SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” 19.3.2012 MARLEENA LEHTONEN.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Lillbacka – alustava tarjous Arjen Sankareita Finlandiatalolla.
Advertisements

Talouden tunnusluvut.
Tapahtumaverstas ja tutkimuksen lähtökohdat •Tapahtumaverstas –Perustettu v.2007 (Fregatti Oy Yrityspalveluiden sisar) –Tarjoaa Tapahtumaviestintää.
Sosiaalisen median platform 24 Onlinella RunToShop-suosittelu on tehokas markkinointityökalu, joka valjastaa 24 Onlinen tyytyväisten asiakkaiden antaman.
PROFIMILL Oy Tuotannon hallintaan liittyvät ohjelmistot ja konsultointipalvelut. Yritys.
PÄÄTAVOITE: Maamme kunnissa, palvelualueilla ja maakunnissa vallitsee hyvinvointijohtamisen kulttuuri, joka perustuu aktiivisesti toimiviin hyvinvointirakenteisiin.
Kuluttajan e-lasku Lyhyt tietopaketti laskuttajille
MBLiq Multibase Oy. Multibase Oy / 2006 / Pihlajatie 19, Helsinki puh: MBLiq – prosesseihin integroituva • MBLiq kattaa kaikki likviditeetin.
Case: UNIC-Services Oy. UNIC-Services Oy  Perustettu 1993, perustaja Saara Remes- Ulkunniemi  Yritys tarjoaa koulutuspaveluita eri puolilla Suomea 
Kansainvälisten tutkimuskeskusten tietotaito Kainuulaisten PK-yritysten käyttöön Projektipäällikkö, Pasi Puhakka, KE.
Tunnemmeko jäsenemme? Järjestöpäivät Etappi 1: Rekrytointi.
Webauto – koulutusten hallintasovellus
Toimintajärjestelmän rakentaminen
Projektisalkun hallinta
Rastor Oy, Itä- ja Pohjois-Suomen yksikkö
Oulu Juha Pulkkinen Tekes.
Valtioneuvoston periaatepäätös valtionhallinnon IT- toiminnan kehittämisestä Valtionhallinnon IT-strategia Tyytyväiset asiakkaat, tehokas.
Tykkimäki -brändi. Brändisisältö Tykkimäk i Brändisisältö Tykkimäk i Omistajien tahtotila.
Kotisivut myynnin edistämisessä Sametime-kokoontuminen Heidi Varpelaide.
Vientiyhtiön yhtenäinen viesti maailmalle
Kuntien paikkatietoseminaari 7. 2
YHTEISTYÖ Yhteistyö lähti tarpeesta tavoittaa, ohjata ja neuvoa yhteisiä asiakkaita Haluttiin tarjota nuorille monipuolisia koulutuksia Vältettiin päällekkäistä.
1. Toimipaikkanne henkilöstömäärä. 3. Toimipaikkanne liikevaihto tulee olemaan vuonna 2014 verrattuna vuoteen 2013?
SUOMEN SALAOJAKESKUS OY
ESatama näyttötutkintojen uudet sähköiset mahdollisuudet Amiedu, Samiedu, TurunAKK, Jyväskylän aikuisopisto, Vaasa … eAsiointi kehittyvä aikuiskoulutusorgani.
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
TRAPPAN Portaittain töihin välityömarkkinoiden kautta Projektipäällikkö Johanna Torppa Projektikoordinaattori Merja Virkkala.
Verkko-opetuksen laadun tekijät – Kansallisen VOPLA-laatuverkosto- ja –palveluhankkeen esiselvityksen tuloksia Kristiina Karjalainen Annikka Nurkka Virtuaaliyliopistohanke.
Sivistystoimen tuloskortti 2012
Esiintyjän nimi Harjoittelupaikka Harjoittelun ajankohta Harjoitteluseminaariesitys Liiketalous, Kuopio.
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen Hanna-Maija Huhtala Kristiina Kurki.
Suomen kasvukäytävän keskipisteessä Linnan Kehitys Oy Hämeenlinnan elinkeinoyhtiö
Uudistuva intranet Henkilöstötoimikunta Riitta Lehtonen Juhani Lassander.
Vaski-suunnittelutyöpaja Turku Työstetty Janne Marniemen esitystä
Oivaltamisen iloa Anna-Liisa Karjalainen, IT-suunnittelija, TAMK
1 IT-seminaari ISTEKKI OY 1.Yhtiön esittely Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin ja Kuopion kaupungin IT- ja lääketieteellisen tekniikan palvelutuotantoyhteistyön.
Neuron Jyväskylän yliopisto Tietotekniikan sovellusprojekti Kevät 2004.
Energiavuosi 2011 Joulun 2011 myrskyt Energiateollisuus ry
Miten yritykset voivat hyötyä avoimesta tiedosta? Jarmo Nieminen Projektipäällikkö CSC – Tieteen tietotekniikan keskus.
Leena Salminen Kansallinen elektroninen kirjasto Halti-tietokannan esittely ( FinElib-päivä
WIKIN KÄYTTÖ- MAHDOLLISUUK- SISTA Juhana Kokkonen.
L AAJENNETUN TYÖSSÄOPPIMISEN KOKEILUT AUTO JA LOGISTIIKKA.
Sosiaalisen median hyödyntämisestä laajennetun työssäoppimisen yhteydessä Minna Ström
Tutkimusprojektin hallinta Miten projektia johdetaan? Tutkimus- ja innovaatiopalvelut/Kirsi Murtosaari.
Mikä on DecaSolution?. DecaSolution tarjoaa käyttäjälle nopeasti opittavan henkilökohtaisen ratkaisun/työvälineen digitaalisen tiedon hallintaan, jäsentämiseen,
Lehtosen Konepaja Oy on raskaan metalliteolli- suuden tilauskonepaja. Tuotannon osa-alueita ovat järjestelmätoimitukset, koneen runkojen sekä vaativien.
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi ePerusteet Ops-työkalukoulutus Lukio 02/2016.
1 PROSESSIN OMISTAJA Tutkimusjohtaja PROSESSIKUVAUKSEN HYVÄKSYJÄ Johtoryhmä PRSESSIKUVAUS LUOTU JA PÄIVITETTY Kesäkuu – lokakuu 2008 PROSESSIKUVAUS HYVÄKSYTTY.
SUOMEN SALAOJAKESKUS OY
” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”
Kokonaisuuden ja palveluiden esittely lyhyesti Versio 1.0
(1) YHTEISKUNNALLISEN VUOROVAIKUTUKSEN TOIMENPIDEOHJELMA 2012 – 2017
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Asiakastietojen sähköistä käsittelyä koskevan lainsäädäntötyöryhmän tavoitteet Maritta Korhonen Kehittämispäällikkö.
Lingsoft Language Management
Kuntoutuksen Living Lab suomalaisen yhteiskunnan vahvistajana
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
PBL-tutoriaalit ja ohjaus
Akvaariorakkautta: ruudun takaa tenttini löysin
Yritykset 2014 Pohjanmaa.
Yritykset 2015 Pohjanmaa.
Webropol-sovellus tiedon keräämiseen
Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö
Kotimaanliikenteen matkustaja-alusyrittäjien turvallisuuspäivä
Team Finland – palvelutarjonta
Asiakkuuksien hallinta
Maakunnan digipalvelut järjestämistehtävässä
SATAOSAA Porin kaupunki/ Satakunta.
Verkkoprojektit Hankeryhmä toimii verkkopalveluprojektien ohjausryhmänä. Projekteille on nimetty projektiryhmät. Verkkoprojektit toteutetaan viestinnän.
Brändi sosiaalityössä
Esityksen transkriptio:

SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” MARLEENA LEHTONEN

Viestintämoduuli •Sähköiseen viestintään ja asiakkuuksien hallintaan kehitetty työkalu •Sähköpostikampanjointi tarkkaan määritellyille kohderyhmille

Tavoitteet 1)Kehittää asiakkuuksien hallintaa 2)Mahdollistaa tehokas yhteydenpito kaikkiin sidosryhmiin  Kaikki tarvittava tieto löytyy samasta järjestelmästä

1) Asiakkuuksien hallinta •Asiakkuuksien ja sidosryhmien tunnistaminen ja analysointi –Nykyiset asiakkaat –Potentiaaliset asiakkaat •Luokittelu (profiilit) •Tehokas yhteydenpito •Lähetetyt kampanjat yhteydenpito-välilehdellä •Viimeiset käynnit ja yhteydenotot nähtävissä (tulossa)

2) Tehokas viestintä •Jälkimarkkinointi –Opiskelijat –Yritykset •Uusasiakashankinta –Monipuoliset työkalut segmentointiin  Yritysten kenttiä laajennettu (esim. toimiala, koko, liikevaihto) –Yritystietojen tuonti •Asiakastieto Oy: esim. päättäjätiedot, liikevaihto, henkilöstömäärä, ennakkoperintärekisteri…

2) Tehokas viestintä •Viestinnän parantaminen –Jatkuva ja järjestelmällinen tiedon kerääminen •Kampanjoiden seuranta  tulosten perusteella viestinnän tehostaminen –Yhtenäinen ilme viestinnässä  Organisaation brändin luominen ja vahvistaminen

Demo Viestintämoduulista

Hyödyt •Kustannustehokas markkinointikanava •Ajasta ja paikasta riippumatonta •Helppo seurattavuus •Jatkuva, järjestelmällinen viestintä •Tavoittaa useita asiakkaita kerralla •Viestinnän kohdennettavuus •Yhtenäisen ilmeen luominen •…

KIITOS!