ICT- laitteiden ja palvelujen kokonaisratkaisut palveluna

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tampereen kaupunkiseudun ICT-tilanne ICT muutostuen verkostoseminaari Jarkko Oksala/tietohallintojohtaja, Tampere Jarkko Oksala.
Advertisements

BYOD-strategia - Tuo oma laitteesi BYOD-strategian tavoitteet Aikuislukiot tarjoavat oppimisympäristön, jossa opiskelijat voivat työskennellä.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
© Otava-konserni 1 Ympäristövastuu © Otava-konserni Otava-konserni.
VERKKOLASKUFOORUMIN SYYSSEMINAARI 2015: KESKON NÄKEMYS HANKINTASANOMISTA CHRISTOFFER SUNDQVIST 1.
Rotarypiirin 1420 piiriapurahojen (Designated District Grants, DDG) hakeminen ja raportointi.
+ Ammatillisella koulutuksella on vientiä Toimintasuunnitelma ammatillisen toisen asteen koulutuksen viennille Hankkeen lopputilaisuus Mervi.
1 Työtapaturmista ilmoittaminen 2010 Riikka-Liisa Haapanen
 ”Bring Your Own Device” – ”Tuo oma laitteesi”  Jokaisella oppilaalla henk.koht. laite  Käytössä kolme eri alustaa: › iOS ( iPad 3 Mini ) › Android.
BUSINESS MODEL CANVAS KUMPPANIT YDINTOIMINNOT ARVOLUPAUS ASIAKASSUHDE
Viestinnän tilanne kesä 2016
NYKYTILAN KUVAUS Maaseudun kehittäminen
Miten Aloittaa Valokuvaus Liiketoimintaa
JHKA 2.0 tilanne JHKA-työryhmän kokous JulkICT.
Sihteerin ammattitutkinto on uudistettu
Environmental Aspects
Mitä etuja on Mobiilimaksulla?
Pahimmat kilpailijat Pirkanmaalla
Vastuullinen valinta KIILTO NATURA -SARJA
Opeka-kyselyn tulokset
Tervetuloa Innokylään
TALOUSHALLINNON ROOLI YRITYSTOIMINNASSA
Inspa yrittäjyyden uusi oppimisympäristö sataedussa
Sivisverkon digitaaliset osaamismerkit
Digitaalisuus opistojen strategiaan, pedagogiikkaan ja käytäntöön
Ota 2. jaksossa.
TALOUSHALLINNON ROOLI YRITYSTOIMINNASSA
Viitanen Kimmo 2016.
Tatu Punkari Tatupkuitu.fi
Tiedon hallinnan viitearkkitehtuurin osa-alueet
Kesä ja kesätyöntekijät saapuvat pian
Laadullisten tutkimusmenetelmien seminaari
Lääkehoidon toteuttaminen 1,5ov
Elisa Oyj – Elisa Partinen / VI12DI
Kokemuksia etävalmennuksesta
Laadukasta pesulapalvelua
Tuotteen nimi Esityksen otsikko.
DigiSyke-hankkeen case-ympäristö
Finanssialalle.fi – alan koulutus, urapolut ja oppimateriaalit
Avainresurssit ja kyvykkyydet
KVTES:n jaksotyöaikauudistus
Kilpailustrategia LEA4LH004 SWOT – synteesianalyysi TOWS – strategiavaihtoehtojen luonti SWOTin pohjalta Riitta Rautava.
Liiketalouden perustutkinto, merkonomi
TIETOSUOJA-OHJEET JOUKKUEILLE JA JAOSTOILLE
TALOUSHALLINNON ROOLI YRITYSTOIMINNASSA
Eija Käyhkö Siun sote Kuvantamiskeskus
GDPR:n hyvää syksyn alkua
SUOMEN SUURIN JA TEHOKKAIN
Alustava suunnitelma Kanta-mittarien kehittämisestä
Pesulasi verkossa
Viestinnän työkalupakki
Liikenne ja viestintä digitaalisessa Suomessa 2020
Käyttöönoton tietopaketti
Ulkoinen viestintä Viestintäryhmä valmistelee viestinnän hankepäällikön johdolla ja esittelee hankeryhmälle ja edelleen ohjausryhmälle keskeiset ratkaisuehdotukset.
Käyttöönoton tietopaketti
Esitys maakunnan rekrytointipalvelusta
Mitä uutta töissä.fi-palveluun?
LIIKEKAUPAN SOPIMUKSEN SUUNNITTELU KÄYTÄNNÖSSÄ
Asiakastyytyväisyyden parannussuunnitelma
Oma osaston käyttöön! Esityksen tavoitteena:
Teollisen suunnittelun vaikuttavuus
Pasi Patrikainen Johtaja, Pohjois-Savon TE-toimisto
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Video 4: Avoimen ja yhteisen rajapinnan hallintasuunnitelma
Suomi.fi-viestien käyttöönotto
Kentän uudet nettisivut Kentän
Järjestö 2.0 hankkeiden jatkosuunnitelma
Blackout This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No
Työllisyyspoliittinen avustus – rahoituksen haku vuodelle 2020
Biokaasu osana ravinnekiertoa
Esityksen transkriptio:

ICT- laitteiden ja palvelujen kokonaisratkaisut palveluna Service to business ICT- laitteiden ja palvelujen kokonaisratkaisut palveluna ALSO Service to Business S2B 11/16/2019

Tieto-turvallinen tyhjennys Service to business S2B HELPPO JA VAIVATON KÄYTTÄÄ Yhdeltä alustalta kaikki ALSOn valikoimassa olevat laitteet, ohjelmistot sekä palvelut Samalta alustalta valittavana myös kaikki jälleenmyyjät omat palvelut TÄYSIN DIGITAALINEN, SÄÄSTÄÄ AIKAA Integroitu ALSO Webshoppiin ja ALSO Cloud Marketplaceen: tuotteet ja niiden hinnat kaiken aikaa ajantasalla Digitaalinen sopimusten tekeminen ja allekirjoittaminen AINUTLAATUINEN JÄÄNNÖSARVON HYÖDYNTÄMINEN Jälleenmyyjä päättää kuinka hyödyntää laitteiden jäännösarvon: hyöty heti palvelun alussa ALSOn EOL-palvelu :sertifioitu, tietoturvallinen ja ympäristöystävällinen RATKAISUT KK-LASKUTTEISENA PALVELUNA Jälleenmyyjän brändin mukainen kuukausilaskutus loppuasiakkaalle Asiakkuuden hallinta pysyy jälleenmyyjällä kaiken aikaa Laitteet Uudelleen myynti Ohjelmistot Tieto-turvallinen tyhjennys ALSO Cloud Marketplace Laitteiden nouto ALSOn muut palvelut Laite- rekisteri Jälleenmyyjän omat palvelut Kuukausi-laskutus Toimitus Rahoitus ALSO Service to Business S2B 11/16/2019

Mitä S2B-palvelu sisältää: työasema palveluna Uudenaikaiset ja toimivat työasemat kaikille työntekijöillesi. Kuukausihinta tuo helppoutta, luotettavuutta ja turvaa. Kuukausihinta sisältää: Laitteen ja oheistarvikkeet Laitteen esiasennuksen ja käyttöönoton Ohjelmistopaketin Virustorjuntapalvelun Työaseman varmistuspalvelun Lähituen Laitteen poisviennin, tietoturvallisen tyhjennyksen ja jälleenkäsittelyn ALSO Service to Business S2B 11/16/2019

Palvelukauden päättyessä Jälleenmyyjä ottaa yhteyttä loppuasiakkaaseen ja sopii toimenpiteistä Laitteen uusiminen: ALSO huolehtii End-of-life (EOL) -palvelusta (laitteiden pakkaus, nouto, tietoturvatyhjennys ja raportointi) Jälleenmyyjä myy uuden palvelusopimuksen päättyneen tilalle Laitteen palvelukauden jatkaminen: 1-12kk, kuukauden erissä, jonka jälkeen laitteen palautus normaalisti Jälleenmyyjälle tilitetään 50% jatkovuokran määrästä Mikäli EOL-palvelu ei ole valittuna laitteelle Jälleenmyyjä lunastaa laitteen itselleen 1%:lla ja huolehtii laitteen jälkikäsittelystä tai eteenpäin myynnistä ALSO Service to Business S2B 11/16/2019

Hyödyt jälleenmyyjälle Asiakkuuden 100 % omistajuus Lisää uusia asiakkaita Asiakkaiden ostokynnys alenee ja kaupan keskikoko kasvaa Asiakasuskollisuus kasvaa Palvelumyynti nostaa jälleenmyyjän yrityksen arvoa Laitteiden jälkimarkkina-arvo alentaa asiakkaan palvelumaksuja TAI Mahdollistaa jälleenmyyjän katteen ja volyymin kasvattamisen ALSO Service to Business S2B 11/16/2019

Hyödyt loppuasiakkaalle Yksi sopimus ja yksi kk-lasku Vähemmän toimittajia Läpinäkyvyys ja Asset-rekisteri Ostamisen helppous Pääomat käytettävissä ydinliiketoimintaan Ennustettavuus EOL-palvelut (luotettava laitteiden uusiminen) ALSO Service to Business S2B 11/16/2019

Ota yhteyttä – kerromme mielellämme lisää Kirsi Kähkönen +358 40 779 9980 Kirsi.kahkonen@also.com Pasi Viitamaki +358 44 779 7519 Pasi.viitamaki@also.com ALSO Service to Business S2B 11/16/2019