”Mitä opiskelija voi tarjota ammattilaisille?” ”Mitä on moniammatillinen yhteistyö?” Simo Pernu Mikko Pohjola.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kypsyysnäyte Kypsyysnäyte on oppimiskokemus ja työnäyte sekä väline opinnäytetyön esilletuontiin.
Advertisements

Valmennus AMK-opintoihin -työkori –
Työrukkaset heilumaan ja nuorisotyöttömyys kuriin.
XX RESPONSE KEHITTÄMISKUMPPANUUS RESPONSE-KEHITTÄMISKUMPPANUUS
HTK-opiskelijoiden aloitustapaaminen Hämeenlinna HTM Riina Keskinen.
Biolaakson tarkastelua johtamisnäkökulmasta
Savonia-ammattikorkeakoulu Liiketalous Kuopio | Opinnäytetyön aihe
DRAIVI Primus Yritysten ja oppilaitosten yhdistäjänä.
Lähihoitajaksi kouluttautuminen
Yrittäjyysopetusmenetelmä Lasten ja nuorten hoidon- ja kasvatuksen koulutusohjelma; varhaiskasvatus.
Isi tuli! Vastuullista isyyttä tukeva vertaistukiryhmä
Prosessiosaaminen - prosessiosaajaksi
IkäONT kehittämisteemoja opinnäytetyöaiheiden pohjaksi lokakuu 2012.
Jotta teknologia ei syrjäytyisi naisista WomenIT –teknologiaa tytöille kuin leikiten Johanna Matinmikko Projektipäällikkö, WomenIT:n kasvatus-
OHJAAMINEN.
Projektipäällikkö Raija Hirvonen ARVO Kehittyvä ammattikorkeakoulu ja moniammatillinen opettajuus sekä työelämäosaaminen vanhustyön alueella.
RYHMÄ.

Sosialisaatio Sosialisaation käsitteellä kuvataan prosessia, jossa yksilöstä kasvaa yhteisönsä jäsen. Uusi sukupolvi oppii ja se opetetaan kulttuurinsa.
W w w. a m k. f i Terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen verkko-opinnot, 15 op Terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen opinnoissa hankitaan tietoperustaa.
VANHUSTYÖN OSAAJAT ry  moniammatillinen yhdistys  valtakunnallisesti toimiva  perustamiskokous Tampereella Vakka Verkostoon –Leonardo da Vinci.
TKI- päivät AMK tutkimuksen tulevaisuus *Muuttumaton (jatkuvan) kasvun skenario *Katastrofiskenario *Paluu menneisyyteen skenario *Muutos-skenario.
Kuusamon kaupungin päiväkotien lastentarhanopettajien ammatillisen kasvun kokemuksia kasvatus-kumppanuuskoulutuksesta Jonna Kylli Terhi Manninen Opinnäytetyö.
Suomen kieltä ja viestintää yhteisnäyttelyn myötä Ilona Tanskanen
VUOKRATAKUUPALVELU VUOKRANANTAJILLE
Yhteiset kompetenssit Muokataan… ja täsmennetään.
Protomo Uusi suomalainen innovaatioapparaatti Petri Räsänen Hermia Oy.
YHTEISTOIMINNALLINEN & YHTEISÖLLINEN OPPIMINEN
Selainkäyttöliittymän tuotantoprosessi Klikkaamalla pääotsikoista tietosi karttuu. Sininen mökki toimii paluupainikkeena. Selainkäyttöliittymän tuotantoprosessi.
Ylermi Perusteluja Uusien toimintatapojen ja uusien tuotteiden luomiseen.
Marja Susi/TUAS Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
Ongelmaperustainen oppiminen
OPISKELIJAN ITSEARVIOINNIN OHJAUS. ITSEARVIOINTI PERUSTUU SÄÄDÖKSIIN  opiskelijan itsearviointia säätelee laki ammatillisesta koulutuksesta (2005) 
Miten laatutyöhön sitoutetaan?
Tutorkoulutukset Mikä Aaltonaut? Aalto-yliopiston upouusi kanditason sivuaineohjelma, joka opettaa poikkitieteellistä tuotekehitystä. Poikkitieteellinen.
Historia ja tausta: Alku 70-luvun tutkinnonuudistuksessa Alku 70-luvun tutkinnonuudistuksessa Monivaiheinen kehitys yli 30 vuoden aikana Monivaiheinen.
Opin Ovi -hankkeet OSUVUUTTA JA KYSYNTÄLÄHTÖISYYTTÄ AIKUISOPISKELUUN TIETO-, NEUVONTA- JA OHJAUSPALVELUJEN VALTAKUNNALLISELLA KEHITTÄMISOHJELMALLA
HUKI-projekti pähkinänkuoressa 2010 Lajipäällikkö-valmentajapäivät Lahdessa Leena-Maija Talikka Projektipäällikkö Skills Finland ry ”Tulevaisuus.
Seminaarityön rakenteesta
Mobile user experience in utility/electricity consumer portal HIQ FINLAND.
OPPI SYNTYY YHDESSÄ TEKEMÄLLÄ - EI MONISTAMALLA
Sosiaalityön käytännön, koulutuksen ja tutkimuksen strategista kumppanuutta Itä-Suomen yliopistossa Katri Savolainen Projektipäällikkö Itä-Suomen yliopisto.
Tästä pois logo Koulutusorganisaatiot innovaatiojärjestelmän toimijoina -projekti Verkostotapaaminen Koulutuksen järjestäjien yhdistys KJY.
Paluuorientaatio Pauliina Keskinarkaus, Rekry.
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
Merja Öhman Kielten lehtori Karelia ammattikorkeakoulu
Moraali Eräät nohevat 9A.
Katrina Vartiainen, Turun normaalikoulu
Tämä on mun juttu – yrittäjyyskasvatusta alakoululaisille
Datan hallinnan asiantuntijan työnkuva ja siinä tarvittava osaaminen
Työelämälähtöisyys Valmassa
Kuraattorit ja psykologit toisella asteella
Valmentajakoulutuksen suunnittelu
Ylioppilastutkintolautakunnan kriteereitä
YRITTÄJYYS OP2.
Savonia-ammattikorkeakoulu
Järjestöjen ja yritysten yhteistyöfoorumi -selvityshankkeen tuloksia Kari Kurkela, Ari Inkinen.
2 Terveysosaaminen.
Ryhmäkeskustelut Kick off
Kirjallisuusterapia.
Suomi 4B 2. luento Jee!.
AMMATILLISELLA KOULUTUKSELLA
Maahanmuuttajan askeleet työelämässä – Maastå-hanke Yhteisöllinen menetelmä järjestöille Tavoite: tarjota ammattiliitoille ja työyhteisöille.
Merja Öhman Kielten lehtori Karelia ammattikorkeakoulu
Tiedot, taidot ja osaaminen – osaamisesta kertominen
Vauhtia ja motivaatiota opiskeluun työtä opinnollistamalla
Digitaalisen oppimisohjelman työpaja Jyväskylän vertaisoppimispäivä 5
Kahdeksan edellytystä sujuvaan opinnollistamiseen
Kuntoutussäätiön alueverkostotyö Malminkartanon alueella
Osaaminen esille Europassilla
Esityksen transkriptio:

”Mitä opiskelija voi tarjota ammattilaisille?” ”Mitä on moniammatillinen yhteistyö?” Simo Pernu Mikko Pohjola

 Tasa-arvoa erovanhemmuuteen – Isät pois paitsiosta -projekti etsii kirjoittajia projektiin kuuluvalle eroauttajille suunnatulle oppaalle  Opas on tarkoitus kirjoittaa isän näkökulmasta  Kaksi Lahden ammattikorkeakoulun sosionomiopiskelijaa tarttuu tilaisuuteen   Ero ja isyys – Opas eroperheiden kanssa työskenteleville

”Moniammatillisella yhteistyöllä tarkoitetaan työskentelyä sovitun yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Työskentelyyn osallistuvilla on toisiaan täydentävää osaamista; tietoja ja taitoja, jotka yhdistetään työskentelyn aikana. Työskentely tapahtuu asiakaslähtöisesti ja joustavasti yli organisaatio- ja sektorirajojen.” (  Me opiskelijoina  Asiantuntijaraati  Projektipäällikkö  Muut projektin toimijat ja yhteistyökumppanit

 Rohkeutta  Epävarmuuden sietokykyä  Luottamusta omiin kykyihin ja toisiimme  Sitoutumista  Halua osoittaa omaa osaamista  Luovuutta

 Ammatilliseen uudistumiseen  Ajatusten herättelyyn  Rohkaista omien arvojen ja asenteiden tietoiseen pohdintaan  Rohkaista tiedostamaan se, miten omat arvot ja asenteet vaikuttavat työotteeseen sekä ammatilliseen uudistumiseen  Rohkaista tiedostamaan ajan vaatimukset omassa työssään VAIN NÄIN MUUTOS VOI OLLA MAHDOLLINEN!

Jos haluat olla meihin yhteydessä aiheen tiimoilta, ole rohkeasti yhteydessä