19.09.081 ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Naisyrittäjäfoorumi 11.6.2009 Ekologisen yrittäjän näkökulma Globe Hope Oy, Seija Lukkala.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
P.O. BOX 4600, University of Oulu • tel. (08) , fax (08) • Sosiaali- ja terveysalan uudet mahdollisuudet.
Advertisements

Asiakaslehtitutkimus 2009 Heikki Nikali ja Arja Kaikkonen, Itella Oyj Riitta Siikaranta ja Annika Fock, Rian Oy Aikakausmedian Asiakaslehtiryhmä.
Monikanavainen Kesko ja K-ryhmä
Tulikivi-konserni Tulikivi-konsernin muodostavat Tulikivi Oyj ja sen tytäryhtiöt Maailman suurin ja teknisesti johtava vuolukiven jalostaja Suurin teollisesti.
Tulevaisuuden palvelukokonaisuus yrityksellesi
Pirkanmaan brändin nykytila-analyysi Katri Tanni, Differo Oy
Uuden ulottuvuuden sohvat ympäristöystävällisesti jätemuovista.
PROFIMILL Oy Tuotannon hallintaan liittyvät ohjelmistot ja konsultointipalvelut. Yritys.
1 EU:n tuki ystävyyskuntatoiminnalle 2006 ehdotuspyyntö ja tulevaisuuden perspektiivit Helsinki, Risto Raivio johtava hallintovirkamies.
HARRASTUSTOIMINNASTA ELINKEINOTOIMINTAAN
Länsi-Uudenmaan ammattikoulutuskuntayhtymä Kulttuuriala Ammatillinen valinnainen Yritystoiminta ja valmistus Vanhan opetussuunnitelman mukainen
Vammaispalveluiden innovaatio- ja kehittämiskeskus -konsepti Jarno Tuimala, Anne Laakso
Trendejä maailmalta KEVÄTPUUTARHA 2013 gardenworkshop
KESKI-SUOMEN MATKAILUN TULEVAISUUDEN NÄKYMÄT Keski-Suomen matkailuparlamentti VELI-PEKKA PÄIVÄNEN.
AB CHIPSTERS FOOD OY.
Markkinoinnin perusteet
MUUTTUVA ASIAKAS Haasteena yritystoiminnalle
Warkop Oy Hengitysliitto Heli ry Varkauden kaupunki Työtä KoulutustaKuntoutusta.
Espoon matkailustrategia v Julkinen
4H-Yrityksen liiketoimintasuunnitelma
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
Blogit osana strategista markkinointia
Rastor Oy, Itä- ja Pohjois-Suomen yksikkö
Asiakkuudet luovalla alalla
ROAD-SHOW SOTŠI ”SOCHI 2014” VALTAVA HANKE ALUEEN MATKAILU- JA PALVELUTARJONNAN KEHITTÄMISEKSI UUDELLE TASOLLE 2.
Copyright © 2005 iprbox Oy Petri Rahja Iprbox Oy Omistatko sen mitä myyt?
RUOKAKOUVOLA VIESTINNÄN PROSESSI VISIO RUOKAKOUVOLA TAVOITTEET PÄÄMÄÄRÄT.
Tulikivi tulevaisuudessa. Tuottaa koteihin lämpöä ja viihtyisyyttä korkealaatuisilla, sisustukseen sopivilla merkkituotteilla. Liiketoiminta-alueetLiikeidea.
Lamppu NY – Välähtävää toimintaa!. NY 6h -leiri Aurinkokennovarjostin.
Osaamispäällikkö Finn-Savotta Oy:n kumppanina
TEOS - Ihmisten oma teatteri Q-Teatteri Helsingin Yrittäjät - Töölö ry Tuula Styrman Create amove Oy.
Saatavuus kilpailukeinona
- mahdollisuus kehittämiseen -
Haltian Ltd – – Oulu, Case: Business Breakfast : Johtajuus suuressa ja pienessä.
Organisaation muutos ja muutoksen johtaminen suhteessa asiakkaaseen ja henkilöstöön Hille Korhonen, Alko Oy.
© Humanistinen ammattikorkeakoulu NY-opinnot Turussa Annika Mäkelä Humanistinen ammattikorkeakoulu Kulttuurituotannon koulutusohjelma
Pienet ja keskisuuret tavarantoimittajat kaupan yhteistyökumppaneina - HoReCa-tukkukaupan näkökulma Järjestöpäällikkö Ilkka Nieminen Päivittäistavarakauppa.
goSaimaa GoSaimaa.com yhteismarkkinointihanketta on toteutettu 3 v:n ajan Imatran ja Lappeenrannan seuduilla. Mukana on n. 100 yritystä, Imatran ja LPR:n.
Kestävään kehitykseen kasvattaminen kemian opetuksessa DI, FM, Marianne Juntunen Kemian opetuksen keskus, Helsingin Yliopisto.
Suomen Kauppakeskusyhdistys ry Missio Suomen Kauppakeskusyhdistys ry on kauppa- ja ostoskeskusten järjestö, jonka toiminnassa omistajat, kauppa, palvelut,
Paikallistaloushanke Tiedotustilaisuus Elintarvikkeiden suorempi tie kuluttajille.
VTR/ts HP 2014 HallituspartneritYdinviesti
Tulikivi Oyj
ProAgriaYrityspalvelut Menestyksen mahdollisuuksia ProAgrian palvelut ovat investointeja tulevaisuuteen.
Takamatkalta tähtien joukkoon Etelä-Pohjanmaan kansainvälistymisen edistäminen eri toimijoiden välisellä yhteistyöllä Pertti Kinnunen
KOMPETENSSIANALYYSI KPAMK:SSA Case liiketalous, Kokkola
Verkko-opetuksen laatuhankkeen kehitystyö 2006 VVYOP` Sari Koski-Kotiranta, Helsingin yliopisto
Tervetuloa! Ohjelma klo
Metalliteollisuuden yritysten ja aikuiskoulutuskeskusten verkosto (METEKADULT) TYKE –projekti Väliraportti.
Liikeidea, liiketoimintasuunnitelma
FinnWell -ohjelma 2007 – 2009 Kalevi Virta. Mitkä ovat tulevaisuuden suuntaviivat FinnWell- ohjelman jatkoa ja Tekesin positioitumista terveydenhuollon.
Markkinoinnin perusteet
Juha Sivonen Tulikivi Oyj tiedotustilaisuus.
KESKI-SUOMEN LIITTO Sepänkatu 4, Jyväskylä KESKI-SUOMEN MATKAILUELINKEINON STRATEGIA Suomalaisin Suomi – viihdy ja voi.
Standardisointi Mikko Huuskonen, OTT, dos Neuvotteleva virkamies, TEM.
T U L I M M E S U O M E E N. SUOMALAINEN KAUPPA TARVITSEE KILPAILUA  kaupan kansainväliset toimijat pitävät huolen kilpailusta  toimivat ja kilpaillut.
Julkishallinnon Virtu- luottamusverkostohanke Haka-käyttäjien kokoontuminen Mikael Linden tieten tietotekniikan keskus CSC.
Pätäkkä-projekti – Kumppanuutta yrittäjyyteen Innofocus ja Länsi-Uudenmaan Uusyrityskeskus ovat yhteistyössä avanneet ESR-rahoitteisen.
Laatu ammattikeittiössä
Megatrendit Mitä ovat megatrendit? Mannermaa (1999) kuvaa megatrendejä seuraavasti Megatrendillä tarkoitetaan kehityksen suuria aaltoja tai linjoja Megatrendeillä.
Yrittäjyysasennetta, työelämävalmiuksia, talouslukutaitoja – tekemällä oppien. NY V UOSI YRITTÄJÄNÄ 2. ja 3. tunti – Tiimit, ideariihi ja neuvonantaja.
18 Yrittäminen alkaa ideasta s
Nova Scola Finlandia Teemaseminaarin Osanottajat
Kaikki viestintä, toiminta perustuu ihmiseltä ihmiselle.
Vaatteet vastuullisesti
NY Vuosi yrittäjänä Yrittäjyyttä ja työelämäoppeja käytännössä
Yritykset ja yhteiskunta
LIIKEKILPAILUN SÄÄNTELY KILPAILU- MENETTELY KILPAILUN- RAJOITUKSET
Hallitulla designillä laadukas ja turvallinen raitiotie
Esityksen transkriptio:

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Naisyrittäjäfoorumi Ekologisen yrittäjän näkökulma Globe Hope Oy, Seija Lukkala

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Globe Hope liikeidea Jalostaa käytöstä poistettuja materiaaleja muotoilemalla ne uudelleen ajanhenkeen sopiviksi. Kohderyhmänä originellit, tiedostavat kuluttajat jotka haluavat vaikuttaa ostopäätöksillään. Tuotteiden tulee vastata kohderyhmänsä tarpeita ensisijaisesti toiminnallisesti, laadullisesti ja visuaalisesti, kierrätys on lisäarvo. Toiminnan ohjenuorana eettisyys, ekologisuus ja esteettisyys.

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Hope vastauksia DESIGN; oivaltavaa, linjakasta, omintakeista, hauskaa, korkeatasoista muotoilua LAATU; varmistettava kautta linjan, materiaalit, suunnittelu, jakelu, palvelu jne. BRÄNDÄYS; haluttavuuden varmistaminen, oikea imago, samaistuminen viestiin

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Globe Hope lifestyle syntyy -ulkoiset vaikuttajat: - ekokatastrofit, ilmaston lämpeneminen – tiedostaminen - Eettinen ja ekologinen ajattelu nousussa -yksilöllisyyden ja esteettisyyden kaipuu -vaikuttava kuluttaminen lisääntymässä Sisäiset mahdollistajat: - Tahtotila; rohkeus ja usko ideaan, periksiantamattomuus - Tukijoukot; omat ja julkiset sekä näiden luova, tehokas käyttö -ammattitaito

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Globe Hopen tuotteet -Asusteet, vaatteet ja kengät -Sisustustuotteet; keittiö, kylpyhuone, olohuone - Sisustukset, tapahtumat ja näytökset, luennot - imagotuotteet, yritys- ja yhteisöyhteistyö Jakelukanavat: -design- kaupat, Trendi-kaupat, Ekologiset kaupat, kotimaassa ja Euroopassa (9 maata), Amerikassa sekä Japanissa - Nettikauppa, tehtaanmyymälä Nummelassa, kiertävä kauppa konsepti

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Globe Hope toimintatavat - 4 trendimallistoa vuodessa - classic mallistossa 150 tuotetta -Räätälöidyt tuotteet yrityksille ja julkisyhteisöille Valmistus Suomessa sekä Virossa Materiaalit pääosin kotimaasta; työvaate, armeija tekstiilit, kodintekstiilit, mainosbanderollit, purjeet jne. - Viesti, Ideologia, vaikuttaminen, vastuullisuus

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Globe Hopen saavutuksia - EU-Gateway to Japan ohjelman kautta 3 kertaa sponsoroituna Tokion muotimessuille -CPD Kööpenhamina, 2 kertaa Tokioon sponsoroituna - Igedo, 2 kertaa sponsoroituna Düsseldorfin muotimessuille -palkintoja; Länsi-Uudenmaan uusyritys 2003, Valtakunnallinen Uusyritys 2004, Vuoden Visio 2004, Amnesty; vuoden suunnittelija 2004, Uudenmaan Innosuomi palkinto, Valtakunnallinen Innosuomi kunniakirja 2005, Kulttuuriministeriön Suomi palkinto 2006

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Vastuullinen yrittäjyys - kuluttajat yhä tiedostavampia -yritykset jotka pystyvät auttamaan kuluttajia kuluttamaan hyvällä omallatunnolla menestyvät -valinnat perustuvat pitkälti emotionaalisiin tuntemuksiin -vastuullisuus –kilpailuetu-globaalietu - ensimmäiset keräävät ”potin”

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Nykytila ja Visio Toimitilat Nummelassa, 60 % liikevaihdosta yritysyhteistyöstä, vienti ä 11 maahan VISIO maailman laajuisesta lifestyle ketjusta, jossa kaikki tuotteet ja palvelut on toteutettu kest ä v ä n kehityksen periaatteita noudattaen, yhteisen laatuk ä sikirjan pohjalta

ALL RIGHTS RESERVED GLOBE HOPE LTD 2009 Kiitos mielenkiinnosta! Lisätietoja;