Hyvää asiakaspalvelua!

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Näin me työskentelemme ja palvelemme asiakkaitamme Osa A
Advertisements

DRAMATURGIAN PERUSKÄSITTEISTÖÄ
vedestä, ilmasta ja tulesta.
Asiakkaan ja potilaan kohtaaminen
Palautteen antaminen ja vastaanottaminen
Suorita menulta voit ottaa yhteyden iSeries:iin tai katkaista yhteyden sinne ja poistua RI400:sta.
Turun seurakuntayhtymä Valmennusraportti
Case: City Car Club Autojen yhteiskäyttö Turussa Työpaja
ELINIKÄISEN OPPIMISEN AVAINTAIDOT
Bensan hinta Hyvää päivää, Olen kuullut ennustettavan, että bensan hinta saattaa syksyyn mennessä nousta litralta jopa € 1,90 :een.
Tuella palkatun siirtäminen muun työnjärjestäjän tehtäviin
Järjestö- ja nuorisotiimi Vapaaehtoisen rooli Punaisessa Ristissä.
Asunto Sivakka konsernin asunnoista. Aluksi Asiakas -Ottaa yhteyttä -Käy hyvästä harjoituksesta omien asioiden hoidossa vapautumisen jälkeen -Kertoo sitoutumisesta.
KYT/ph-p 2006 Erityisryhmien asuminen Jyväskylän kaupungin alueella Seminaari Nikolainsali Asumisneuvojatoiminnan näkökulma.
MYA9114 Matkailupalvelun perusteet, 2 op
Mielikuvat ja odotukset senioritaloista
Rohkaisusanoja naiselta naiselle
Yhteinen asiakaspalvelu
Timo Luukkonen Janne Enberg
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
Via Vis – väkivaltatyöhankkeen vaikuttavuus asiakkaiden näkökulmasta "Mun stressihormonit on ainaki 90 pinnaa tullu alaspäin" Helena Parkkila, KM, tohtoriopiskelija.
PALVELUSETELIKÄYTÄNNÖT RAUMALLA Pekka T. Jaatinen.
VARHAINEN PUUTTUMINEN
OLEMISEN TEOLOGIA JA PEDAGOGIIKKA
YyyY SOSIAALI- JA TERVEYSALAN YRITYSTEN PALVELUPOLKU PALVELUSETELI HELSINGISSÄ Yritystä Stadiin -tapahtuma Marja-Leena Vaittinen
Valmentajana ja ohjaajana toimiminen Erilaisten ryhmien ja yksil ö iden kohtaaminen: Vinkkejä ohjaamiseen Riikka Juntunen, Heli Laitinen, Sari Rautio,
Innovaatioprojekti uusi Positia
Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
A SIAKASPALVELUKOULUTUS Antin kalvot M ITEN KEHITTÄÄ ASIAKASPALVELUA ? Kehittämistä voi lähestyä kahdesta suunnasta 1. Organisaation Miten luomme.
TIETOVERSTAS KPAMKin tapaan Hanna-Riina Aho Satu Salmela.
Kansallisen ajanvarauspalvelun esiselvitys Eri osapuolten välisen toiminnan yhteensovituksen toteutuksen teoriaa Kokous
Kysy parilta. Muista päiväys. Mikä päivä eilen oli
Puhelintyöskentely.
Tampereen Ateria liikelaitos Liikelaitosten johtokuntien koulutus tj. Tarja Alatalo.
Älykkäiden käyttöliittymien käytettävyysvaatimukset Rami Annala T Käyttöliittymien ja käytettävyyden seminaari, Syksy 2002: Kontekstiherkkyydestä.
Vastaväitteet ja niiden käsittely
Rotaryriihi, www-sivut Pohdittavaa: 1.Ketä varten / kenen tarpeisiin ? 2.Mitä pitää sisältää ? 3.Miten ylläpidetään ? 4.Miten / mihin käytetään ?
Yksinäisyys miehen elämässä Petri Tammisen mukaan
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
TYÖNANTAJA - TYÖNTEKIJÄ
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Verkostot yritysyhteistyössä Kaikille sopiva työ-seminaari, Iiristalo Työvalmentaja Pauli Saksa Helsingin kaupunki, Tuetun Työllistymisen Palvelu.
Tutkimus nuorten suhtautumisesta parisuhteeseen ja rakkauteen.
Tarjous.
MAKSETTU HOTELLIHUONE. SISÄÄNKIRJAUTUMISEN AJANKOHTA. VAHINGON RAJOITTAMINEN. JANIKA KAITO & SUSANNA KAINSALO M2A.
Ratkaisukeskeisyys - pähkinänkuoressa
Asiakashankinta.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakashankinta. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
PALVELUTEHTÄVISSÄ TOIMIMINEN Mitä näytössä näytetään.
Vanhempien palaveri  Viimekauden tilinpäätös  Harjoittelu / Pelit  Lohkojaot  Toimihenkilöt  Toimitsija ryhmät  Kevennys  Budjetti
Dokumentointi kyse on asioiden ”paperille panemisesta” toimintoja on helpompi arvioida, muuttaa ja parantaa työntekijöiden tehtävät ja vastuut tulevat.
Vaihtoehdot session 12 oph 1 Vauvan pitäminen Sijaisvanhemmuus Adoptio Abortti.
Celian palvelut kirjastossa Tampere suunnittelija Elina Kilpiö, Celia.
Ajankohtaista laadunhallinnasta
Tactic – Uusi lautapeli vai palvelumuotoile jo olemassa olevaa peliä?
Taidefilosofia ja taidekasvatus tehtävät sl 2006
Lean Canvas palveluiden suunnittelun ja kehittämisen apuvälineenä
AUTTAMISSYSTEEMIT ASIAKKAIDEN JA PERHETERAPEUTTIEN SILMIN
Merja Fischer, Tkt, KTM Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM
Työpajatyöskentelyn yhteenveto
Asiakaspalvelu ja vuorovaikutus
<Hankkeen nimi>
Kysely yleisille kirjastoille 2013
Asiointipalveluiden laatu
Kehittämisen toimijat – systeeminen taso
Asiointipalveluiden laatu
Sähköinen välitysjärjestelmä
Robotiikka Ruokaviraston asiakaspalveluun (Chatbot lemmikkieläinten tuontiehdot)
Esityksen transkriptio:

Hyvää asiakaspalvelua! Elina Tiainen Asiakkuusvastaava Tampereen Logistiikka Liikelaitos

Asiakas? liikkeessä, virastossa tms. asioiva, jollakin ammatinharjoittajalla jotakin teettävä tai tältä jotakin ostava henkilö tai liike. ”sisäinen asiakas”.

Palvelu? 1. se, että joku tekee jonkin asian jonkun puolesta, rahallista korvausta vastaan tai ilman sitä 2. aineeton hyödyke 3. virasto, joka hoitaa jotain tehtäviä

Sinä olet kaupungin käyntikortti! Jokainen kohtaaminen on totuuden hetki odotukset? luottamus? ketä edustat? Sinä olet kaupungin käyntikortti!

”Vitsi, mä näytän tolle…” Älä näytä… kuuntele mieluummin.

Vastaväitteet ja reklamaatiot Vastaväite Reklamaatio Välittömästi palvelutapahtuman yhteydessä Kuuluu tilanteeseen Kertoo asiakkaan kiinnostuksesta ja sitoutumisesta Palvelutapahtuman jälkeen Virhe tai väärinkäsitys Yleensä oikeutettuja palautteita Erittäin tarpeellisia palvelun tuottajille palvelun kehittämiseksi

Salaiset aseet