Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2014 Asukas- ja omaistyytyväisyysmittaus tehtiin kyselytutkimuksella vuoden 2014 lopussa. Kyselyssä oli 33 kysymystä.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tarkoituspykälän uudistaminen Kyselyn tulokset
Advertisements

PSK Kevätseminaari 2013 Risto Koivunen
PK-kehittämispalvelut
Pardian jäsentutkimus 2013: Työssäjaksaminen koetuksella jatkuvassa muutoksessa 1.
Markus Söderlund Kanuuna-seminaari, Tampere Miksi ja miten nuorisojärjestöjen työtä kannattaa arvioida? #nuorisojärjestöt #laatu #arviointi #palaute.
Avoimet Kylät -tapahtuma POIKKEA KYLÄÄN !
Laatu LAATU EI TARKOITA SITÄ, ETTÄ TUOTE TAI PALVELU ON ABSOLUUTTISESTI HYVÄ VAAN SITÄ ETTÄ SEN TEKEMISEEN KÄYTETTÄVÄT MENETELMÄT JA TOIMINNOT ON DOKUMENTOITU.
TYÖTERVEYSHUOLLON ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY 2011
Sami Savolainen & Juho-Matti Rautiainen
KULUTTAJANA VAIKUTAT LÄHELLE JA KAUAS TÄMÄN AINEISTON TUOTTAMISEEN ON KÄYTETTY MAA- JA METSÄTALOUSMINISTERIÖN TUKEA Kuva: Ruokatieto / Jussi Ulkuniemi.
Yritys asiakkaana, terveysalan yritysten verkostoituminen Härkönen Timo, Härkönen Jenni, Laine Annami ja Vehmas Mari.
Diabeetikoiden hoitotyytyväisyys Suomessa. Taustaa •Kansallisen diabetesohjelman, Dehkon, yhtenä tavoitteena on, että diabeetikot hallitsevat omahoidon,
Millaista osaamista yritykset tarvitsevat lähivuosina? Kauppakamarin osaamisselvitys vuoteen 2016.
Lastensuojelun avohuollon tukitoimet vuotiaille Keski- Suomessa Opinnäytetyö Jyväskylän ammattikorkeakoulu Jyväskylän ammattikorkeakoulu Sini Moberg.
Koulujen kesälomien siirtämiseen liittyvä kysely Tammikuu 2013.
Kodin ulkopuolinen väkivaltatyö ja verkostoitumisen merkitys Oulun seudulla VIA VIS –VÄKIVALTATYÖN HANKKEEN PÄÄTÖSSEMINAARI – Miten väkivallan tekijää.
Turvallisen asumisen apuvälineet, Palmia puhelin- ja hyvinvointipalvelut Y-päivä
Röykän koulu Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset, kevät 2014 Vastauksia yhteensä 87 kpl.
ASENTEELLA EDELLÄKÄVIJÄKSI
Lohjan kaupungin asiakaspalvelukyselyjen tulokset 2008.
Saara-Sofia Sutela Puheenjohtaja Syömishäiriöön sairastuneet saavat huonosti kuntoutuspalveluja, erityisesti psykoterapiaa. Väitämme.
Kuntauudistuskysely akavalaisille 2012 Yhteenveto tuloksista
Liikunta-alan tutkintonimikekysely – Yhteenveto tuloksista –
1 TL HUS virkistys ja liikuntakysely v Kyselyn yhteenveto.
Opossum-projektin Ohjausryhmä Ari Markkula Projektitutkija.
KISA – Kysely kaupungin viestinnästä Sari Koski Yhteenveto: Helsinki.
Poimintoja Sanomalehti opetuksessa -kyselystä. Kartoitimme Sanomalehtien Liitossa opettajien kokemuksia sanomalehden opetuskäytöstä, Sanomalehtiviikosta.
Suun terveydenhuollon hoitoonpääsy Lokakuussa 2014 Tieto-osasto / PATI.
Vammaispalvelulaki Vammaispalvelulain tarkoituksena on edistää vammaisen henkilön edellytyksiä elää ja toimia muiden kanssa yhdenvertaisena yhteiskunnan.
Kauppakamarien Venäjä –kysely jäsenyrityksille 2015 – Helsingin seudun kauppakamarin tuloksia Kaikkien kauppakamarien jäsenyrityksien kyselyyn vastasi.
Asiakaskyselyn tulokset Nurmijärven nuorten palvelut.
Mihin metsiä käytetään tulevaisuudessa? – Ota kantaa -kyselyn tulokset
Nurmi Hydraulics Oy Vaiheittain kansainvälistynyt.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Kooste Finna-organisaatioiden palautekyselystä Finna-konsortiokokous
Kummitoiminnan arviointikysely Kummitoiminta - Marraskuu 2012, edellinen maaliskuu osastoa eli 39 % vastasi kyselyyn kokonaisvastaajamäärän.
Kansainväliset tutkinto-opiskelijat Suomen yliopistoissa Tuure Pitkänen SYL:n hallituksen jäsen.
Teknologiahanke Saana Asukas, Taher Fahim, Jenna Lanu
Kokemuksia kilpailuttamisesta Kysely keväällä 2008 kunnille ja palveluntuottajille 59 vastaajaa.
” Monesti kaupan päälle pyydetään suukkoa” Seksuaalinen häirintä palvelualoilla – kyselyn tuloksia
Tähän tarvittaessa otsikko Kysely esi- ja perusopetuksen huoltajille Kirkkonummella
LUMA-viikko Kuitinmäen koulussa LUMA-viikon aiheita Lumaviikolla tehtiin demoja fysiikkaan ja kemiaan liittyen, toiminnallisia matematiikan.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Finnan käyttäjäkysely 2014 Katsaus tuloksiin Käytettävyystyöryhmä
PRE-EVALUAATIO POTILAILLE JA LÄHEISILLE Niina Luomala Riikka Ovaska
Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä BEST tutkimustulokset 2015 eväs Operatiiviset tutkimukset ryhmä (OTR) ryhmäpäällikkö Antti Vuorela / liikennetutkija.
Kysely nuorille - alustavia tuloksia Seppo Huldén.
KUVA-mittaristoehdotus/ Poimintoja Sosiaali- ja terveyspalvelujen laatu ja turvallisuus -mittaristosta
Kansalaisten näkemykset sote-uudistuksesta ja valinnanvapaudesta
Made by Finland – selvitys suomalaisen työelämän vahvuuksista ja heikkouksista
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Julkisten palvelujen tuotannon yksityistäminen
Finnan käyttäjäkysely 2014 Katsaus tuloksiin
Roni Nukarinen Sosionomi (AMK) (perjantaina )
Lehtisaaren koulun sisäilmasto-oirekysely
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Finnan käyttäjäkysely 2014 Katsaus tuloksiin
Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2016
Telian matkailututkimus
Pardian jäsentutkimus 2011: Väki vähenee ja työt kasaantuu
Talonmiehen tuokio klo 14-15
Asiakaspalvelu ja vuorovaikutus
Imatran seudun liikenneturvallisuussuunnitelma
Kysely opintojen ohjauksesta
Vapaaehtoistyön tekeminen Suomessa
Kauppakamarien Yritysparlamentti-kyselyn tulokset
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Yhteiset palautekäytännöt laadun arvioinnissa
Kauppakamarien Yritysparlamentti-kyselyn tulokset
Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2015
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Esityksen transkriptio:

Palvelutalo Männikön asukastyytyväisyys 2014 Asukas- ja omaistyytyväisyysmittaus tehtiin kyselytutkimuksella vuoden 2014 lopussa. Kyselyssä oli 33 kysymystä. Tutkimusaiheina olivat mm. turvallisuus, asiakaspalvelu, itsemääräämisoikeuden toteutuminen, omahoitajuuden toteutuminen, yksinäisyyden tunne, tiedonkulku ja palveluiden laatu. Kyselyyn vastasi 9 asukasta ja/tai heidän omaistaan. Vastaamisprosentti oli näin ollen vain 33. Vastaajien mukaan palvelujen vahvuudet liittyvät työntekijöiden ammattitaitoon ja asiakaspalveluun. Kriittisimmin suhtauduttiin resurssien riittävyyteen. Tuloksien perusteella palvelutalo Männikkö saa asiakkailtaan kouluarvosanaksi 8,5. Tähän voidaan olla tyytyväisiä, mutta se tarkoittaa myös sitä, että on asioita, joissa voidaan parantaakin.

kiitos