Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Ahvenanmaan vaalivoitto
Advertisements

Miten regulaattori voi tukea alan kehitystä? Pääjohtaja Rauni Hagman Viestintävirasto FiCom-seminaari: ICT-alan tulevaisuuden haasteet,
HALLITUSOHJELMA /TL. HALLITUKSEN TALOUSSTRATEGIA Osaaminen, yrittäjyys ja uudistumiskyky hyvinvoinnin lisäämisen perustana: Työikäisen väestön.
Oodin kurssi-ilmoittautumisten priorisointityökalu Teemu Ajalin Opiskelijarekisteri.
Pilkku Kotilainen, Liedes, Luttinen, Meriläinen.  Pääsääntönä on, että virkkeen lauseet erotetaan toisistaan yleensä pilkulla.  Päälause erotetaan sivulauseesta.
Kansanterveys. Kansanterveystyö Kansanterveystyön keskeisenä tavoitteena on väestön tai sen osan terveydentilan ja hyvinvoinnin parantaminen Kansanterveyttä.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
KANSALLISKIRJASTO Finnan viestintä- ja markkinointisuunnitelma tiedottaja Heidi Mustajoki Finnan konsortioryhmän kokous
Millaisia vastuullisuuskysymyksiä elintarviketuotantoon liittyy ympäristövaikutusten lisäksi ja miten niitä voidaan määrittää? Tiedotustilaisuus ”Miten.
Pohjolan Mylly Oulun Matkailu Oy MaSu Oulun markkinointiviestin tä allekirjoitetaan Ouluon.fi –logolla. Merkki on monivärinen, jolloin sen käyttö.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Melindan laatu ja käytännöt Työpaja TERVETULOA! &
AVOIMEN DATAN KÄYTTÖ JA HYÖDYNTÄMINEN KOULUTUSTILASTOINNISSA
Saanko puheenvuoron verkostossa? Lääkkeitä verkoston vuorovaikutukseen FT Riitta Vanhatalo.
Oulun yliopisto Turun yliopisto Lapin yliopisto Aalto-yliopisto Tampereen teknillinen yliopisto Lappeenrannan teknillinen yliopisto
Viestinnän tilanne kesä 2016
Miten Aloittaa Valokuvaus Liiketoimintaa
Järjestöverkoston tapaaminen
Finnan viestintäkatsaus
Talouspolitiikka.
Opetuksen suunnittelu ja toteutus
Tuhat uutta työpaikkaa Pohjois-Karjalan Työvoima- ja yrityspalvelujen alueellinen kokeilu Pohjois-Karjalan ELY-keskus.
Ympäristönäkökohdat - kierrätystä
Pappilanpuiston: läheisten työpaja klo 14
Maailman Parkinson-päivän some-kampanja
Sanni Pietiläinen Myelpt14a
Pahimmat kilpailijat Pirkanmaalla
Apetit valloitti digissä ja POSissa
Tonni lähti Ryhmä 4.
Peitto & nopeus Peitto = kuinka monta kohderyhmään kuuluvaa kampanjalla tavoitetaan/kuinka suuri osuus kohderyhmästä mainoksella tavoitetaan. Shopper Plus,
Kampanja turpeen tuotannon ja sen käytön kasvattamiseksi 2017
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Osana sivistysteknologiaa
Skeema Ihminen on sosiaalinen olento Motivointi 2: Hullunkuriset perheet Luovaa työskentelyä ihmissuhteiden vaikutuksesta.
Tulevaisuuden yrittäjyys- ja työelämätaitoja korkeakouluihin
Flexit opastavat uusittuihin Siwoihin
DOOH lisää luovuutta leffamainontaan
FOX - B2B-viestillä ulos
Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet
Tatu Punkari Tatupkuitu.fi
OPPIMAAN OPPIMINEN (1.vsk).
Läkis dominoi digissä.
Maalämpö.
JESUIITAT.
AISTIT JA VUOROVAIKUTUS ASIAKKAAN KOHTAAMISESSA
1,50 € / kg Määrä 2 kg 3 kg x 4 kg 0,5 kg 2 · 1,50 = 3,00 (€)
Visio ja perustehtävä Jokainen löytäisi oman tapansa liikkua ulkona.
Lissabonin strategia 2010 Tavoitteena on luoda Euroopasta maailman kilpailukykyisin ja dynaamisin tietoon perustuva talous, joka kykenee ylläpitämään kestävää.
Kilpailustrategia LEA4LH004 SWOT – synteesianalyysi TOWS – strategiavaihtoehtojen luonti SWOTin pohjalta Riitta Rautava.
Hanke-esittely Sanna Lento
perushiukkasia ja niiden välisiä vuorovaikutuksia kuvaava teoria
(Amiedun koordinaatiohanke)
SUOMEN KÄSIPALLOLIITTO
Vauhdittaa kiinteistö- ja rakentamisalan digitalisaatiota
MTK-järjestön toimintasuunnitelma 2012
Venäjä-markkinointi
Ystävänpäivän kampanja 2019 Info vapaaehtoisille
SUOMEN SUURIN JA TEHOKKAIN
Tiedon avaaminen Trafissa ja avaamisen haasteet
Nuuska, nikotiini ja tupakkateollisuus
Berliiniin! Euroopan korkeakoulutusalueen eteneminen
-Ole oma itsesi Löydä oma heimosi-
Kalvosarja on laadittu Global Meal –hankkeessa
EkoNu! -hanke Esittely.
Valtuustoaloitteesta yhteiseen tahtotilaan
Case Hiil Hooyo – Neuvola maailmalle!
Ulko- ja liikennevälinemainonta
Vaikuta lähivesiin – vesistökunnostusseminaari
Yhteenveto tilaisuuden viesteistä.
ICT- laitteiden ja palvelujen kokonaisratkaisut palveluna
Esityksen transkriptio:

Kuluttajien tietoisuuteen ulkoa

Haaste: uuden tuotetyypin lanseeraus Kampanjan tavoite: tuotteen lanseeraus onnistuneesti Mediamix: ulkomainonta, verkko ja TV Ulkomainosmediat: Abrit ja Shopperit Kampanja-aika: vko 7/2015 Tulokset: vahva valtakunnallinen näkyvyys, selvät myynninlisäykset sekä huomion ja kiinnostuksen herättäminen 

”Kefirillä luodaan kokonaan uutta kategoriaa Suomen maitotuotteiden markkinoille, joten tuotteen selittäminen ja kuluttajien tietoisuuteen saattaminen oli ensisijainen asia heti lanseerauksen alussa.” ”Yhtä aikaa toteutetuilla ulkomainonnan, verkon ja tv:n mainoskampanjoilla sekä tuotemaistatuksilla pystyimme luomaan säpinää tuotesarjan ympärille ja herättämään hyvin kuluttajien kiinnostuksen.”