Sukupuoli. Ikä: Ikäryhmä Asuinympäristö Opiskelu.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Lapin yliopisto Osatutkimus D: –vuotiaiden kokemuksellinen hyvinvointi Paltamo Marika Kunnari & Asko Suikkanen.
Advertisements

Grönroosin luokassa, äidinkielen tunnin alussa. Abien oporeissut • Pori, Satakunnan korkeakoulut (n. klo ) • Helsinki, Studia-messut.
Puh Powerpoint-esitys ammatillisesta koulutuksesta ja uusista opiskelijaksi ottamisen perusteista:
KYSYMYKSIÄ ITSEARVIOINNIN AVUKSI
Jukka Vehviläinen / DiaLoog Omia polkuja ammatillisessa koulutuksessa Omapolku-hankkeen päätösseminaari
Lähihoitajaksi kouluttautuminen
Tutkimustuloksia asunnonvaihtoprosessista ja Igglon ensimmäisistä kuukausista Jaana Wikström.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Ysiltä elämään Eväitä peruskoulun jälkeiseen elämään
Mitä nuorille kuuluu? Eveliina Karjalainen.  Toisilla näyttää menevän paremmin kuin koskaan, toisilla huonommin kuin koskaan. Molemmat ryhmät tuntuvat.
YHTEISHAKU Sähköisen yhteishaun ohjeistus.
Terveydenhoitaja ikääntyvien toimintakyvyn ylläpitäjänä
Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 | |1T-6370VR Puu- ja kivitalojen vertaileva asumistyytyväisyystutkimus 2008 Suomen.
Oulun aikuislukio 2014.
T IEDOSTA M ENESTYS Hämeenlinnan kaupunki Asiakastyytyväisyys 2013 – Lasten ja nuorten palvelut Varhaiskasvatus Tutkimusraportti Mikko Kesä Minna.
Miten yhteishaussa haetaan Yhteisvalinnassa haetaan vähintään yhteen opiskelupaikkaan. Kannattaa kuitenkin aina laittaa varavaihtoehtoja. Yhteensä.
Kanuuna seminaari Seinäjoki  Aiemmissa malleissa lähtökohta, jossa määriteltiin hyvinvoinnin esteitä, joita sitten voitiin ratkoa  Toimintavalmius.
Peruskoulun tuki ammatinvalinnassa
Tukiparitoiminta paikalliseksi työkaluksi (TUPA) Nuorisotyön neuvottelupäivät Nuorten omaehtoinen toiminta.
Ysiluokka haasteet ja mahdollisuudet
Liikunta-alan tutkintonimikekysely – Yhteenveto tuloksista –
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.
Reconos Karelia Golf Jäsentutkimus Reconos Kuinka usein pelasit golfia kotikentällä viime pelikaudella? Karelia Golf Jäsentutkimus 2014.
TUOTTAVAA YRITYSTEN PALAUTTEENHALLINTAA Suomen Yrittäjät Yrittäjyysalan tutkintotoimikunta Yrittäjäkoulutuksen vaikuttavuus.
Jukka Vehviläinen, DiaLoog AMMATTISTARTIN SEURANTA VUONNA 2010 Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä toteuttaa hankkeen, jonka aikana (v. 2010) suunnitellaan.
Kymensanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu Presentation name / Author Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Kymensanomat.fi-palvelun.
Kouvolansanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu 2011.
Poimintoja Sanomalehti opetuksessa -kyselystä. Kartoitimme Sanomalehtien Liitossa opettajien kokemuksia sanomalehden opetuskäytöstä, Sanomalehtiviikosta.
Koulunkäynti alkaa noin 7-8v Peruskoulu, ammattikoulu, Jns.
Käyttäjäksi kirjautuminen ja kursseille liittyminen 2013
Jatko-opintoilta Mitä ysin jälkeen? Lukio -> lukuaineiden keskiarvon perusteella Ammatillinen perustutkinto -> ammatillisten pisteiden perusteella.
Tehtävä: ammatillisten koulutusten vertailu 2. Mene opintopolun demoon, osoitteeseen ja täytä hakulomake.
Ryhmänohjaajakoulutus läpäisyn tehostamisessa Läpäisyn tehostamisohjelman työseminaari Eija Karjalainen ja Seija Kärki.
Käyttöohje: Kuinka liittyä ryhmään. (Painamalla F5 voit katsoa tämän diaesityksen)
SOS-hanke/Aikuissosiaalityö
Laajennetun työssäoppimisen kokeilussa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus Työssäoppiminen laajenee - laajeneeko ohjaus ja tuki?!?
Laajennetussa työssäoppimisessa Opiskelijan henkilökohtainen ohjaus.
Valmistuneiden näkökulmia työelämätaitojen kehittymiseen Reeta Eloranta / U&R.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Oulunsaloon lukioon Kevät Hakeminen lukioon keväällä 2015  Haku valtakunnallisessa yhteishaussa – osoitteessa
KOLMASIKÄLÄISTEN ELÄMÄÄ POHJOISISSA KAUPUNGEISSA – Haastattelututkimuksen keskeisiä tuloksia 1.KOLMANNEN IÄN KOKEMINEN 2.ELÄMÄNKULKU 3.ASUINKAUPUNKI ELÄMISYMPÄRISTÖNÄ.
Opiskelupaikan valinta ja opintojen imu Tiina Lindblad Itä-Suomen yliopisto.
 Yhteishaun aikataulu, käytännöt ja opiskelijavalinta – Jokirannan koulun opot  Toisen asteen oppilaitokset esittäytyvät  Kiimingin lukio  Oulun seudun.
NUORISOTAKUU ON ASENNE!. Jokainen järjestö ja toimija voi osaltaan tehdä nuorisotakuusta totta. On monia keinoja auttaa nuoria löytämään oma paikkansa.
Opiskelijaksi Oulunsalon lukioon. Uusien opiskelijoiden valinta keväällä 2014  Oulunsalon lukiossa on 80 aloituspaikkaa kevään 2014 yhteishaussa  Lukioihin.
Sanomalehtien Liitto © TNS Kuinka tärkeää tiedon luotettavuus on netissä vuotiaat, N=554, % ”Kuinka tärkeää tiedon luotettavuus on sinulle NETISSÄ?
KLAARI HELSINKI, NUORISOASEMA JA KOULUYHTEISTYÖ. PÄIHDEKASVATUSPILOTTI Lähtötilanne: Eri toimijoilta yhteydenottoja kannabikseen liittyvissä asioissa.
Oulunsaloon lukioon KEVÄT Lukiomme vahvuuksia  Ajanmukaiset tilat Oulunsalo -talossa Lentokentän tien varressa  Yksilöllinen tuki opiskelijoille,
Joustava perusopetus eli JOPO. Saarijärven JOPO-luokka Aloitti toimintansa elokuussa 2011 Aloitti toimintansa elokuussa oppilasta
Vanhempainillan ohjelma
Omasta hyvinvoinnista huolehtiminen omiin arvoihin sitoutumalla
Kanuunan teemaseminaari SALO
Kansalaiskysely seksuaalisuudesta ja seksistä
Työoloselvitys 2012 Perusraportti EVO/Kari Mäkelä.
MIKSI LUKIOON???.
Joustava perusopetus eli JOPO
Sinun Polkusi- seksuaalikasvatusrata
VOIMAVAROJEN TALO Piirrä vihkoon/paperille talo, jossa on 5 kerrosta ja kussakin kerroksessa 2 huonetta Mieti ensin itseksesi kysymyksiä ja kirjaa ajatuksiasi.
Lukiossa on tärkeää saada hyviä arvosanoja.
MIKSI LUKIOON???.
Tiedot, taidot ja osaaminen – osaamisesta kertominen
YHTEISHAKU 2019.
Volitioprosessi, tahdon!
Sähköisen yhteishaun ohjeistus
Jämsän kaupungin nuorisokysely, kevät 2019
Esityksen transkriptio:

Sukupuoli

Ikä: Ikäryhmä

Asuinympäristö

Opiskelu

Vaikutus opiskelupaikan valintaan? (1=ei lainkaan, 2=vähän, 3=paljon, 4=erittäin paljon) (lukiolaiset ja ammatillisen opiskelijat)

TÄRKEYS: Ohjaus ja tuki koulussa (1=ei tärkeä, 2=ei kovin tärkeä, 3=tärkeä, 4=erittäin tärkeä)

TYYTYVÄISYYS: Ohjaus ja tuki koulussa (1=erittäin tyytymätön, 2=tyytymätön, 3=tyytyväinen, 4=erittäin tyytyväinen)

TÄRKEYS: Muut asiat koulussa (1=ei tärkeä, 2=ei kovin tärkeä, 3=tärkeä, 4=erittäin tärkeä)

TYYTYVÄISYYS: Muut asiat koulussa (1=erittäin tyytymätön, 2=tyytymätön, 3=tyytyväinen, 4=erittäin tyytyväinen)

Miten tärkeänä pidät koulussa menestymistä (hyviä arvosanoja) oman tulevaisuutesi kannalta? (peruskoulululaiset)

Millaiset on omat ajatuksesi kevään yhteishaun suhteen? (9-luokkalaiset)

YHTEENVETO: oppiminen ja viihtyminen koulussa: Tyytyväisyyteni omaan kouluun? (kouluarvosanoin 4- 10)

Onko sinulla jokin harrastus? (voit valita useamman)

Miksi ei ole harrastusta?

Nuorisotyön palveluiden käyttö

Nuorisotilalla tai -talolla käyminen

Miksi ei ole käynyt nuorisotilalla? (valitse kaikki sopivat syyt)

TÄRKEYS: Nuorisotyön palvelut (1=ei tärkeä, 2=ei kovin tärkeä, 3=tärkeä, 4=erittäin tärkeä) (jos osallistunut joskus)

TYYTYVÄISYYS: Nuorisotyön palvelut (1=erittäin tyytymätön, 2=tyytymätön, 3=tyytyväinen, 4=erittäin tyytyväinen)

TÄRKEYS: Asiat nuorisotilalla (1=ei tärkeä, 2=ei kovin tärkeä, 3=tärkeä, 4=erittäin tärkeä) (jos käynyt 6 kk sisällä)

TYYTYVÄISYYS: Asiat nuorisotilalla (1=erittäin tyytymätön, 2=tyytymätön, 3=tyytyväinen, 4=erittäin tyytyväinen)

TÄRKEYS: Nuorten vaikutusmahdollisuudet (1=ei tärkeä, 2=ei kovin tärkeä, 3=tärkeä, 4=erittäin tärkeä)

TYYTYVÄISYYS: Nuorten vaikutusmahdollisuudet (1=erittäin tyytymätön, 2=tyytymätön, 3=tyytyväinen, 4=erittäin tyytyväinen)

TÄRKEYS: Asiat kotipaikkakunnalla ja lähiympäristössä (1=ei tärkeä, 2=ei kovin tärkeä, 3=tärkeä, 4=erittäin tärkeä)

TYYTYVÄISYYS: Asiat kotipaikkakunnalla ja lähiympäristössä (1=erittäin tyytymätön, 2=tyytymätön, 3=tyytyväinen, 4=erittäin tyytyväinen)

TÄRKEYS: Palvelut kotipaikkakunnalla (1=ei tärkeä, 2=ei kovin tärkeä, 3=tärkeä, 4=erittäin tärkeä)

TYYTYVÄISYYS: Palvelut kotipaikkakunnalla (1=erittäin tyytymätön, 2=tyytymätön, 3=tyytyväinen, 4=erittäin tyytyväinen)

NYKYINEN ELÄMÄNTILANNE (1=huono, 2=siltä väliltä, 3=hyvä)

TULEVAISUUSODOTUKSET (1=menee huonommin, 2=pysyy ennallaan, 3=menee paremmin)

Miten todennäköisenä pidät sitä, että opiskelet jossakin koulussa ensisyksynä? /peruskoulun 9-luokkalaiset)

Kuinka todennnäköisenä pidät sitä, että asut nykyisellä kotipaikkakunnallasi vielä 5 vuoden päästä?

YHTEENVETO: Tyytyväisyys kotipaikkakuntaan (kouluarvosanoin 4-10)