Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuTapani Turunen Muutettu yli 6 vuotta sitten
1
Tuoko asiakasomistajuus oikeasti omistajuuden vai
yhden lisäkortin lompakkoon? Toimitusjohtaja Eero Saukkonen Osuuskauppa PeeÄssä, Kuopio
2
Asiakkuutta vai omistamista?
Perusidea: hyötyä asiakassuhteesta asiakkuuden kesto ja käytön laajuus taloudellista hyötyä asioinnista (Bonus ostoista ja ylijäämän palautus tuloksesta) Omistajuussuhde on toissijainen omistajuutta ei pidä korostaa liikaa Pellervon Päivä , Eero Saukkonen
3
Kehittyvä asiakkuus Kun asiakassuhde syvenee, asiakas-omistajan odotuksen kasvavat palautettani kuunnellaan (spontaani, asiakastutkimukset) voin vaikuttaa (asiakastoimikunnat, hallintoelimet) meillä on samat arvot (50 %:n ao-peitto -> yleinen mielipide hyväksyn voiton käytön Pellervon Päivä , Eero Saukkonen
4
Lopuksi, siis... Omistajuus olemassa, mutta se ei ole primääri asia
S-Etukortti on”lisäkortti lompakossa”, mutta se takaa parhaat taloudelliset edut ja vaikuttamismahdollisuudet Ja asiakasomistaja voi tuntea olevansa oikeassa seurassa Pellervon Päivä , Eero Saukkonen
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.