Venäjä-markkinointi 6.11.2013.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Monikanavainen Kesko ja K-ryhmä
Advertisements

Venäjän läheisyyden merkitys Suomen matkailulle Jaakko Lehtonen
Markkinointi ja myynti venäläisille
Jukka Leino Viestinnän prosessi TAHTOTILA.
Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Koulutus ja viestintä yhteistyön välineinä Siru Aura, ohjelmavirkailija, tiedotus ja koulutus Pohjoisen ja etelän kuntien yhteistyöohjelma p ,
Laatija / käsittelijä 1 Itämeri-viestijöiden yhteistyöverkosto Aira Saloniemi Verkkopäätoimittaja, Suomen ympäristökeskus SYKE, viestijäverkoston.
WP6 Kampanjakalenteri 2011 KKPvmAktiviteetti Tammi Englanninkieliset www-sivut + digi käytössä Google ads -kampanja englanniksi.
1. kysymys  Ikäjakauma vuotta  Teemahaastatteluun vastanneista on:  Miehiä 60%, naisia 40%  Työssäkäyviä 55%, opiskelijoita 45%  Tampereella.
Esimerkkejä tiedottamisesta
Russian-Finnish International Castle to Castle Project: aims and objections Professor Antti Honkanen, Director of Centre of Tourism and Education, University.
Kansallinen lääkehoidon päivä – Innovatiivisuus lääkehoidossa
Aamulehti tavoittaa alueen kuluttajat
Johdannoksi sosiaaliseen mediaan Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Internetmarkkinointi Venäjällä – kotipesä kuntoon.
Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin.
IGOOGLE YRITTÄJILLE Kiravo-projekti 2012 Kiravo - kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär - biblioteket som ett öppet lärcentra.
, SK, sivu 1 Tietoa liikennetilanteesta VR:n Internet-sivuilla
Johdantoa sosiaaliseen mediaan Kiravo-projekti 2013 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentrum.
Kalastusmatkailu Kansainväliseksi brändiksi Imatra.
Helmet verkkoon - hankekoulu: Työpaja hanketoteuttajille ja - rahoittajille Kati Keronen Differo Oy klo 9-12.
Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media?
Mediamainonnan muutosmittari Mainostajien Liitolle Tammi-Lokakuu 2009.
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
Toinen suomalais-venäläinen kulttuurifoorumi Novgorodissa 15. – Foorumi-päivän avausluento Ylijohtaja Kalevi Kivistö Suomen opetus-
WEB 2.0 — Sitä sun tätä Juha Kurri. Folksonomia Flickrissä on luovuttu tieteellisestä, tai muusta vakiintuneesta luokittelusta ja hierarkisesta lajittelusta,
Etelä-Suomen kuljetuskäytävän kilpailukyvyn kehittäminen
Aitoja tekoja joka päivä Energiansäästöviikko 2012.
Vuosaarelaisten matkailutuotteet matkailijoiden tietoon! kumppanuuspäällikkö Leena Lassila Visit Helsinki.
Elintarvikeyrittäjyyden kehittämisen hankeseminaari Joensuu Katsaus Ruoka-Suomen vuoden 2006 toimintaan Kirsi Viljanen, Ruoka-Suomi – teemaryhmä,
Lääketieteellinen Aikakauskirja Duodecim Pertti Saloheimo toimitussihteeri, LL.
T&K-hankkeiden viestinnästä Satu Orkola.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
SeuraForum & aluekokous Etelä-Suomi 2012 Helsinki , Arena Center Myllypuro (Alakiventie 2) klo 18:00-21:00.
Helsinki AKATEEMISTA VENÄJÄ-OSAAMISTA ON  Suomen osuus maailman tieteestä on yleensä 0,5 – 1,5 %; Venäjä-tutkimuksessa se on neljän-viiden.
SUURI matkakohde, PIENET resurssit Savonlinnan Seudun Matkailu Oy Tj. Pia Kokki.
VetoVoimaa teknologia-aloille Hankkeen toteuttajaorganisaatiot Turun kaupungin sivistystoimiala / projektitoimisto ja ammatillinen koulutus.
Päätösseminaari Kv-markkinointikonttori
Yrittäjyyskasvatus Valkealan lukio Päivi Parkkonen.
Tutkimus- ja innovaatiopalvelut (TIP) Laitosjohtajafoorumi Kirsi Murtosaari Asiantuntijapalvelut:
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Sodankylän sivukylien esittelyelokuvat Seita-säätiö Mediapaja Marko Keinonen.
Pohjolan Mylly Oulun Matkailu Oy MaSu Oulun markkinointiviestin tä allekirjoitetaan Ouluon.fi –logolla. Merkki on monivärinen, jolloin sen käyttö.
Lisätietoja: Pirjo Räsänen
SevenWeb -julkaisujärjestelmän uudet ominaisuudet Susanna Perälampi.
TIETOA TOIMITTAJILLE E-LASKUISTA UPM Financial Services ja Sourcing Lokakuu 2016.
Suomi 100 Aarni Ahtola Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu (Xamk), Kouvola Pietarin polytekninen yliopisto, Humanistinen instituutti
Linkki: ”MY STAY” Visitfinland.comin ”My Stay” matkailutuotteiden tuotetietokanta esittelee Suomen.
VIESTINTÄ.
Finnan viestintäkatsaus
Kohtaamon tuki Ohjaamoille Pasi Savonmäki Kohtaamo-hanke
Edistetään yhdessä järkevää lääkehoitoa
Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa
Läkis dominoi digissä.
Hoitopaikanvalinta.fi Verkkopalvelun kehittämistyö – missä mennään?
Aikakausmedioiden someyleisöt / lokakuu 2017
Maakunta/hankkeen nimi Lisätietoa hankkeen toiminnasta
Verkko-ohjaushankeen tilannekatsaus
Tyyli – Työelämäjaksoja ja työssäoppimista yliopisto-opintoihin
ESIMERKKEJÄ REITTIEN KEHITTÄMISEN POLUISTA, KANTA-HÄME
SF-Caravan ry Tehdään yhdessä.
Vuosikertakamaa – Asiaa & viihdettä jo vuodesta 1938!
Heli Saari Outdoors Finland II Aktiviteettien kehittämisohjelman kansallinen koordinointi – hanke.
Kanta-Hämeen reitistöjen saavutettavuus ja näkyvyys
Lukuliike –koulukampanjan vuosikello
MTK 100 -juhlavuosi MTK-Pohjois-Suomen alueen tuottajayhdistysten puheenjohtajien ja sihteereiden neuvottelukunnan kokous Klaus Hartikainen viestintäjohtaja,
Kaakko135 markkinointi 2014 Sanna Nikki
DIGITRAIL -hanke Kanta-Hämeen luontoreittien näkyvyyden ja saavutettavuuden lisääminen digitaalisuuden keinoin –
Lisätietoa hankkeen toiminnasta
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Esityksen transkriptio:

Venäjä-markkinointi 6.11.2013

Printtimainonta Ulkomainonta Radiomainonta Terve, artikkelit 3-12/2013, 10 kpl Stop in Finland, ilmoitukset 01-02/2013, 2kpl New Horizons, ilmoitus, 1 kpl Finturist 10/2013, ilmoitus, 1 kpl Ulkomainonta tienvarsitaulut Venäjällä: 1kpl 02/2013, 1 kpl 03-08/2013 ja 2 kpl 10-12/2013 Radiomainonta Kesäkampanja 06/2013 (1 vk) ja Fashion Night-tapahtuman mainonta 09/2013 (1 vk) 28.12.2018 Kaakko 135° / Hyvän tuulen rannikko

Verkko ja sähköinen markkinointi www.vzmorie135.fi -sivusto, tammi-lokakuu 2013 Kaikki käynnit 25 942 Yksilöidyt 19 598 Sivukatselut 62 521 Sivua/käynti 2,41. käytetty aika 2:10 min Liikenne 1. Pietari, n. 38 % 2. Moskova n. 7 % 2. Kotka, 4. Helsinki, 5. Hamina, 6. Kouvola, 7. Kiova Katsotuimmat sisällöt 1. Etusivu, 2. Kohteet, 3. Palvelut 4. Tapahtumat, 5. Mikä on Kaakko 28.12.2018 Kaakko 135° / Hyvän tuulen rannikko

Verkko ja sähköinen markkinointi Vkontakte, www.vk.com/vzmorie135, 1-10/2013 6442 seuraajaa (5.11.13), vrt 01/2013: 800 seuraajaa Kaikki käynnit: 120 985, Yksilöidyt: 62 617 Kilpailut/arvonnat: 01-02/2013: Kalastuspäivä Ville Haapasalon kanssa 02/2013 Uuperin rinteet 05-06/2013: Unelmaduuni Kaakossa 07/2013: Meripäivät ja Sirius O8/2013: Fashion Night kisa Yht. n. 800 osallistujaa Uutiskirjeet 752 tilaajaa, lähetetty 12 kpl Ville Haapasalon tunnettavuuden hyödyntäminen: Kuva- ja videomateriaalien tuottaminen ja markkinointi 140 kuvaa (kaikkiin kanaviin) 10 videomainosta (yht. katsojamäärä: 33000+) Youtube, Flickr, Instagram

Kampanjat 2013 Unelmaduuni Kaakossa 5-6/2013 vkontakte: 21 000+ hlöä Youtube: 152 000+ hlöä Pietarin metro: n. 50 000 hlöä Yliopistot: 100000+ hlöä; useat mediakanavat Tarjouskuponkikampanja 8-10/2013 Printtikupongit: jaettu 5000 kpl E-kupongit: ladattu 2500+kpl, uniikkikävijät: yli 24 000 Bannerikampanja 10-12/2013 Suomi-aiheiset portaalit e-finland.ru, finnish.ru, igotofin.ru 900+ klikkausta (5.11.) Sähköpostikampanja viisumisaajille 10-11/2013 4500 sähköpostin lähettäminen venäläisille viisuminsaajille Elokuvateatterimainonta 11/2013 1176 näyttökertaa (iso ruutu), 3528 näyttökertaa (aula); arvio katsojamäärästä: 100000 28.12.2018 Kaakko 135° / Hyvän tuulen rannikko

Mediavierailut Blogimatkat, 6 kpl - Unelmaduuni bloggaaja, 3 kpl (29.7-1.8., 6-8.9, 13-15.12.2013) - Muut teemakohtaiset blogimatkat, 3 kpl (15–16.5.2013, 27–29.7.2013 ja 18–19.10.2013) Toimittajavierailut, 5 kpl - TV-ryhmä Sadko, 02/2013 - Arktika-päivät, 3 toimittajaa, 17-19.5 - Kaakko Tour, 11 toimittajaa ja matkanjärjestäjää, 11-12.6 - Kalastuspäivä Ville Haapasalon kanssa 28-30.9, 10 toimittajaa - TV-ryhmä 100Tv 10-12.11 28.12.2018 Kaakko 135° / Hyvän tuulen rannikko

Muut toimenpiteet Koulutukset Ilmainen työpaja Internet-markkinointi venäläisille kuluttajille, 28 osallistujaa Mobiilireitit Salpa-linja: kolme eripituista reittiä – Korsukierros (600m), Patikoiden pallokorsuun (850m) ja Linnoittajan luontopolku (1150m) Työn alla: Luontoreitti (Santalahti), Veistospromenadi Infopisteet asiamies- ja teknisavusteisesti toteutettujen infopistetoimintamallien selvittäminen menossa 28.12.2018 Kaakko 135° / Hyvän tuulen rannikko