Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
DOOH lisää luovuutta leffamainontaan
2
Mediamix Haaste Ulkomainosmediat Tulokset
Lanseeraukset, jotka suunnitellaan jokaiselle elokuvalle erikseen Mediamix Vaihtelee elokuvittain, ulkomainonta aina mukana Ulkomainosmediat Valtakunnallinen Abribus ja digitaaliset ratkaisut sekä elokuvittain vaihtelevat muut tuotteet Tulokset Esimerkiksi Minions – Kätyrit sai salit täyteen jo ensi-iltaviikonloppuna helteistä huolimatta (ensi-iltaviikolla yli kävijää).
3
”Kun kyseessä on iso leffa, halutaan ehdottomasti valtakunnallista näkyvyyttä. Silloin Abri on pakko olla.” ”Varsinkin kesällä Abri on riskitön vaihtoehto, sillä ihmiset ovat ulkona. Esimerkiksi TV:n TRP:ssä taas helteet näkyvät heti.” "Samalla digitaalisuus haastaa luovuutemme yhä enemmän.”
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.