Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAapo Nurminen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Oivaltamisen iloa Anna-Liisa Karjalainen, IT-suunnittelija, TAMK
Kristiina Lilja asiakkuuspäällikkö, TAMK Katri Lietsala, toimitusjohtaja, Gemilo Oy IT2013, Tampere
2
työelämä-korkeakoulu
Monialainen Kansainvälinen Painopisteinä Hyvinvointi ja terveys Talous ja tuotanto Oppiminen ja luovuus
3
ASIAKKUUDET JA KUMPPANUUDET TAVOITTEET
4/8/2017 ASIAKKUUDET JA KUMPPANUUDET TAVOITTEET Suomen asiakasorientoitunein ammattikorkeakoulu Asiakkuuksien kehittäminen pitkäjänteisiksi kumppanuuksiksi Kumppanuuden hyödyt: monialaisuus, ennakoitavuus, syvällisyys, systemaattisuus, molempien osapuolia hyödyntävä yhteistyö
4
Asiakkuuksien ja kumppanuuksien kehittämisen lähtökohta
YHTEISTYÖKUMPPANEIDEN KARTOITUS Toteutus: tärkeimmistä yhteistyökumppaneista kysely yksiköittäin Tulokset: 7 koulutusyksikön keskeisiä yhteistyökumppaneita yli 500 Yritysyhteistyössä aktiivisten TAMKilaisten tunnistaminen Yritykset joilla yhteistyötä useiden yksiköiden kanssa
5
Asiakkuudet & kumppanuudet
TARVE CRM JÄRJESTELMÄLLE Asiakaskeskeinen Toimijoiden yhteen saattaminen Tiedon jakaminen ja tuottaminen Läpinäkyvyys
6
Järjestelmän nimi O I V A O = Osallistu I = Innostu V = Vaikuta
A = Arvioi
7
Oivan hyödyt Vahvistaa asiakkuudet ja kumppanuudet ydintavoitetta
Kokoaa yhteen laajasti TAMKin yhteistyökumppaneita koskevat tiedot Mahdollistaa asiakkaan osallistumisen kehittämistoimintaan Tiedon reaaliaikaisuus Seurantatietojen saatavuus
8
Kirjautuminen ja oikeudet
Kirjautuminen TAMK-tunnuksilla, käyttäjäryhmät tulevat ldapista. Ulkopuolisille oma käyttäjäryhmä, oikeudet Lisäksi mahdollisuus manuaalisiin ryhmiin
9
Projekti etenee seuraavasti:
Visuaalinen ilme TAMKin viestinnän linjaan Käyttökokemusten hyödyntäminen – toiminnallinen hienosäätö Ulkopuolisten itserekisteröinti ja HAKA-kirjautuminen Raportointi eri hakuehdoilla ja tulostus Exceliin Käytön laajentaminen vaiheittain
10
Käyttöönotto projektista prosessiksi
11
Suuntaa-antava tarkistuslista
palvelulla on omistaja elinkaari tekninen dokumentaatio loppukäyttäjän ohje palvelupolku käyttöönoton tiedotesuunnitelma herätteiden hallinta varmuuskopiointi esitelty ja ohjeistettu IT-tuelle
12
Arviointi Tuotannossa olevan palvelun toimivuutta ja laatua arvioidaan määräajoin koko palvelun elinkaaren aikana.
13
Kiitos mielenkiinnosta!
Yhteystiedot
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.