Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAku Saaristo Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
1 Exporting Culture – Kulttuuriviennin ammattilainen -valmennus
2
2 Vetovoimaisin valmennuskumppani. Kansainvälisesti. •Fintra auttaa kehittämään asiakkaan kansainvälistä liiketoimintaa. •Fintra valmentaa ja kartuttaa asiakkaan osaamista kansainväliseen liiketoimintaan Fintran faktat • 45 vuotta suomalaisen kansainvälistymisen edistämistä • avoimia ja yrityskohtaisesti räätälöityjä ohjelmia • yli 6000 osallistujaa (2006) • liikevaihto 7,5 milj. euroa (2006)
3
3 Asiakasaktiivisuus. Asiakasräätälöinti. Asiantuntijaosaaminen. Fintra – säätiö •Kansainvälistymis- ohjelmat pk-yrityksille •Avoimet valmennusohjelmat Fintra – osakeyhtiö •Kehittämisohjelmat keskisuurille ja suurille yrityksille •Yrityskohtaiset räätälöidyt valmennukset Hallituksessa: Kauppa- ja Teollisuusministeriö, Finpro, Elinkeinoelämän keskusliitto, Ulkoaisiainministeriö ja Keskuskauppakamari Fintra Pietarissa •vahva paikallinen markkinatuntemus •asiakkaina mm. Venäjälle etabloituneet suomalaisyritykset. Fintra – faktat Pietarissa • perustettu 2005 • avoimet ja yrityskohtaisesti toteutetut ohjelmat
4
4 •Fintran henkilöstö – 45 ammattilaista valmennuksen kehittäminen ja johtaminen •Associate Trainer Network – yli 300 valikoitunutta asiantuntijaa valmentajilla ja konsulteilla sisältö-, toimiala- ja markkina-alueen asiantuntemus •Advisory Board – kansainväliset asiantuntijat asiantuntijat tieteen ja tutkimuksen eri aloilta Asiantuntijat oppaana. ”Parhaat kansainväliset kouluttajat” Talouselämän Koulutus 2006- tutkimus
5
5 •Ensimmäinen valmennus alan tukiverkoston jäsenille marraskuu 2005-syyskuu 2006 23 osallistujaa, 17 organisaatiota •Kulttuuriviennin ammattilainen –valmennusohjelmat 11 valmennuspäivää 1-2 päivän jaksoissa, kesto noin 9 kk kolmas ohjelma alkoi 15.11.2007 osallistujia yli 50 seuraava syyskuussa 2008 rahoituksessa KTM:n tuki Koulutuksen toteutus Fintrassa
6
6 Ohjelman tavoitteet •Perehtyä suomalaisen kulttuurin kilpailutilanteeseen ja menetystekijöihin kansainvälisillä markkinoilla •Kehittää osallistujien kansainvälisen liiketoiminnan eri osa- alueiden ja erityisesti markkinoinnin valmiuksia •Kehittää henkilökohtaisia kansainvälistymisvalmiuksia •Kehittää yhteistyötä ja verkostoitumista.
7
7 •Kansainvälistymisen strateginen suunnittelu •Vientimarkkinoinnin suunnittelu •Kulttuurin tuotteistus •Arvoketjun hallinta •Rahoitus, kannattavuus ja hinnoitttelu •Kulttuuriviennin juridiset kysymykset •Henkilökohtaiset kansainvälistymisvalmiudet •Yhteistyön ja verkostoitumisen kehittäminen Kulttuuriviennin ammattilainen - valmennus
8
8 Valmennamme menestymään. Kansainvälisesti. Marja-Liisa Sarkki, Fintra Atomitie 2B, PL 300 00371 Helsinki 0207 220 500 marja- liisa.sarkki@fintra.fi
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.