Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Tuoko asiakasomistajuus oikeasti omistajuuden vai

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Tuoko asiakasomistajuus oikeasti omistajuuden vai"— Esityksen transkriptio:

1 Tuoko asiakasomistajuus oikeasti omistajuuden vai
yhden lisäkortin lompakkoon? Toimitusjohtaja Eero Saukkonen Osuuskauppa PeeÄssä, Kuopio

2 Asiakkuutta vai omistamista?
Perusidea: hyötyä asiakassuhteesta asiakkuuden kesto ja käytön laajuus taloudellista hyötyä asioinnista (Bonus ostoista ja ylijäämän palautus tuloksesta) Omistajuussuhde on toissijainen omistajuutta ei pidä korostaa liikaa Pellervon Päivä , Eero Saukkonen

3 Kehittyvä asiakkuus Kun asiakassuhde syvenee, asiakas-omistajan odotuksen kasvavat palautettani kuunnellaan (spontaani, asiakastutkimukset) voin vaikuttaa (asiakastoimikunnat, hallintoelimet) meillä on samat arvot (50 %:n ao-peitto -> yleinen mielipide hyväksyn voiton käytön Pellervon Päivä , Eero Saukkonen

4 Lopuksi, siis... Omistajuus olemassa, mutta se ei ole primääri asia
S-Etukortti on”lisäkortti lompakossa”, mutta se takaa parhaat taloudelliset edut ja vaikuttamismahdollisuudet Ja asiakasomistaja voi tuntea olevansa oikeassa seurassa Pellervon Päivä , Eero Saukkonen


Lataa ppt "Tuoko asiakasomistajuus oikeasti omistajuuden vai"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google