Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimus 11/2014 JS-Audit Oy Yritysraportti Tulokset 12/2014 Vastaajamäärä 88.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimus 11/2014 JS-Audit Oy Yritysraportti Tulokset 12/2014 Vastaajamäärä 88."— Esityksen transkriptio:

1 Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimus 11/2014 JS-Audit Oy Yritysraportti Tulokset 12/2014 Vastaajamäärä 88

2 Perustiedot tutkimuksesta Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimuksessa selvitettiin taloyhtiöiden hallitusten jäsenten asiakaskokemuksia isännöintipalvelusta. Kohderyhmä ja jakelu: kyselykutsu lähetettiin sähköpostilla isännöintiyrityksen toimesta omien asiakastaloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille ja jäsenille. Toteutustapa: web-kysely Kyselyn toteutusajankohta: 17.-30.11.2014 Tässä raportissa esitetään tulokset koko yrityksenne tasolla. Tuloksenne rinnalla näytetään isännöintitoimialan vertailutulos (benchmark). – Vertailutuloksena näytetään pääkaupunkiseudun yritysten benchmark-aineisto Oman yrityksenne vastaajamäärä näkyy raportin etusivulla. Koordinointi: Suomen Isännöintiliitto ry Toteuttaja: Good House Oy

3 Yhteenveto Yleistä yrityksenne tulostasosta: Yrityksenne tulos on kokonaisuutena selvästi vahvempi kuin vertailuryhmässä (benchmark, pääkaupunkiseutu). Kokonaisarvio isännöintipalvelusta on erinomainen – 85% antaa arvosanan hyvä tai erinomainen. Kriittisten arvioiden osuus (arvosanat 1-2) on keskimäärin erittäin alhainen. Ero toimialan vertailutulokseen syntyy hyvien ja erinomaisten arvosanojen (arvosanat 4-5) korkeasta osuudesta. Suositteluindeksi (Net Promoter Score) on selvästi edellä vertailuryhmää, mitä selittää suosittelijoiden korkea osuus 44% (arvosanat 9-10). Nykyisen yhteistyön arviointi: Yrityksenne on onnistunut tasaisesti eri tekijöissä. Vahvuudet ovat erityisesti taloyhtiöiden taloushallinnon hoitamisessa, asiakaspalvelussa, kokousten valmistelussa ja läpiviennissä. Myös viestintä hallitukselle saa hyviä arvioita. Nykyisen yhteistyön arvioissa kriittisten arvioiden osuus on poikkeuksellisen matala. Luottamus palvella taloyhtiöitä tulevaisuudessa: Luottamus tulevaisuuteen on poikkeuksellisen vahva kaikilla osa-alueilla. Vain muutamissa tekijöissä neljännes vastaajista on epätietoinen / ei osaa arvioida luottamusta yrityksenne kykyyn hoitaa taloyhtiön asioita tulevaisuudessa. Henkilöarvioinnin tulostaso: Isännöitsijöiden henkilöosaaminen saa keskimäärin parempia arvioita kuin vertailuryhmässä. Isännöitsijöiden välillä tulostaso on varsin tasainen. Kaikki henkilöt menestyvät eri tekijöissä vertailuryhmää paremmin.

4 Kokonaisarvosana, jakauma vastaajittain PKS ja muu maa (yrityksen arviointi) Mediaani, PKS 3,85 Muu maa 4 JS-Audit Oy 4,10

5 Yritysten kokonaisarvosana Mediaani 3,9 JS-Audit Oy 4,10

6 Kokonaistyytyväisyyden rakentumisen kriittiset tekijät Korrelaatio kokonaistyytyväisyyteen Arvosana

7 Näin luet raporttia

8 Nykyisen yhteistyön arviointi

9

10

11 Luottamus isännöintiyritykseen tulevaisuudessa

12 Suosittelu

13 Isännöitsijän arviointi

14 Taustatiedot


Lataa ppt "Isännöinnin Asiakaskuuntelututkimus 11/2014 JS-Audit Oy Yritysraportti Tulokset 12/2014 Vastaajamäärä 88."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google