Asiakaspalvelu 2014 Toimintamallin ja toimintaympäristön pilotointi v.1.0 Pilotoinnin seuranta 8.4.2014.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Kuntamarkkinat Finanssineuvos Teemu Eriksson
Advertisements

FOOTPASS-ARVIOINTI Suomen Palloliitto.
OPPIREPPU –hanke Lapin alueen 2.asteen verkkokoulu Rovaseudun 2.asteen oppilaitokset Jyrki Niskanen.
Virtuaaliammattikorkeakoulu Tuottamisen malli
KÄSIKIRJOITTAMINEN 2 ov. Sisältö 1 Johdanto 2 Projektityö 3 Projektin osa-alueista 3.1 Dokumentointi 3.2 Aikataulu 3.3 Sopimukset 3.4 Laitteistot ja tilat.
PK-kehittämispalvelut
tehokkaampi tapa toimia!
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Oppijan verkkopalveluiden hyväksymistestaus – Kick-off.
Hyväksytty jatkovalmisteluryhmässä
Yhteinen asiakaspalvelu
ASPA2014 Pilottikunta Anna-Marja Tamminen
ARKISTOLAITOKSEN STRATEGIAN 2015 PÄÄKOHDAT. Arkistolaitoksen toiminta-ajatus Arvot Visio Keskeiset strategian tavoitteet Toteuttamisen keskeiset keinot.
Rahoitusmallin esittely Finanssineuvos Teemu Eriksson
Pilotoinnin tilannekatsaus Projektiasiantuntija Lotta Engdahl
Pilotointiseminaari Hallitusneuvos Tarja Hyvönen
Mitä, miksi ja miten Asiantuntija Leni Haavisto
Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi
Tilaaja-tuottaja-toimintatapa hyvinvointitoimijat.
2012 Mitä, miksi, milloin? Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi –seminaari Ylitarkastaja Jaana Salmi.
Opetus- ja koulutuspalveluiden tavoitetila
Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi
Yhteispalvelulaki ja yhteispalvelusopimus pilotoinnin perustana
VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Etäpalveluhanke osa SADe-ohjelmaa – tyydyttävätkö aikaansaannokset? Etäpalvelupilottien päätösseminaari – Etäpalvelusta lähipalveluksi Ohjelmapäällikkö.
Jyväskylän yliopisto Suunnittelu ja kehittäminen Laatutyö Jyväskylän yliopiston laadunvarmistus Mitä, miksi ja milloin? Koulutuksen tutkimuslaitos
Nuorisopalveluiden tavoitetila
Kulttuuripalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Laadukkaiden ja korkeatasoisten tapahtumien ja näyttelyiden tuottaminen.
CRM ja HRM työelämäpalvelun tukena Päämääränä varmistaa partnerioppilaitosten asiakastietämyksen kartuttaminen ja tehokas hyödyntäminen kaikissa asiakasrajapinnoissa.
Oppisopimuskoulutuksen laadunhallintaa oppisopimuskoulutuksen järjestäjän toimesta Tuula Hoivala, Pirkanmaan oppisopimuskeskus
Nummelan Palloseura Hockey ry SWOT - Analyysi
Yritysten tulevat aikuiskoulutustarpeet Ennakointikamari Liikenne- ja kuljetuspalveluala Timo Karkola johtaja, rehtori Ami-säätiö, Amiedu.
Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Johtokunnan kokous Ajankohtaiskatsaus Pertti Mäkelä
PrePETS 2015 Kauniainen - Mäntsälä- Helsinki. TITLE | 2 KLUBIPRESIDENTIN AVAINTEHTÄVÄT PrePETS –
CRM-työryhmä. HANKKEEN TAVOITE KEHITTÄÄ JA PARANTAA JO OLEMASSA OLEVAA INREO- JÄRJESTELMÄÄ joustavaksi helppokäyttöiseksi siten, että sillä voidaan seurata.
The HUR Natural Transmission Paineilma-vastus Edut Portaaton vastuksensäätö Tasainen vastus myös nopeassa liikkeessä Turvallista ja tehokasta Matala.
Käytänteitä Ylä-Savon ja Savon oppisopimuskeskuksissa Katja Turunen Merja Happonen Jaana Kukkonen
PILOTOINNIN VALMISTELUAIKATAULU 2014 PILOTOINTI- SUUNNI- TELMAN HYVÄKSY- MINEN KOULUTUS- SUUNNITELMAN TEKEMINEN KOULUTUKSEN TOTEUTTAMINEN PISTEIDEN.
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Hyvien käytäntöjen tunnistaminen ja jakaminen Johdanto iltapäivän työskentelyyn Työskentelyn taustamateriaalia Opetusneuvos.
Valtakunnalliset vammaisneuvostopäivät Jukka Lindberg, tilaajajohtaja.
Palveluiden muutosten vaikutukset
PALVELUTEHTÄVISSÄ TOIMIMINEN Mitä näytössä näytetään.
Tutkimusprojektin hallinta Miten projektia johdetaan? Tutkimus- ja innovaatiopalvelut/Kirsi Murtosaari.
Asiakaspalvelu 2014 Asiakaspalvelujärjestelmä (Tiivistetty kuvaus)
Tervetuloa koulutukseen!. Tutustutaan! Silmäniskuharjoitus (tutustumisharjoitus)
Dokumentointi kyse on asioiden ”paperille panemisesta” toimintoja on helpompi arvioida, muuttaa ja parantaa työntekijöiden tehtävät ja vastuut tulevat.
ASPA - hyötyarvio Dokumentin kuvat Tommi Oikarinen.
HR. Tilanne Selainkäyttöinen henkilöstöpalveluiden palvelukokonaisuus (henkilökunnan työasemilta)
Sote-tieto hyötykäyttöön - strategia 2020 Tieto hyvinvoinnin ja uudistuvien palveluiden tukena.
KANSALLISKIRJASTO Finna 2020 Johtava avoimen kulttuurin ja tieteen hyödyntämisen väylä Kristiina Hormia-Poutanen Finna-konsortioryhmä
Mika Heikkilä / Valtuustoseminaari / Lapin sairaanhoitopiiri Tuottavuusohjelma vuosille
Hankkeen hallinta Muistilista muutoshanketta toteutettaessa Valtion henkilöstöpalvelut.
Henkilöstöstrategia
Marja Laine-Asikainen
Green Office –ympäristöjärjestelmä
Sosiaali- ja terveydenhuollon organisaatio- ja palvelutiedon hallinta
Sisäisten auditoijien koulutustapaaminen
Toimintasuunnitelma 2017 FinELib-konsortio.
PILOTOINTIRYHMÄN TEHTÄVIEN VALMISTELUVASTUUT
JHKA Kohdealueiden tilannekatsaus
Saana Rantsi
Pilotointi Tietovarannon sekä tiedon siirtämisen testaaminen toteutetaan piloteilla keväällä Pilottia varten haetaan yhteistyöstä kiinnostuneita.
THL - Eurykleia Henkilöstö- ja talousasioiden suunnittelu- ja raportointijärjestelmän määrittely TP 1 agenda Ongelman kuvaus, tavoitteet, rajaukset,
THL - Eurykleia Henkilöstö- ja talousasioiden suunnittelu- ja raportointijärjestelmän määrittely TP 4 agenda Toiminnallisuuden läpikäynti I (Henkilöstöhallinto)
Maakunnan digipalvelut järjestämistehtävässä
Ulkoinen pelastussuunnitelma päivystävän palomestarin työkaluna
Terveys- ja hoitosuunnitelma
Kehittämisen toimijat – systeeminen taso
SNL:N VIESTINTÄ LIITON HYVÄKSYMÄT PAINOTUKSET: 1) Naisten Äänen jatkuvuus ja 2) tasa-arvon toteuttaminen MITÄ MITEN MISSÄ ULKOINEN VIESTINTÄ SISÄINEN.
Yhteispalvelun tehostamishanke - miten on edetty
Asiointipisteessä kaikki käy!
Esityksen transkriptio:

Asiakaspalvelu 2014 Toimintamallin ja toimintaympäristön pilotointi v.1.0 Pilotoinnin seuranta

Ennakkovalmisteluvaiheen tehtävät Tehtävä 2. Viestintäkanavien määrittelyn aloitus 2/2014 3/2014 4/20145/20146/2014 7/2014 Tehtävä 1. Asiakaspalvelujärjestelmän hankinta asiakaspalvelupisteiden käyttöön Tehtävä 3. Ulkoisen ja sisäisen viestinnän suunnittelun aloitus Tehtävä 4. Tukimallin varmistaminen palveluntuottajan ja asiakaspalvelupisteen välillä Tehtävä 5. Etäpalvelukäytänteiden ja laitteiden olemassaolon tai saatavuuden varmistaminen Tehtävä 6. Palveluluettelon laatimisen käynnistäminen palveluntuottajien kanssa Tehtävä 7. Yhteispalvelusopimusluonnoksen laatiminen Tehtävä 8. Palvelukorttien laadinta palveluntuottajien kanssa Tehtävä 9. Arvioidaan kysyntä asiakaspalvelupisteissä

Organisoitumisvaiheen tehtävät 2/2014 3/2014 4/20145/20146/2014 7/2014 Tehtävä 1. Organisoituminen rooleihin Tehtävä 2. Roolien mukaisten henkilöiden perehdytys

Ennakkovalmisteluvaiheen tehtävät Tehtävä 2. Kunnan asiakaspalaute järjestelmän hyödynnettävyys pilotissa 2/2014 3/2014 4/20145/20146/2014 7/2014 Tehtävä 1. Kunnan tietojärjestelmien hyödyntäminen pilotissa Tehtävä 3. Tukimallin toimivuuden varmistus Tehtävä 4. Palveluiden tuottamisen varmistaminen Tehtävä 5. Suunnitelman mukaisen viestinnän aloittaminen

Asiakaspalvelupisteen käynnistämisvaiheen tehtävät Tehtävä 2. Varmistetaan laitteet ja tietojärjestelmät 4/2014 5/2014 6/20147/20148/2014 9/2014 Tehtävä 1. Hankitaan tai varmistetaan asiakaspalvelupisteen toimitila Tehtävä 3. Hankitaan/varmistetaan asiakaspalveluhenkilöstö Tehtävä 4. Koulutetaan henkilöstö asiakaspalvelutyöhön, käytänteisiin sekä järjestelmiin Tehtävä 5. Varmistetaan valtion palveluntuottajien ja kunnan välinen sopimus Tehtävä 6. Suoritetaan palvelukohtaiset koulutukset palveluneuvojille Tehtävä 7. Suoritetaan suunnitelman mukainen ulkoinen ja sisäinen viestintä pilottikunnassa Tehtävä 8. Lähtötilanteen arvojen dokumentointi asiakaspalvelupisteissä

Asiakaspalvelupisteen palvelutuotanto-vaiheen tehtävät Tehtävä 2. Asiakaspalautteen keruu 9/ / /201412/20141/2015 2/2015 Tehtävä 1. Palvelutuotannon suorittaminen Tehtävä 3. Palvelutuotannon tukeminen Tehtävä 4. Palvelutuotannon määrien ja havaintojen dokumentointi

Asiakaspalvelupisteen laajentamisen-vaiheen tehtävät 9/ / /201412/20141/2015 2/2015 Tehtävä 1. Uuden palvelun sisäänotto