12/25/ /25/2018 Kykyviisari Kykyviisari 2.0 verkkopalvelu 2017 jatkuva koulutus

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kyselypalautteen kokoamispalvelu Multibase Oy Tämä on kuvaus palvelumallista, jonka avulla voi vaivatta koota asiakaspalautetta, tehdä järjestön jäsentyytyväisyystutkimuksen,
Advertisements

Kysely- tai ilmoittautumislomakkeen luominen Google Driveen
Seminaari Tampereella MENITUKI-OHJELMA.
OPPIMINEN JA OPETUS / DIDAKTIIKAN KURSSIN WIKITENTTI
Kuntalaispalautteen kokoamispalvelu Multibase Oy Tämä on kuvaus palvelumallista, jonka pohjalta Kauniaisten kaupunki käynnisti pilottiprojektin. palvelumalli:1-3.
Huoltajan henkilökohtaisen Wilma-tunnuksen luominen
Portal-ohje opiskelijoille. 2 Kirjaudu sisään tunnuksella ja salasanalla. Portaliin kirjauduttaessa käytetään samoja tunnuksia kuin muihin VAMKin IT-järjestelmiin.
EURA2007 – rakennerahastohankkeiden hallintajärjestelmä Heli Rintala
Toimintajärjestelmän rakentaminen
PILOTTI VIE PARHAILLE OSTOPAIKOILLE. Uusi tapa tavoittaa asiakkaat • Kaakkois-Suomen sähköinen palveluhakemisto • Palvelu, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat.
Verkko-opetuksen laadunhallinta yliopistoissa – millä toimenpiteillä yhdessä eteenpäin Janne Sariola, Annikka Nurkka, Sari Tervonen
Kurssiseittijärjestelmä Kurse1 Aapo Mäkelä
Map-luokka Mikä Map on? Mapin esittely ja luonti Map-luokan metodeja Mappiin lisääminen Mapin läpikäynti Mapista poistaminen 1.
OPPIMINEN JA OPETUS / DIDAKTIIKAN KURSSIN WIKITENTTI.
Vaikeasti puhevammaisten tulkkipalvelu
Mikä ihmeen Office 365? Office 365
VALIKKO-ryhmä/Liisa Reinman VALIKKO-ryhmä/Liisa Reinman Asiakas ottaa yhteyttä avunväli- tykseen Taustatie- tojen selvittä- minen Vapaa-
Hyrrä Sähköinen asiointi hanke-, yritys- ja rakennetuissa
INFRA-ALAN TIETOMALLIOSAAMINEN Tietomallit Mallipohjainen (engl. Model-based) Tiedon käsittelyn soveltamistapa, jossa esim. tuotetta kuvataan.
Erityisasiantuntija Teija Mikkola Suurten kaupunkien terveydenhuollon kustannukset vuonna 2008 Espoo, Helsinki, Jyväskylä, Kotka, Kuopio, Lahti, Oulu,
Opiskelun ja opetuksen viitearkkitehtuuri
Tulevaisuus … Tieto – tiedon käyttö Oppiminen Yksilölliset opintopolut Elinikäisen oppimisen avaintaidot Geneerinen kyvykkyys Verkostoyhteiskunta.
Käyttäjäkysely osana Lahden kaupunginkirjaston palautejärjestelmää Jari Tyrväinen Kirjastotoimen apulaisjohtaja Kansallisen käyttäjäkyselyn keskustelu-
PHP Asiakkaan ja palvelimen välinen tiedon virtaus eri ”tiloissa” (http (esim. lomake), istunto, eväste, tietovarasto)
Optima-oppimisympäristö opetuksessa ja oppimisessa Jyväskylän yliopisto.
1 OpiPal opintojaksopalaute- järjestelmä Opiskelijan opas
SDQ-kyselyn toteutus wilmassa Syksy Kyselyjen ajankohdat  Kysely toteutetaan syksyllä 3. ja 5. luokan oppilaille (keväällä 8. lk pilotti) 
TALOUSHALLINNON MODERNI RATKAISU JÄRJESTÖILLE. Risto Iivonen toimitusjohtaja Rantalainen Helsinki.
Valtakunnalliset vammaisneuvostopäivät Jukka Lindberg, tilaajajohtaja.
Padlet Opettajan ohjeet
1 Arviointi Lapin päihdeklinikalla Minne menet lappilainen päihdetyö?
Pedanet –oppilaan ohje Aleksanteri Kenan koulu
RAAHEN SEUDUN HYVINVOINTIKUNTAYHTYMÄ
SUOMEN SOSIAALIPSYKIATRISTEN YHTEISÖJEN KESKUSLIITON KOULUTUSPÄIVÄT
Kuvien siirto nettigalleriaan
Arviointisuunnitelma: Seurantatiedon keruu
Leena Paaskoski & Mikko Sola Finnan konsortioryhmä
2C Metsätalouden veroilmoituksen täyttäminen Suomi
Korppi: kurssinhallinta
Oirekartoitin Asiakkaan käyttöohje.
Kuinka monialaista Innovaatioprojektia voisi kehittää?
Excelpäälliköintiä Power Query VINKKI SOLUTIONS | MIKAEL AHONEN.
Oulunkaaren toiminnallinen osakokonaisuus
Henkilökohtaisen ohjaajan / avustajan kriteerit
Pedagoginen oppimis- ja arviointityökalu
Kuntaliiton valtuuskunnan valinta vuonna 2017
2C Metsätalouden veroilmoituksen täyttäminen verkkolomakkeella
Uusi Celianet ja Celian muuttuneet käytännöt kirjastoissa
Mikä Kykyviisari? Maksuton työ- ja toimintakyvyn itsearviointimenetelmä työikäisille Perustuu vastajaan omaan arvioon tilanteestaan Arvioi suuntaa-antavasti.
Mikä Kykyviisari? Maksuton työ- ja toimintakyvyn itsearviointimenetelmä työikäisille Perustuu vastajaan omaan arvioon tilanteestaan Arvioi suuntaa-antavasti.
Syöpäilmoitus sähköisesti
Kokeile uutta Celianetiä testiympäristössä
Pohjoinen luonto maahanmuuttajien kotoutumisessa
Olemme osa hallituksen OTE-kärkihanketta
Pelaajalle tehtävät ennen fba-tapahtumaa - tunnusten aktivointi huoltajan toimesta - harjoituspäiväkirjan pitäminen.
Opetusvideot oppilaiden omiin laitteisiin
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
Myeway ohjeita Valmennuspäälliköille tehtävät ennen fba tapahtumaa - valmentajien ja joukkueenjohtajien lisäys.
Sukupuolivaikutukset vammaispalveluissa
ERO LAPSIPERHEESSÄ –KOULUTUS tiistaina klo 9-15
Mikä Kykyviisari? Maksuton työ- ja toimintakyvyn itsearviointimenetelmä työikäisille Perustuu vastajaan omaan arvioon tilanteestaan Arvioi suuntaa-antavasti.
Yhteiset palautekäytännöt laadun arvioinnissa
Tuetun päätöksenteon koulutus
Monikulttuurisuustyön avainhenkilöverkoston
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
4. Luokan testaus ja käyttö olion kautta
Asiointipalveluiden laatu - Asiakasarvioinnit
Paremmat eväät työnhakuun – ohjauksen sähköiset käytänteet
Kehittäjätyöntekijä Ellinoora Mantere, Rovaniemen kaupunki
Amispalaute ja Arvo – opetushallinnon vaikuttavuuspalvelu
Esityksen transkriptio:

12/25/2018

Kykyviisari Kykyviisari 2.0 verkkopalvelu 2017 jatkuva koulutus https://koulutus.ttl.fi/Default.aspx?tabid=686&language=fi- FI&id=4128 6 x 15 min. opetusvideo 12/25/2018

Kykyviisarin käyttö pähkinänkuoressa Toimintatapa on verkkopalvelussa: Toimija kirjautuu aina omilla tunnuksillaan Kykyviisari- verkkopalveluun´osoitteessa www.kykyviisari.fi/solmu-admin Toimija lisää osallistujat verkkopalveluun ja luo heille yksilölliset kyselylinkit. Osallistuja vastaa verkkokyselyyn oman henkilökohtaisen linkin kautta. Myös paperilomakkeen käyttö on mahdollista. Tällöin toimija vie vastaukset lomakkeelta verkkopalveluun. Osallistuja saa kyselyn palauttamisen jälkeen automaattisen palautteen. Toimija voi tarkastella ja tarvittaessa tulostaa osallistujien kyselylomakkeita palautteineen. Toimija voi ladata kaikki hankkeensa vastaukset taulukkomuodossa (excel, csv). 12/25/2018

Oppaat Oppaat Google Drivessa https://drive.google.com/drive/u/1/folders/0B0SkPu8WvNh KQUkyY1lUbW5BY00 12/25/2018

Asiakasnumeron luominen 1 Pilotin numerotunniste löytyy alla olevasta taulukosta. Asiakasryhmän tunniste löytyy alla olevasta listasta. Sirkka/Päivi nimeää uudet asiakasryhmät pyynnöstä. Jokainen asiakastyöntekijä saa oman järjestysnumeron (01-99). Numeroidaan juoksevasti pilottikohtaisesti. Jokainen asiakas saa oman järjestysnumeron (01-99). Numeroidaan juoksevasti työntekijäkohtaisesti. Samaa asiakasnumeroa käytetään kerättäessä tietoa asiakkaan "tyytyväisyys-/vaikutuskyselyllä”, sekä asiakaskohtaisten kustannusten seurannassa. Asiakkaan henkilöllisyys on vain kunkin asiakkaan oman asiakastyöntekijän tiedossa. On välttämätöntä, että asiakasnumerot luodaan ohjeiden mukaisesti. 12/25/2018

Asiakasnumeron luominen 2 Pilotit: Pilottitunnus Asiakasryhmä-tunnus (1-9) Työntekijän tunnus (01-99) Asiakkaan järjestysnumero (01-99) Eksote 1   Hämeenlinna 2 Kainuu 3 Pori 4 Tampere 5 Vantaa 6 Asiakasryhmät: Lapsi-/perhepalvelut 1 Aikuispalvelut 2 Vammaispalvelut 3 Omaishoito 4 Jälkihuolto, lastensuojelu 5 hanke nimeää myöhemmin 6 7 8 9 12/25/2018

12/25/2018