Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

15.9.2005 Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO 40 50 30 9 8 22 15 9 24% 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "15.9.2005 Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO 40 50 30 9 8 22 15 9 24% 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri."— Esityksen transkriptio:

1 15.9.2005 Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO 40 50 30 9 8 22 15 9 24% 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri ® 2006

2 15.9.2005 ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2006 -15 19 30 3 6 Kuva 2/a

3 15.9.2005 ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2006 15 16 4 44 28 22 7 Kuva 2/b

4 15.9.2005 ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2006 53 52 9 -8 -39 -17 -22 21 49 -18 Kuva 2/c

5 15.9.2005 ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2006 16 28 22 Kuva 3

6 15.9.2005 Kysyntänäkymien kehitys 2006 SALDO Mainosbarometri ® 2006 64 41 74 71 43 Kuva 2 Kuva 4


Lataa ppt "15.9.2005 Markkinointiviestinnän panostusten kehittyminen vuonna 2006 vuoteen 2005 verrattuna SALDO 40 50 30 9 8 22 15 9 24% 43% 33% Kuva 1 Mainosbarometri."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google