Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Asiakastyytyväisyyden parannussuunnitelma

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Asiakastyytyväisyyden parannussuunnitelma"— Esityksen transkriptio:

1 Asiakastyytyväisyyden parannussuunnitelma
Laadunvalvonnan testaamisen lisääminen Tuotteiden laadun parantaminen Investoiminen käytettävyystestaukseen Korkealaatuisten materiaalien käyttäminen Markkinointitutkimuksen budjetin lisääminen Hintojen tekeminen kilpailukykyisem-miksi Jälleenmyyjien kanssa työskenteleminen volyymin lisäämiseksi ja hintojen alentamiseksi ASIAKASTYYTY-VÄISYYDEN PARANTAMINEN Tulokseen keskittyvän koulutuksen vaatiminen Asiakastuen parantaminen Mentorointiohjelmien käynnistäminen Kokemuksen tason nostaminen työhönotossa Maksuun perustuvan tuen kustannusten alentaminen Tukivaihtoehtojen lisääminen, kuten Internetin välityksellä tapahtuvan tuen


Lataa ppt "Asiakastyytyväisyyden parannussuunnitelma"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google