… … … … … … … … ….

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
”Ikäjohtaminen” JHL-amk-verkoston yhteishanke Tapaaminen JHL:ssa Keskustelussa esille nostettuja näkökulmia
Advertisements

Verkkoasioinnin uudistaminen – suuntaviivoja
Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja lobbaus Ulpu Iivari KTOL:n koulutustilaisuudessa
Mikä vaikuttaa asiakkaiden lojaalisuuteen? Add Value - Asiakaspaneelit Autamme sinua rakentamaan vahvoja asiakassuhteita.
Vanhuspalvelujen kirjaamisen haasteet
KTL:n nykytila ja tulevaisuus Ryhmätyöskentely Ryhmä 5 Koulutuksen tutkimuslaitos - Finnish Institute for Educational Research.
NAO/Maija-Leena Haapa-alho
Sovellettu: Damelio, R The Basics of Process Mapping 1 Liite Harjoitustyöhön.
Alustava liiketoimintasuunnitelma
Anne Leppänen, Hannele Torvinen & Seija Koskela
Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin.
Tehtävän- annot suomeksi 1. Vårt hemland Mistä Suomi tunnetaan? Mistäpäin maata maailmankuulut brändimme ja tuotteemme tulevat? A. Yhdistä tuote.
Seinäjoen kv-kevätpäivät Roundtable 5 Ulkomaisten harjoittelijoiden markkinointi työnantajille Ira Leväaho, Helsinki Education and Research Area.
7. K UMPPANIT 5. T ÄRKEÄT TEHTÄVÄT 4.A RVOLUPAUS 2. A SIAKASSUHTEET 1. A SIAKASRYHMÄ 6. Y DINRESURSSIT 3. K ANAVAT 8. K ULURAKENNE 9. V AIKUTTAVUUS JA.
Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?
Salli osallisuus! Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry 75 -vuotta Juhlaseminaari Projektipäällikkö Anne Pyykkönen oSallisuushanke Salli.
Simulaattorikoulutuksen jälkipuinti – osa oppimisprosessia.
Ajattelee ja tuntee? Näkee? Sanoo ja tekee? Kuulee? KipupisteetOnnistumiset.
Suotuisan oppimistarinan rakentaminen ET- koulutus/T3/ Tapio Malinen.
Kokemuksellisen oppimisen oppimistyylit
Kaakkois-Suomen välityömarkkinoiden kehittämishanke KaaSu Palvelun tuottaja kehittämässä palveluprosessin seurantaa Kaakkois-Suomen.
TUOTTAVAA YRITYSTEN PALAUTTEENHALLINTAA Suomen Yrittäjät Yrittäjyysalan tutkintotoimikunta Yrittäjäkoulutuksen vaikuttavuus.
Oppimisen tavoitteet ja osaamisen oivallukset SpiritUra -valmennuksessa Tavoitteeni - millaista muutosta tavoittelen valmennusprosessin tuloksena oman.
MONIALAINEN LIIKKUVA TUKI HAJAUTETTUUN ASUMISEEN Arviointityöskentely
Loppuyhteenveto. Miltä tuntuu session päätteeksi? Mitä on päällimmäisenä mielessä? –Uupumus? –Onnistumisen olo? –Pettymys?
Esiintyjän nimi Harjoittelupaikka Harjoittelun ajankohta Harjoitteluseminaariesitys Liiketalous, Kuopio.
Kaikkien aikojen Porvoo Alla tiders Borgå Miten nuorisopalvelut selviää palikkaleikkien myllerryksessä?
Hyvinvointiteknologia kartoitus  Toteuttaminen  Tavoitteet  Tulokset Kati Tuokkola
Palvelun muotoilu, Workshop
Yritysten tulevat aikuiskoulutustarpeet Ennakointikamari Liikenne- ja kuljetuspalveluala Timo Karkola johtaja, rehtori Ami-säätiö, Amiedu.
Vastaväitteet ja niiden käsittely
Miten yritykset voivat hyötyä avoimesta tiedosta? Jarmo Nieminen Projektipäällikkö CSC – Tieteen tietotekniikan keskus.
© Turun Oppisopimustoimisto 2009 Nappaa Nuori Töihin oppisopimuskoulutuksella Varsinais-Suomessa joka kolmas päivä yksi nuori työllistyy oppisopimuksella.
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Matkailuyrittäjyys 2/2014 Timo Malin. Tehtävä 2: Liiketoimintamahdollisuus 1.Mitä liiketoimintamahdollisuudella tarkoitetaan? 2.Voiko mahdollisuus olla.
Mitä yhdyskunta- ja kaupunkisuunnittelu on?
Ops seminaari Askola.
Asiakashankinta. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
KANSALLISKIRJASTO Finna 2020 Johtava avoimen kulttuurin ja tieteen hyödyntämisen väylä Kristiina Hormia-Poutanen Finna-konsortioryhmä
BUSINESS MODEL CANVAS KUMPPANIT YDINTOIMINNOT ARVOLUPAUS ASIAKASSUHDE
Askeleet kohti täysipainoista luovuutta
Kokemuksia pilottikouluista
Tactic – Uusi lautapeli vai palvelumuotoile jo olemassa olevaa peliä?
Introdia: Johtopäätös:
Sosiaalisen kuntoutuksen tiimi
BMC - Liiketoimintasuunnitelma
Lean Canvas palveluiden suunnittelun ja kehittämisen apuvälineenä
Kv-toiminnan skenaariot
Tuoko asiakasomistajuus oikeasti omistajuuden vai
Aikuissosiaalityö moniammatillisessa päihde- ja mielenterveystyössä Monialaisen yhteistyön asiakaslähtöinen palvelumalli PPPR hankkeen päätösseminaari.
Marko Lindroos Luonnonvarataloustiede (Natural Resource Economics) YE4 / YLE5 / YET Marko Lindroos.
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
Yhteiskehittäminen Innokylässä
Yritys CableX on 2008 perustettu sähkökomponenttien ja kaapeleiden maahantuontiyritys. Yritys perustettiin alan kokeneiden ammattilaisten palavasta intohimosta.
Taloudellisesta arvioinnista
ERÄTAUKO-KOULUTUKSEN SUUNNITTELUPOHJA
Opettajankoulutus muutoksessa
Kustannusvaikuttavuuden vertaissparraus - Sähköinen työkirja
Liikkuva ja osallistuva amis – työkykyinen ja luova ammattilainen
työhönvalmennuksen toimintakuvaus
Arviointi, vaikutukset ja vaikuttavuus HYTE -työssä
Kumppaniksi Voimavarat työssä vertailu
Kynnys ry osatoteuttajana
Teollisen suunnittelun vaikuttavuus
Hyvinvointi-ja terveyssovellusten arvioinnin selvitystyö
Viestintäsuunnitelma
Miten sosiaalityöllä tulisi vastata asiakkaiden tarpeisiin?
TYÖPOHJA KESKUSTELUN SUUNNITTELUUN
VERTTI Verkostojen suorituskykymittaristo.
Laatukriteeripuu – asiakastarpeen jäsentely – (CTQ tree)
Esityksen transkriptio:

… … … … … … … … …

Ketkä ovat tärkeimmät kumppanit? Ketkä ovat tärkeimmät toimittajat? Mitä ydinresursseja kumppanit tarjoavat? Mitä tärkeitä tehtäviä kumppanit tekevät? Mitkä ovat tärkeimmät tehtävät arvolupauksen toteuttamisessa? Kanavien osalta? Asiakassuhteiden osalta? Ansaintavirtojen osalta? Mitä arvoa tuotamme asiakkaillemme? Mihin asiakastarpeeseen vastaamme? Mitä asiakkaan ongelmia ratkaisemme? Mitä tuotteita ja palveluita tarjoamme eri asiakasprofiileille? Minkälaista asiakassuhdetta asiakkaamme odottavat? Mitä asiakassuhteita on jo olemassa? Kuinka kustannustehokkaita ne ovat? Kenelle tuotamme arvoa? Mitkä ovat tärkeimmät asiakassyhmämme? Mitä ydinresursseja tarvitaan arvolupauksen toteuttamiseksi? Kanavien osalta? Asiakassuhteiden osalta? Mitkä kanavat ovat asiakkaiden näkökulmasta tärkeimmät? Mitä kanavia käytämme tällä hetkellä? Kuinka yhteinäisen kokemuksen tarjoamme eri kanavissa? Mitkä ovat keskeiset kulut toimintamallissa? Mistä ydinresursseista aiheutuu eniten kuluja? Mistä tärkeistä tehtävistä aiheutuu eniten kuluja? Mitä muutoksia tavoittelemme? Miten toimintamme vaikutta asiakkaiden arkeen? Miten todennamme vaikuttavuuden?