Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuPetri Mäkelä Muutettu yli 8 vuotta sitten
2
goSaimaa GoSaimaa.com yhteismarkkinointihanketta on toteutettu 3 v:n ajan Imatran ja Lappeenrannan seuduilla. Mukana on n. 100 yritystä, Imatran ja LPR:n kehitysyhtiöt sekä maakuntaliitto (EU- rahoitus) Vuosibudjetti 1,2 m€, yritysvetoisena Painotus 60 % kotimaa ja 40 % Venäjä
3
goSaimaa ja Pietari yhdessä Voitaisiinko tulevaisuudessa toimia myös yhdessä? (Imatra, Lappeenranta, Savonlinna ja Pietarin metropolin alue) Kauempaa katsottaessa alue näyttää yhdeltä! Pietarin kulttuuri ja nähtävyydet ja Saimaan järviluonto, hyvät palvelut (mm.kylpylät, ostokset) Tuotekehitys (esim. kiertomatkat, kulttuuri, sport jne.) Yhteiset markkinointitoimenpiteet Hankerahoituksen hyödyntäminen Win – Win ajattelu
4
Mahdollisia kohderyhmiä Keski-Eurooppa Skandinavia Etelä-Eurooppa Ns. Kolmannet maat Ns. Special interest ryhmät
5
Markkinoinnin kattokonsepti ”Idän ja lännen portti” Ainutlaatuinen yhdistelmä: metropoli – Saimaan järvi- luonto Ympärivuotista kokemista ja tekemistä! Kaksi maata – tuhat kokemusta! Jne.
6
Kiitos!
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.