Henkilöstöhallinnon käsikirja

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Toiminnan suunnittelu KPKssa.
Advertisements

Matkustusstrategia – miten tästä eteenpäin
Kuopion maaseutuohjelma
Korkeakoulujen laatujärjestelmien seuranta- ja kehittämisseminaari Saimaan ammattikorkeakoulun laadun ja laatujärjestelmän kehittäminen Terttu.
KEHITTÄMISHANKKEIDEN OHJAUSMALLI
MISTÄ OIKEIN ON KYSE?.
Sosiaalityö Tornio Saalismaa Seija, Karjalainen Sirpa Pohjois-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus
Hallinnon kehittämisen uudet tuulet
tehokkaampi tapa toimia!
Valtioneuvoston periaatepäätös valtionhallinnon IT- toiminnan kehittämisestä Valtionhallinnon IT-strategia Tyytyväiset asiakkaat, tehokas.
Palvelukeskusten osittainen yksityistäminen ja kilpailuttaminen sekä uusi hallinnon resurssijohtaminen ovat taloushallinnon suunta Pääjohtaja, dosentti,
Valtionhallinnon suunnitelmat, tavoitteet ja odotukset kuluttajan e-laskulle Kuluttajan e-lasku tiedotustilaisuus Jere Reinikainen.
Yritys asiakkaana, terveysalan yritysten verkostoituminen Härkönen Timo, Härkönen Jenni, Laine Annami ja Vehmas Mari.
ARKISTOLAITOKSEN STRATEGIAN 2015 PÄÄKOHDAT. Arkistolaitoksen toiminta-ajatus Arvot Visio Keskeiset strategian tavoitteet Toteuttamisen keskeiset keinot.
1 TERVEYSTOIMI Terveystoimen strategia Arvot, toiminta-ajatus ja visio Kriittiset menestystekijät Arviointikriteerit ja mittarit Terla
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO Informaatioteknologian tiedekunta 2006 Prosessien mallinnus IT-tiedekunnassa Pro.Laatu.Pro Tommi Kärkkäinen Olli Hokkanen Miika Nurminen.
Kaupunkiyhteiset tulostavoitteet Kh Kaupunkiyhteiset tulostavoitteet v Talous Valtuustokauden tavoiteMittariTulostavoite Kaupungin.
Yliopistolakiuudistuksen vaikutusten arviointi Heljä Misukka Koulutusjohtaja Opetusalan Ammattijärjestö OAJ.
Sivistystoimen tuloskortti 2012
Matkahallinnon osaajaohjelma (HAUS) - Virastojen matkahallinnon vastuuhenkilöille.
Kuinka asiakasta palvellaan hyvin? Näkökulmia yritysten tarpeiden tunnistamiseen ja oppilaitosten palveluiden kehittämiseen Salla Koivunen, Edupoli.
Sote -uudistus – missä mennään, miten & millä eteenpäin?
Pedagoginen johtaminen ja kehittäminen ammattikorkeakoulussa
Tuloksellisuus, muutos ja neuvottelutoiminta Tuomo Vainio / VTML 12. & sopsemdiat
1 Opetusministeriön hallinnonalan talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskushanke OPM-PAKE: Työsuojelupäivät Projektipäällikkö Ulla Kauppi.
Pp.kk.vvvv Osasto Strategisempi Kevyempi Poikkihallinnollisempi Yhtenäisempi 1 Tulosohjaus  vuorovaikutteinen, sopimusajatteluun perustuvaksi ohjausmalli.
Oulaskankaan yhteistoiminta alue Alustava toimintasuunnitelma 02/2007 – Vaihe 1 esiselvitys Vaihe 2 yhteistoiminta- alueen suunnittelu Vaihe.
OPETUSSUUNNITELMATYÖ POHJOIS-KARJALAN AMMATTIKORKEAKOULUSSA
Verkko-opetuksen laadunhallinta- ja laatupalveluhanke (Vopla) Helsingin yliopisto, Kuopion yliopisto, Lappeenrannan teknillinen yliopisto Verkko-opetuksen.
Imatran kaupungin organisaatiouudistus
Palvelukeskushanke ja tukipalvelujen kehittäminen Tiedotustilaisuus henkilöstölle
Koulutusvientistrategia pohdiskelua Visio: Suomi on globaalisti merkittävä ja tunnustettu ammatillisen koulutuksen viejä (vuoteen 2020 mennessä?) Koulutusvienti.
Sähköisen asioinnin visio, toiminta- ja tietoarkkitehtuuri
SeAMK kehittämisohjelma Kehittämisseminaari Tapio Varmola.
Uudistettu tulosohjaus: kohti yhteisiä tavoitteita Tulosohjauksen verkostotapaaminen Markus Siltanen.
OSKO –projekti Keski-Suomen työpajojen verkostoitumishanke itsearvioinnin näkökulmasta.
Pääkaupunkiseudun yliopistojen palvelukeskus PAVE
Virkamiehen tunnistaminen ja käyttöoikeuksien hallinta -hanke Haka-käyttäjien kokoontuminen Mikael Linden tieteen tietotekniikan keskus CSC.
Verohallinto. Sisältö Verojen kerääminen ja jakaminen Työmme strateginen suunta Organisaatio ja henkilöstö.
Kiekun käyttöönoton mahdollistama tuottavuuden parannus talouspäällikkö Jukka Nummikoski.
Mika Heikkilä / Valtuustoseminaari / Lapin sairaanhoitopiiri Tuottavuusohjelma vuosille
Dokumentointipohjat 1-5 milj. € hankkeiden hankearviointiin (kevennetty vaihtoehto word-arviointikehikolle) JulkICT 10/2016.
VALTIONEUVOSTON JOHTAMISJÄRJESTELMÄN MALLIKUVAUS
Marja Laine-Asikainen
SOTE-organisaatioihin liittyviä käsitteitä keskustelun pohjaksi
Kansisivu, haluttu versio valitaan hiiren oikealla Asettelu-kohdasta
Sosiaali- ja terveydenhuollon organisaatio- ja palvelutiedon hallinta
Sisäisten auditoijien koulutustapaaminen
Esiselvitys & jatkoselvitys Tarkan tason toimintamallin määrittely
Yleisneuvontapalvelu
Innokylän arviointimittari
Liite PALVO II hankeorganisaatio ja projektit
Maakuntauudistus Pohjois-Karjalassa
STM:n hallinnonalan uutissovellus
Julkisen hallinnon metatietopalvelu
Matkustusstrategian seurantaselvitys
Osatyökykyisille tie työelämään
Nyt kannattaa toimia!.
VALTIONEUVOSTON JOHTAMISJÄRJESTELMÄN MALLIKUVAUS
Valvira Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontavirasto
KOHTAAMO Verkko-Ohjaus
SOTE tietojen toissijaisen käytön KA
Ohjaus ja yhteistyö -korin tilanne - JORY 7. 5
Kehittämisen toimijat – systeeminen taso
Konseptin kuvauspohja
Ohjausjärjestelmän valmistelun eteneminen pääpiirteissään
Toiminnallinen ohjaus
Liiketoimintasuunnitelma
Kankaanpään kaupungin opetustoimen laatukriteerit, resurssien saavutettavuus ja osaaminen
Yhteispalvelun tehostamishanke - miten on edetty
Esityksen transkriptio:

Henkilöstöhallinnon käsikirja Henkilöstöhallinnon linjauksia: visio ja tavoitteet 2020 18.9.2013

Visio 2020 valtion henkilöstöhallinnon toimintamalli                 Valtion henkilöstöhallinnon palvelut on olennaisilta osin automatisoitu vuoteen 2020 mennessä. Valtion virastoilla on siihen mennessä käytössään viraston johtamista sekä tiedonhallintaa tukevat, yhtenäiset henkilöstö- ja taloushallinnon prosessit ja tietojärjestelmät.   18.9.2013

Henkilöstöhallinnon visioon liittyvät tavoitteet 2020 Henkilöstöhallinnon yhtenäiset toimintatavat tukevat johtamista ja tuloksellista ja tehokasta toimintaa virastoissa. Henkilöstöhallinnon prosessit ovat sähköisinä yhdenmukaiset ja integrointi taloushallinnon sähköisiin prosesseihin tarpeellisin osin tehty. HEHA toimijat, roolit ja keskeiset ohjauksen foorumit on tunnistettu, ja niitä edelleen kehitetään. Valtionhallinnon henkilöstöhallinnon sähköisen toimintamalliin liittyvät sisäiset palvelut ja/tai henkilöstöhallinnon osaamiskeskus ovat olemassa. Palveluprosessien laatu ja virhetapaukset on minimoitu. Virastojen ja tuotannon resurssit sekä osaaminen varmistettu. HEHA prosesseille asetetut tuottavuustavoitteet on saavutettu. Asiakkuudessa järjestelmätoimittajiin nähden ollaan yhteistyökykyisen, mutta ”vaativan asiakkaan” maineessa. 18.9.2013