Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Asiakaslehtitutkimus 2009 Heikki Nikali ja Arja Kaikkonen, Itella Oyj Riitta Siikaranta ja Annika Fock, Rian Oy Aikakausmedian Asiakaslehtiryhmä.
Advertisements

”Määrittää ihmisen yksilönä”
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
Sanomalehti mainonnassa
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Tilastollisesti merkitsevä nousu Tilastollisesti merkitsevä lasku Edelliseen aineistoon KMT 2005 verrattuna* KMT Kevät06 puolivuosiaineisto KMT SYKSY05/KEVÄT06.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Toimintaympäristö Muuttoliike Leena Salminen.
TOSITIETOA Tupakka. TOSITIETOA Yleistä tupakasta Tupakan savu sisältää yli 4000 kemikaalia Nikotiinin lisäksi tupakka sisältää mm. arsenikkia, kadmiumia,
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
K1292LI MARKKINOINTIVIESTINNÄN SUUNNITTELU 3 OP Oulun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö Sirpa Puolakka Kevät 2014.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Raportin lukuohje Lukukerrat
Rasvattoman maidon juominen: koulutusryhmien väliset erot Kainuussa
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä 2016
Tulo- ja lähtömuutto ikäryhmittäin 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot
Finna.fi:n somemarkkinointi
Tulo- ja lähtömuutto ikäryhmittäin 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Telian matkailututkimus
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Tulo- ja lähtömuutto ikäryhmittäin 2016
Sanomalehtien lukemisella yhteys oppimistuloksiin
Majoituspalvelun ostopäätökseen vaikuttavat tekijät Turun Osuuskaupan hotelleissa Opinnäytetyö, Hanne-Mari Tuike, Turun ammattikorkeakoulu.
Lukutaito ja syrjäytyminen
Valtaosa joulukaupasta tehdään joulukuussa, mutta marraskuun merkitys voi kasvaa Liikevaihto verrattuna vuoden keskimääräiseen kuukausiliikevaihtoon
Kausisuunnitelma nuorille
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Väestön koulutusaste kunnittain 2017
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
some ja netti neuvottelupäivät Tampere
Kentän uudet nettisivut Kentän
Esityksen transkriptio:

Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016 Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016 Aikakauslehtiä lukee painettuna kuukausittain 80 % suomalaisista. Printtilehti on kaikissa ikäryhmissä edelleen suosituin tapa seurata aikkarisisältöjä. Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016 Printtiaikakauslehtien lukeminen kuukausittain, kevät 2016, % suomalaisista Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016 18–24-vuotiaat ovat lukutottumuksiltaan desktop-sisältöjen suurkuluttajia muuhun väestöön verrattuna. Heistä 43 % lukee aikakauslehtiä tietokoneella kuukausittain. Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016 Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain tietokoneella, kevät 2016, % suomalaisista Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016 Sisältöjen kulutus on osittain siirtynyt printistä ja tietokoneelta mobiiliin ja tablettiin. Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016 Aikkarisisältöjä mobiilissa kuluttaa kuukausittain jo 26 % suomalaisista, ja 12–17-vuotiaista nuorista jopa 50 %. Se on enemmän kuin koskaan ennen. Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016 Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain matkapuhelimella, kevät 2016, % suomalaisista Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016 Myös tabletilla luetaan aikakauslehtiä ennätyksellisen paljon. Viidessä vuodessa tablettisisältöjen kuukausittainen kulutus on noussut yhdestä prosentista 19 prosenttiin. Eniten tabletilta lukevat 35–44-vuotiaat. Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016 Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain tabletilla/lukulaitteella, kevät 2016, % suomalaisista Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Lähde: KMT-aineistot, kevät 2011–kevät 2016 Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2011– kevät 2016, % suomalaisista Lähde: KMT-aineistot, kevät 2011–kevät 2016

Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016 Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016, % suomalaisista Lähde: KMT AL + total Syksy 2015/Kevät 2016

Mediakorttipalvelusta löydät ajantasaista tietoa mm Mediakorttipalvelusta löydät ajantasaista tietoa mm. kuluttajien ostoprosessista, lukutavoista ja suhtautumisesta mainontaan. KMT:ssa mukana olevien lehtien tulokset löydät kunkin lehden mediakorteista. www.mediakortit.fi