Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Kalastusmatkailu Kansainväliseksi brändiksi 7.10.2011 Imatra.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Kalastusmatkailu Kansainväliseksi brändiksi 7.10.2011 Imatra."— Esityksen transkriptio:

1 Kalastusmatkailu Kansainväliseksi brändiksi 7.10.2011 Imatra

2 Kansainvälisiä brändejä Matkailu / Suomi Helsinki Lappi Lumi Kalastustuote, voiko olla brändi? 9/7/2014Helsinki / Kajaani / Oulu2

3 Brändin tärkeimmät elementit Aitous Tunnistettavuus Erilaistuminen 9/7/2014Helsinki / Kajaani / Oulu3

4 Ski.fi brändi ja keskukset VENÄJÄVENÄJÄ SKI.FI KESKUS Hiihto- ja matkailukeskuksetSki.fi - Taktinen markkinointi- Yhteismarkkinointi - Oma myynti - Jälkimarkkinointi

5 Helsinki / Kajaani / Oulu5

6 Saimaa / kohderyhmät Suomi – Helsingin talousalue – 300 km säde – Lisäksi tuotteiden mukaiset kohderyhmät Venäjä – Pietarin alue Baltia ja Keski-Eurooppa – Hankkeen ulkopuolella lentoliikenneyhteistyön kautta 9/7/20146

7 Saimaa / kärkituotteet Saimaa-elämys – Aktiviteetit vedellä, jäällä ja maalla Kalastus,, risteily, veneily, hiihto, luistelu… Kylpylät Ostokset Tapahtumat 9/7/20147

8 Special Interest / Ammattilaiset TuoteMatkanjärjestäjäFAM TRIPMyyntisopimusKampanja 9/7/2014Helsinki / Kajaani / Oulu8

9 Kalastus, Suomen matkailun Oheispalvelu Special Interest - tuote Volyymituote vai niche-tuote ? 9/7/2014Helsinki / Kajaani / Oulu9

10 Kalastusmatkailua vai matkailukalastusta Vrt. huskysafari Vrt. karhunkatselu Vrt. ski 9/7/2014Helsinki / Kajaani / Oulu10

11 - tuotantolinjat Palvelun tuottajat: majoittajat, ohjelmapalveluyritykset, ravintolat ReadyTo GolfReadyTo FishReadyTo Hunt ReadyTo Relax (Leisure ) ReadyTo Meet ( MICE ) ULKOMAINEN MATKANJÄRJESTÄJÄ JA ERIKOISTUNUT AGENTTI KOTIMAINEN ASIAKAS Metsästäjä, kalastaja, golffari… ( myynti, yhteismarkkinointi, www ) ReadyTo Watch Animals ReadyTo AdventureReadyTo SkiReadyTo Culture

12

13

14 Kalastusmatkailua vai matkailukalastusta Kumpi on helpompaa osata kunnolla ? Kumpi on hyvin mahdollista Suomessa ? Kumpi on business ja kenelle ? Tehdäänkö Suomen kalastuksesta brandi, onko tarvetta ? 9/7/2014 Helsinki / Kajaani / Oulu 14

15 KIITOS! 9/7/2014Helsinki / Kajaani / Oulu15


Lataa ppt "Kalastusmatkailu Kansainväliseksi brändiksi 7.10.2011 Imatra."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google