Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Oivaltamisen iloa Anna-Liisa Karjalainen, IT-suunnittelija, TAMK

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Oivaltamisen iloa Anna-Liisa Karjalainen, IT-suunnittelija, TAMK"— Esityksen transkriptio:

1 Oivaltamisen iloa Anna-Liisa Karjalainen, IT-suunnittelija, TAMK
Kristiina Lilja asiakkuuspäällikkö, TAMK Katri Lietsala, toimitusjohtaja, Gemilo Oy IT2013, Tampere

2 työelämä-korkeakoulu
Monialainen Kansainvälinen Painopisteinä Hyvinvointi ja terveys Talous ja tuotanto Oppiminen ja luovuus

3 ASIAKKUUDET JA KUMPPANUUDET TAVOITTEET
4/8/2017 ASIAKKUUDET JA KUMPPANUUDET TAVOITTEET Suomen asiakasorientoitunein ammattikorkeakoulu Asiakkuuksien kehittäminen pitkäjänteisiksi kumppanuuksiksi Kumppanuuden hyödyt: monialaisuus, ennakoitavuus, syvällisyys, systemaattisuus, molempien osapuolia hyödyntävä yhteistyö

4 Asiakkuuksien ja kumppanuuksien kehittämisen lähtökohta
YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN KARTOITUS Toteutus: tärkeimmistä yhteistyökumppaneista kysely yksiköittäin Tulokset: 7 koulutusyksikön keskeisiä yhteistyökumppaneita yli 500 Yritysyhteistyössä aktiivisten TAMKilaisten tunnistaminen Yritykset joilla yhteistyötä useiden yksiköiden kanssa

5 Asiakkuudet & kumppanuudet
TARVE CRM JÄRJESTELMÄLLE Asiakaskeskeinen Toimijoiden yhteen saattaminen Tiedon jakaminen ja tuottaminen Läpinäkyvyys

6 Järjestelmän nimi O I V A O = Osallistu I = Innostu V = Vaikuta
A = Arvioi

7 Oivan hyödyt Vahvistaa asiakkuudet ja kumppanuudet ydintavoitetta
Kokoaa yhteen laajasti TAMKin yhteistyökumppaneita koskevat tiedot Mahdollistaa asiakkaan osallistumisen kehittämistoimintaan Tiedon reaaliaikaisuus Seurantatietojen saatavuus

8 Kirjautuminen ja oikeudet
Kirjautuminen TAMK-tunnuksilla, käyttäjäryhmät tulevat ldapista. Ulkopuolisille oma käyttäjäryhmä, oikeudet Lisäksi mahdollisuus manuaalisiin ryhmiin

9 Projekti etenee seuraavasti:
Visuaalinen ilme TAMKin viestinnän linjaan Käyttökokemusten hyödyntäminen – toiminnallinen hienosäätö Ulkopuolisten itserekisteröinti ja HAKA-kirjautuminen Raportointi eri hakuehdoilla ja tulostus Exceliin Käytön laajentaminen vaiheittain

10 Käyttöönotto projektista prosessiksi

11 Suuntaa-antava tarkistuslista
palvelulla on omistaja elinkaari tekninen dokumentaatio loppukäyttäjän ohje palvelupolku käyttöönoton tiedotesuunnitelma herätteiden hallinta varmuuskopiointi esitelty ja ohjeistettu IT-tuelle

12 Arviointi Tuotannossa olevan palvelun toimivuutta ja laatua arvioidaan määräajoin koko palvelun elinkaaren aikana.

13 Kiitos mielenkiinnosta!
Yhteystiedot


Lataa ppt "Oivaltamisen iloa Anna-Liisa Karjalainen, IT-suunnittelija, TAMK"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google