Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

Asiakaslehtitutkimus 2009 Heikki Nikali ja Arja Kaikkonen, Itella Oyj Riitta Siikaranta ja Annika Fock, Rian Oy Aikakausmedian Asiakaslehtiryhmä.
TIELIIKENNEONNETTOMUUKSISSA KUOLLEET YLI 64-VUOTIAAT Lähde:Tilastokeskus ja Liikenneturva, 2007 ennakkotietoja.
KULUTTAJAKYSELY TALVEN ENNAKOINNISTA Rengasfoorumi Sales Questor Oy.
Vastuullinen Lahjoittaminen VaLa ry
Hampuri, Saksa Löytää suunta, joka mahdollistaa Lions Clubs Internationalin saavuttavan sen täyden potentiaalin kansainvälisenä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Hannu Virtanen Selkokielen tarvearvio 2014
Kosmetiikka/miehet Miesten kosmetiikka KMT Kuluttaja 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on TNS Gallupin.
Automyynti  Autoliikkeet myyvät  Uusia  käytettyjä  Suurimmilla ketjuilla liikkeitä useilla paikkakunnilla  Suomessa myydään  n uutta autoa.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Autot KMT Kuluttaja 2008 Auto väittämien ryhmittely Autoon liittyvien väittämien ryhmittely on TNS Gallupin tekemän ryhmittelyanalyysin tulos Aikakausmedian.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
1 ©TNS 2012 NEUVOLOIDEN VASTAANOTTOJEN ASIAKASTYYTYVÄISYYSMITTAUS Neuvolat - suurten kaupunkien vertailu 2012 Kaupunkikohtainen vertailu.
Perusopetuksen oppilaat 2014 Generated on :03.
Ruoka Taustaa ruokailutapojen muutoksille Suomessa Perheiden määrä on lisääntynyt vuodesta 1970 yli :lla. Yhä harvempi kuuluu useamman henkilön.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Sanomalehti mainonnassa
Yrittäjien äänestyskäyttäytyminen 50,7 57,6 55,0 23,4 20,3 21,9 11,4 9,3 8,0 5,2 5,5 6,9 4,2 4,5 3,6 0,7 1,7 1,3 1,7 0,0 0,0 0,7 0,0 0,0 2,7 1,0 3,3.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Miten alkoholi näkyi päivystyksessä kahden vuoden aikana? tapaturmapotilaat puhallutettiin alkometrillä hoitoon tullessa päihtyneiden tapaturmapotilaiden.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Sosiaalinen luototus2010 – Kuntakyselyn osaraportti Esa Arajärvi.
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
©TNS 2013 Finder Sivustolla kävijöiden profiilikuvaus Elokuu 2013.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Raportin lukuohje Lukukerrat
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Esityksen transkriptio:

Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426

Suhtautuminen autoon ja autoiluun 1/2 Korjaan ja huollan autoni itse Auto pysyy kunnossa, kun sen huollattaa säännöllisesti Suosin vain ympäristöystävällisiä autoja ja polttoaineita Autoilijan, joka ei tiedä autonsa suorituskykyä, ei pitäisi ajaa sitä Autossa tulee olla erikoisvarusteita kuten vanteet ja muita näyttäviä yksityiskohtia Pesen ja vahaan autoni itse, koska sillä saan parhaan tuloksen Autoilun kaikki verot tulisi siirtää polttoaineisiin Auto edustaa minulle statusta Auto on minulla kuin perheenjäsen Miehet ovat naisia parempia autoilijoita Suomalaiset nopeusrajoitukset ovat liian alhaisia Autolla ajaminen on vapautta, en luopuisi siitä mistään hinnasta Olen mielestäni hyvä kuljettaja Naisille pitäisi antaa enemmän päätösvaltaa auton ostossa

Suhtautuminen autoon ja autoiluun 2/2 Vältän yksityisautoilua aina kun se on mahdollista Polttoaineen selvä hinnan nousu saisi minut harkitsemaan omasta autosta luopumista Automatkailu kotimaassa on harrastukseni Teen myös ulkomaanmatkoja mielelläni omalla autolla Ajan kaikki lyhyemmätkin matkat henkilöautolla Työsuhdeauto on omaa autoa järkevämpi vaihtoehto Yksityisautoilua ei pitäisi syrjiä julkisen liikenteen kustannuksella

Graafeissa käytettävät tunnusluvut Suhtautumista ja ostamista kuvaavien graafien tunnusluvut kuvaavat myönteisten ja kielteisten vastausten erotusta Esimerkki: Auto edustaa minulle statusta Suhtautumisen erotus (Auto edustaa minulle statusta) (Erittäin hyvin 2,3% + Melko hyvin 6,0%) – (Melko huonosti 19,6% + Erittäin huonosti 26,9%) = -38,2% Kuvaa suhtautumistani erittäin hyvin952,3 Kuvaa suhtautumistani melko hyvin2456 Ei kuvaa suhtautumistani89722,1 Kuvaa suhtautumistani melko huonosti79619,6 Kuvaa suhtautumistani erittäin huonosti109226,9

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Väestö 18+ (n = 2282, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Väestö 18+ (n = 2282, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Väestö 18+ (n = 2282, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Sukupuolittain

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Sukupuolittain

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Sukupuolittain

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Miehet (n = 1003, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Miehet (n = 1003, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Miehet (n = 1003, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Naiset (n = 1279, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Naiset (n = 1279, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Naiset (n = 1279, N = )

Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun Ikäryhmittäin KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Ikäryhmittäin

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Ikäryhmittäin

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Ikäryhmittäin

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/ vuotiaat (n = 166, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/ vuotiaat (n = 166, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/ vuotiaat (n = 166, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/ vuotiaat (n = 313, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/ vuotiaat (n = 313, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/ vuotiaat (n = 313, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/ vuotiaat (n = 365, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/ vuotiaat (n = 365, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/ vuotiaat (n = 365, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/ vuotiaat (n = 941, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/ vuotiaat (n = 941, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/ vuotiaat (n = 941, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 yli 65 -vuotiaat (n = 497, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 yli 65 -vuotiaat (n = 497, N = )

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 yli 65 -vuotiaat (n = 497, N = )

Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun Lehtiryhmittäin KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Perhe- ja yleisaikakauslehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Perhe- ja yleisaikakauslehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Perhe- ja yleisaikakauslehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Naisten yleislehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Naisten yleislehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Naisten yleislehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Naisten erikoislehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Naisten erikoislehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Naisten erikoislehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Autoilun ja tekniikan lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Autoilun ja tekniikan lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Autoilun ja tekniikan lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Harrastelehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Harrastelehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Harrastelehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Tiede ja kulttuurilehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Tiede ja kulttuurilehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Tiede ja kulttuurilehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Lasten ja nuorten lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Lasten ja nuorten lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Lasten ja nuorten lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Tietotekniikka- ja tietoliikennelehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Tietotekniikka- ja tietoliikennelehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Tietotekniikka- ja tietoliikennelehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Talouselämän ja yritystoiminnan lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Talouselämän ja yritystoiminnan lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Talouselämän ja yritystoiminnan lehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Muut ammatti- ja järjestölehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Muut ammatti- ja järjestölehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Muut ammatti- ja järjestölehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 1/3 Asiakaslehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 2/3 Asiakaslehtien lukijat

Suhtautuminen autoihin ja autoiluun 3/3 Asiakaslehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Kuvaa ostokäyttäytymistäni erittäin tai melko hyvin Ostan autoni uutena Suosin vain tiettyjä automerkkejä (kahta-kolmea merkkiä) Auton muotoilu vaikuttaa paljon ostopäätökseeni Kiinnitän auton ostossa huomiota ennen kaikkea turvallisuuteen Hyvät ajo-ominaisuudet ovat tärkein auton oston kriteeri Ostan autoni aina käytettynä Luen autonhankintaa suunnitellessani paljon autolehtiä Ostan autooni paljon lisävarusteita Automainonta saa minut usein tutustumaan autoon myös liikkeessä Auton valinnassa hinta ratkaisee enemmän kuin merkki Käytän aina merkkikohtaisia korjaamoja ja huoltopisteitä

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Väestö 18+ (n = 2282, N = )

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Sukupuolittain

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Miehet (n = 1003, N = )

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Naiset (n = 1279, N = )

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Ikäryhmittäin KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Ikäryhmittäin 1/2

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Ikäryhmittäin 2/2

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen vuotiaat (n = 166, N = )

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen vuotiaat (n = 313, N = )

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen vuotiaat (n = 365, N = )

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen vuotiaat (n = 941, N = )

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen yli 65 -vuotiaat (n = 497, N = )

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Lehtiryhmittäin KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Perhe- ja yleisaikakauslehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Naisten yleislehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Naisten erikoislehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Autoilun ja tekniikan lehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Harrastelehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Tiede ja kulttuurilehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Lasten ja nuorten lehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Tietotekniikka- ja tietoliikennelehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Talouselämän ja yritystoiminnan lehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Muut ammatti- ja järjestölehtien lukijat

Autojen ja autoilutuotteiden ostaminen Asiakaslehtien lukijat

KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426 Tiedon etsintä autoihin ja autoiluun liittyvissä asioissa

Mistä etsii tietoa Uusien autojen vertailuista kiinnostuneet 1/2

Mistä etsii tietoa Uusien autojen vertailuista kiinnostuneet 2/2

Mistä etsii tietoa Autojen ostopaikoista kiinnostuneet 1/2

Mistä etsii tietoa Autojen ostopaikoista kiinnostuneet 2/2

Mistä etsii tietoa Autotarvikkeiden testeistä kiinnostuneet 1/2

Mistä etsii tietoa Autotarvikkeiden testeistä kiinnostuneet 2/2

Mistä etsii tietoa Autotarvike-uutuuksista kiinnostuneet 1/2

Mistä etsii tietoa Autotarvike-uutuuksista kiinnostuneet 2/2

Mistä etsii tietoa Automatkailuvinkeistä kiinnostuneet 1/2

Mistä etsii tietoa Automatkailuvinkeistä kiinnostuneet 2/2

Mistä etsii tietoa Käytettyjen autojen hintatiedoista kiinnostuneet 1/2

Mistä etsii tietoa Käytettyjen autojen hintatiedoista kiinnostuneet 2/2

Mistä etsii tietoa Autokorjaamoista kiinnostuneet 1/2

Mistä etsii tietoa Autokorjaamoista kiinnostuneet 2/2

Mistä etsii tietoa Huoltoasemista kiinnostuneet 1/2

Mistä etsii tietoa Huoltoasemista kiinnostuneet 2/2