Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 2005. 03.02.2006Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 20052 Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Advertisements

Kirjailijoiden taloudellinen asema Suomessa , Lavaklubi, Kansallisteatteri, Helsinki Tutkimuspäällikkö Mikko Grönlund BID Innovaatiot ja.
Isännöinnin asiakastyytyväisyys Kaikki isännöitsijät 2008 Esityksen sisältö 1.Tutkimuksen tausta ja toteutus v Hallitukset (vastaajat)7.
Yhdenvertaisuus ja monimuotoisuus kirkon työelämässä Seurakunta ja monimuotoinen työ Henrietta Grönlund Teologinen.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
1 Exporting Culture – Kulttuuriviennin ammattilainen -valmennus.
Valtakunnallinen vuokratyöntekijätutkimus 2007 Promenade Research Oy Pekka Harjunkoski Tutkimuspäällikkö
Tapulikaupungin Safety –strategia 2006
HydMet, /20 Synoptinen analyysi Meteorologi Vesa Nietosvaara Ilmatieteen laitos.
Isännöinnin uusi rooli taloyhtiön viestinnässä
NYKYTILAKARTOITUS HANGOSSA - KOTIHOIDON ASIAKKAAN KÄYTÖSSÄ OLEVAT APUVÄLINEET JA TULEVAISUUDEN APUVÄLINETARPEET HENKILÖKUNNAN ARVIOIMANA (TOTEUTUS VIIKOT.
Isännöinnin asiakastyytyväisyys 2007 Lehdistötilaisuus klo Suomen Isännöintiliitto ry.
1 ©TNS 2012 Tämän tutkimuksen tulokset on tarkoitettu vain tilaajan omaan käyttöön. Niitä ei saa lainata, luovuttaa, jälleenmyydä tai julkaista ilman tutkimusyrityksen.
Jaksottaminen Kirjanpitolain 5 luku
Putkiremontti tutkimus
Polymorfismi Sisältö Mitä on polymorfismi?
Liikenneturvallisuus kaavoituksessa
Kiinteistöjen ylläpitokustannusten vertailu ja tilastointi Kimmo Virtanen KTI Kiinteistötieto Oy
Place client logo here in Slide Master RI Elokuu 2009 Jorma Hakanen Lääkkeiden määrääminen ja rinnakkaislääkkeet –tutkimus.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
Yritysmuodot Yksityinen toiminimi 2. Avoin yhtiö Kommandiittiyhtiö
Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
Osallistuminen sidosryhmien näkökulmasta -kysely metsäneuvostojen jäsenille Marjo Laitala.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
Ann Selin Parempi Suomi-seminaari Työntekijän asema tulevaisuuden työelämässä Puheenjohtaja Ann Selin.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Sisäilmayhdistys ry Sisäilmayhdistys Allergia- ja Astmaliitto Asumisterveysliitto Hengitysliitto Sosiaali- ja terveysministeriö Ympäristöministeriö Sisäilmavuosi.
Näin varmistamme viihtyisät ja turvalliset
RAP / PS -kysely RTL ry - RAKLI ry
Yritysmuodot Yksityinen toiminimi Avoin yhtiö 3. Kommandiittiyhtiö
Vaikuttaminen ja viestintä taloyhtiössä -kyselyn tulokset.
Akavan Erityisalat Yksityissektorin työmarkkinatutkimus 2009.
Isännöintipalvelun laatu ostajan näkökulmasta, Reijo Savolainen Esitelmä Isännöinnin laatu, palvelun tuottaminen ja johtaminen –seminaarissa.
Lännen Tehtaat Osavuosikatsaus
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
Helena Karento HELSINGIN YLIOPISTO KOULUTUS- JA KEHITTÄMISKESKUS PALMENIA VANTAA Suomalais-venäläinen tasa- arvofoorumi Pietari
PARAS-HANKE PÄIJÄT-HÄMEEN ALUEKIERROS Toimitusjohtaja Risto Parjanne.
Putkiremontti tutkimus
Lännen Tehtaat Osavuosikatsaus
Lännen Tehtaat yhteensä + jatkuvat toiminnot Osavuosikatsaus
Asiakaskyselyn tulokset Nurmijärven nuorten palvelut.
Asukastoiminnan ja yhteisöllisyyden mahdollisuudet kerrostalossa
”Menestystarinoita” Urban II –ohjelmassa.
© Jukka Harju, Sisältö 1. Mitä on periytyminen Javassa? 2. Periytyminen UML-luokkakaaviossa 3. Termejä 4. Periytymishierarkia 5. Periytyminen vs.
Yleistä tutkimuksesta
Rauman kauppakamarin Työvoima- ja osaamiskysely  Sähköinen kysely –  Kysely lähetettiin 307 kauppakamarin jäsenelle  Vastanneita 114,
Korkeasti koulutettu yrittäjä; mielipiteitä ja asenteita yrittäjyydestä Akavan talouspoliittinen yksikkö
Kansainväliset tutkinto-opiskelijat Suomen yliopistoissa Tuure Pitkänen SYL:n hallituksen jäsen.
Kuinka paljon ekonomi ansaitsee ja työskentelee?
Tähän tarvittaessa otsikko Kysely esi- ja perusopetuksen huoltajille Kirkkonummella
Isännöinnin Asiakastyytyväisyys yhteenveto 1 Isännöinnin asiakastyytyväisyys 2010 (N9772) Tulosyhteenveto Raportin kohderyhmä: JS-Audit Oy Vastaajia.
Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimus 11/2014 JS-Audit Oy Yritysraportti Tulokset 12/2014 Vastaajamäärä 88.
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
MITEN VOIT JOHTAJA? Miten voit johtaja? –tutkimusraportti Elon ja LähiTapiolan teettämä, johtajan työhyvinvointia tarkasteleva tutkimus Elokuu 2015.
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII Elokuu 2016.
Isännöinnin asiakastyytyväisyys 2012 Tulosyhteenveto Raportin kohderyhmä: JS-Audit Oy Vastaajia yhteensä: 50.
Committed to Being More Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä. KAALIMATO TUTKII KAALIMATO TUTKII Heinäkuu 2016.
Yritysraportti Tulokset (päivitetty ) Vastaajamäärä (N) = 75
ARAVAKIINTEISTÖYHTIÖIDEN PERUSTIEDOT 2008
Tuhat Suomalaista - Sanomalehtien liitto
ARAVAKIINTEISTÖYHTIÖIDEN PERUSTIEDOT 2008
Kuntaraportti Siikalatva
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
SUOMALAISTEN ENERGIA-ASENTEET 2018
Kauppakamarien Yritysparlamentti-kyselyn tulokset
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys
Esityksen transkriptio:

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus 2005

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen asiakastyytyväisyysselvitys •Suunnattu taloyhtiöiden hallitusten jäsenille ja puheenjohtajille •Vastaukset kerättiin loka-joulukuussa 2005 •Toinen toteutuskierros, ensimmäinen tutkimus syksyllä 2004 •Laajuus: –56 isännöitsijätoimistoa –190 isännöitsijää –36 paikkakuntaa –5446 vastausta –Vastausprosentti noin 35 •Toteuttaja: Promenade Research Oy •Koordinoija: Suomen Isännöintiliitto ry

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Toteutus •Sisältö: –Sisältö pääosin sama kuin vuoden 2004 tutkimuksessa –Tutkimuksessa arvioitiin: 1.Isännöitsijää henkilönä 2.Isännöitsijätoimistoa yrityksenä 3.Isännöintitehtävien hoitamista •Tiedonkeruu: –Sähköinen toteutus: kutsut sähköpostitse, vastaaminen WWW-sivulla –Paperilomakkeet: toimistot postittivat itse lomakkeet, jotka palautuivat tutkimusyritykselle –Anonyymi vastaaminen (vastaaminen nimettömänä) •Raportointi: –Toimistoittain –Isännöitsijöittäin

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Taustatiedot vastaajista

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Vastaajissa paljon naisia, yli 60-vuotiaiden osuus suuri. Puheenjohtajia / hallituksen jäseniä tasaisesti Vastaajan asema yhtiön hallituksessa Vastaaja N=5446

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Kokemus taloyhtiön hallituksessa Isännöintisuhteen pituus tähän isännöitsijätoimistoon Tyypillinen kokemus hallituksessa 1-5 vuotta. Isännöintisuhde tyypillisesti yli 3 vuotta N=5446

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Rakennuksen/rakennusten tyyppi Taloyhtiön koko Tyypillinen kohteena ollut taloyhtiö on huoneistoa käsittävä kerrostalo- osakeyhtiö N=5446

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Kiinteistön tyyppi Yhtiön valmistumisvuosi Isännöitävissä kohteissa kaiken ikäisiä kiinteistöjä N=5446

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Yleistä tuloksista

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Tutkimuksen kokonaisarvosana 3,81. Vastausjakaumat kaikista arvosanakysymyksistä

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Suosittelisitko isännöitsijätoimiston palveluja muille?

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Tärkeimmät syyt suositella isännöintitoimistoa 1.Yhteistyö isännöitsijän kanssa sujuu 2.Isännöitsijä on luotettava 3.Isännöintitoimisto on luotettava 4.Isännöintisopimus vastaa taloyhtiön tarpeita 5.Isännöintitoimisto on asiantunteva 6.Isännöitsijä on palveluhenkinen 7.Isännöintitoimisto on palveluhenkinen 8.Isännöintitoimisto on pitkäjänteinen 9.Isännöitsijä on huolellinen 10.Isännöitsijällä on johtajuutta taloyhtiön asioissa 11.Isännöintitoimisto on tehokas

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Isännöitsijän arviointi

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Isännöitsijä henkilönä keskiarvot kaikista vastauksista

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Isännöitsijän kommunikointi keskiarvot kaikista vastauksista

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Isännöitsijätoimiston arviointi

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Isännöitsijätoimiston arviointi keskiarvot kaikista vastauksista

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Kuinka hyvin kuvaa isännöitsijätoimistoa? keskiarvot kaikista vastauksista

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Miten paljon samaa mieltä seuraavista väittämistä?

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Isännöintipalvelujen hoitaminen

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Taloyhtiön kokouspalvelut (yhtiökokoukset) keskiarvot kaikista vastauksista

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Hallinnolliset palvelut keskiarvot kaikista vastauksista

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Kiinteistön ylläpitopalvelut keskiarvot kaikista vastauksista

Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Taloushallintopalvelut keskiarvot kaikista vastauksista