Tervetuloa viidennen vaikuttavuustutkimuksen julkistustilaisuuteen!

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Advertisements

Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AIKAKAUSLEHTIMAINONNAN HUOMAAMINEN - YHTEENVETO.
Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
MS-tauti Pohjois-Savossa
RANTAKIINTEISTÖSELVITYS
Esiopetuksen huoltajat 2014 Generated on :41.
Kaupunkikuvatoimikunta
Kaupunkikuvatoimikunta
AUTOMATIC DELIVERY REWARDS (ADR) (New Programme – 01 September) LifePak ® (Example) PSV 5% Discount= €51.71 (68.97 PSV) Shipping= €4.5.
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Lineaarisia malleja.
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla 2009
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Vanhuuseläkeiät EU maissa sekä Islannissa, Norjassa ja Sveitsissä 2011
Lähde: tripod research oy/aikakauslehtikustantajien tietopankit, 2012 AIKAKAUSLEHTIMAINONNAN TEHOSTA – TUTKITUSTI Taru Eboreime, tripod research oy.

Huonorenkaisten autojen osuus 1997–2012 (%) Lähde: Autonrengasliiton kesärengastutkimus 1997–2012 Huom. Huonorenkaiseksi luokitellaan auto, jonka kuluneimman.
Aikakauslehdet tuovat tehoa mainontaan
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
3.45 3.40.
Perusopetuksen huoltajat 2014 Generated on :04.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Tervetuloa! MTS:n puheenjohtaja Lauri Kaira. MTS toimii foorumina turvallisuuspoliittiselle ja maanpuolustus- keskustelulle.
Kuvien lähde:. Kuinka pitkä on pitkä? Subprime kriisi alkoi Yhdysvalloista elokuussa Se muuttui finanssikriisiksi lokakuussa Kreikkakriisi.
Laskukärry on kertolaskutehtävä
Yliopistokirjastojen vastaajat palvelukyselyssä 2010 Päivi Jokitalo Kansalliskirjasto. Kirjastoverkkopalvelut marraskuu 2010.
Perusopetuksen oppilaat 2014 Generated on :03.
Suhdannekorjattu perusjäämä Saksa0,8-0,110,91,1 Irlanti-7,1-4,7-2,7-0,80,9 Kreikka-10,1-4,20,43,25,5 Espanja-7,7-4,9-3,30,53,7 Ranska-4,3-3,4-1,5-0,051,3.
Portinvartija Jyrki Rasku Mikä on portinvartija? Portinvartija päättää onko MeniTuki ohjelma sopiva pääsyä pyytävälle henkilölle vai ei Ohjelmaan.
Väestö Vantaan osa-alueilla
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO % 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.
Tutkimuksen taustaa  Aula Research Oy toteutti poliittisten vaikuttajien parissa tutkimuksen julkisista palveluista Suomessa ja Euroopassa – Tutkimuksen.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Sanomalehti mainonnassa
Rakentamisen tulevaisuus ja vaihtoehtoiset toimintamallit
POHJOIS-SUOMEN ALUEJOHTORYHMÄ WEBROPOL –KYSELYJEN TULOKSET Margit Päätalo, alueellinen suunnittelija puh
Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät alueittain
Seinäjoki kisa A Tuomari: Tytti Lintenhofer ALO 12kyl, 4pys Kyl:
Oulu ALO-luokka 12kyl, 4pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl:
© Pertti Laitinen 2004 shiftec FA1 Oppimis- ja kehittymishalukkuus NoKysymysLataukset Kommu- naliteetit 28Kokeilen rajojani ja kykyjäni löytääkseni parhaan.
Kemi ALO-luokka 14 kyl, 3 pys Tuomari: Tytti Lintenhofer Kyl: 31, 26, 9, 3, 18, 20, 5, 13, 14, 4, 12, 14, 7,
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Väestö ja väestönmuutokset. Väestö äidinkielen ja iän mukaan Naisten ja miesten tasa-arvo Helsingissä2 Lähde: Tilastokeskus. Miehet.
Kärkimedia Paneeli Huomioarvon analyysi.
© Dagmar 2006 Mediasidonnaisuustutkimus 2007 Tomi Härmä Dagmar Market Intelligence
Suomen Lääkäriliitto | Finnish Medical AssociationLääkärit Suomessa | Physicians in Finland Tilastotietoja lääkäreistä ja terveydenhuollosta 2014 Statistics.
1. Missä vietät joulun useimmiten?. 2. Missä viettäisit joulun mieluiten?
Työajan haasteita tuloksia SAK:n jäsentutkimuksesta
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Tervetuloa seitsemännen vaikuttavuus- tutkimuksen julkistustilaisuuteen!
Kansallisen verkkokauppatilaston julkistus Verkkokauppa Suomessa tammi-kesäkuussa 2010 Seppo Roponen
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Jaana Kurjenoja Suomalaiset kuluttajina Virossa.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Esityksen transkriptio:

Tervetuloa viidennen vaikuttavuustutkimuksen julkistustilaisuuteen!

Huomioarvomittaus Tulokset 9 toimialalta Puoli miljoonaa mielipidettä mainoksesta

Keskihuomioarvot tuoteryhmittäin Autot Sisustaminen Pukeutuminen Kosmetiikka Matkailu Rakentaminen Elintarvikkeet Hyvinvointi ja terveys Pankit

½ sivua 48 ½ sivua 48 Aukeama huomataan! (%) Kaikki mainokset 53 Automainos (1/1s.) keskimäärin 64 Automainos (1/1s.) keskimäärin 64 Aukeaman automainos 74 Aukeaman automainos 74

henkilöautot 68 renkaat 59 Moottori- pyörät/ kelkat 65 muut autotarvikkeet 56 veneet/ perämoottorit 64 Automainonnan huomaaminen tuotekategorioittain (%) (vain miehet)

Kannet automainostajalle aikkarin paras mainospaikka Kasvu-% verrattuna automainonnan Keskihuomioarvoihin Takakansi +11 Kolmoskansi +15

Vasemman ja oikean sivun mainonnan huomaaminen eri tuoteryhmissä +-0 autot sisus- taminen kosme- tiikka elin- tarvikkeet matkailu rakenta- minen terveys/ lääkkeet pankit

Erikoisratkaisut tuovat tehoa myös automainontaan

Tätä jäädään selailemaan

Tässä haetaan jo ajotuntumaa

Mainonta aikakauslehdissä toimii! 5 asiaa, jotka kannattaa huomioida Erikoisratkaisut tuovat lisää tehoa. Bigger is better – aukeama toimii yleensä paremmin kuin puolikas sivu. Aukeaman vasen ja oikea sivu toimivat yhtä hyvin. Kaikki tuoteryhmät eivät toimi samalla tavalla. Kaikki tuoteryhmät eivät toimi samalla tavalla. Alkupään sivut ovat usein tehokkaampia, mutta myös takakansi toimii erinomaisesti.

Koko huomioarvotutkimus osoitteessa