SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” MARLEENA LEHTONEN
Viestintämoduuli •Sähköiseen viestintään ja asiakkuuksien hallintaan kehitetty työkalu •Sähköpostikampanjointi tarkkaan määritellyille kohderyhmille
Tavoitteet 1)Kehittää asiakkuuksien hallintaa 2)Mahdollistaa tehokas yhteydenpito kaikkiin sidosryhmiin Kaikki tarvittava tieto löytyy samasta järjestelmästä
1) Asiakkuuksien hallinta •Asiakkuuksien ja sidosryhmien tunnistaminen ja analysointi –Nykyiset asiakkaat –Potentiaaliset asiakkaat •Luokittelu (profiilit) •Tehokas yhteydenpito •Lähetetyt kampanjat yhteydenpito-välilehdellä •Viimeiset käynnit ja yhteydenotot nähtävissä (tulossa)
2) Tehokas viestintä •Jälkimarkkinointi –Opiskelijat –Yritykset •Uusasiakashankinta –Monipuoliset työkalut segmentointiin Yritysten kenttiä laajennettu (esim. toimiala, koko, liikevaihto) –Yritystietojen tuonti •Asiakastieto Oy: esim. päättäjätiedot, liikevaihto, henkilöstömäärä, ennakkoperintärekisteri…
2) Tehokas viestintä •Viestinnän parantaminen –Jatkuva ja järjestelmällinen tiedon kerääminen •Kampanjoiden seuranta tulosten perusteella viestinnän tehostaminen –Yhtenäinen ilme viestinnässä Organisaation brändin luominen ja vahvistaminen
Demo Viestintämoduulista
Hyödyt •Kustannustehokas markkinointikanava •Ajasta ja paikasta riippumatonta •Helppo seurattavuus •Jatkuva, järjestelmällinen viestintä •Tavoittaa useita asiakkaita kerralla •Viestinnän kohdennettavuus •Yhtenäisen ilmeen luominen •…
KIITOS!