Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Asiakastyytyväisyyden parannussuunnitelma
Laadunvalvonnan testaamisen lisääminen Tuotteiden laadun parantaminen Investoiminen käytettävyystestaukseen Korkealaatuisten materiaalien käyttäminen Markkinointitutkimuksen budjetin lisääminen Hintojen tekeminen kilpailukykyisem-miksi Jälleenmyyjien kanssa työskenteleminen volyymin lisäämiseksi ja hintojen alentamiseksi ASIAKASTYYTY-VÄISYYDEN PARANTAMINEN Tulokseen keskittyvän koulutuksen vaatiminen Asiakastuen parantaminen Mentorointiohjelmien käynnistäminen Kokemuksen tason nostaminen työhönotossa Maksuun perustuvan tuen kustannusten alentaminen Tukivaihtoehtojen lisääminen, kuten Internetin välityksellä tapahtuvan tuen
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.