Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

DOOH lisää luovuutta leffamainontaan

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "DOOH lisää luovuutta leffamainontaan"— Esityksen transkriptio:

1 DOOH lisää luovuutta leffamainontaan

2 Mediamix Haaste Ulkomainosmediat Tulokset
Lanseeraukset, jotka suunnitellaan jokaiselle elokuvalle erikseen Mediamix Vaihtelee elokuvittain, ulkomainonta aina mukana Ulkomainosmediat Valtakunnallinen Abribus ja digitaaliset ratkaisut sekä elokuvittain vaihtelevat muut tuotteet Tulokset Esimerkiksi Minions – Kätyrit sai salit täyteen jo ensi-iltaviikonloppuna helteistä huolimatta (ensi-iltaviikolla yli kävijää). 

3 ”Kun kyseessä on iso leffa, halutaan ehdottomasti valtakunnallista näkyvyyttä. Silloin Abri on pakko olla.” ”Varsinkin kesällä Abri on riskitön vaihtoehto, sillä ihmiset ovat ulkona. Esimerkiksi TV:n TRP:ssä taas helteet näkyvät heti.” "Samalla digitaalisuus haastaa luovuutemme yhä enemmän.”


Lataa ppt "DOOH lisää luovuutta leffamainontaan"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google