttäjät. Tutkimus toteutettiin 4.–15.2.2009 Tutkimukseen vastasi 337 henkilöä, ja vastausprosentti oli 16. Tutkimuksen toteutti InterQuest Oy.
3
3 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Sivustolla vierailun useus Kuinka usein vierailet Esaimaa.fi-verkkopalvelussa? %
4
4 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Internetin käyttötarkoitus Mihin olet käyttänyt internetiä viimeisen kuukauden aikana? %
5
5 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tyytyväisyys Esaimaa.fi-palveluun Kuinka tyytyväinen olet Esaimaa.fi-verkkopalveluun seuraavissa asioissa? Keskiarvo (1=tyytymätön, 5=tyytyväinen)
6
6 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palvelun tärkeys Kuinka tärkeänä pidät Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua itsellesi? %
7
7 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palvelun käyttö Mihin tarkoitukseen käytät Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua? (1/2) %
8
8 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palvelun käyttö Mihin tarkoitukseen käytät Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua? (2/2) %
9
9 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Esaimaa.fi-palveluun sopivat ominaisuudet, top 10 Mitkä seuraavista ominaisuuksista sopivat kuvaamaan Etelä-Saimaa-lehden verkkopalvelua? Voit valita useamman. %
10
10 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Taustatiedot
11
11 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Sukupuoli %
12
12 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Ikä %
13
13 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Ammattiasema %
14
14 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Talouden bruttotulot / vuosi %
15
15 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Asuinpaikka %
16
16 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Harrastukset (1/2) %
17
17 Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Harrastukset (2/2) %
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.