Yritysviestintä 5 ov Käsikirjoittaminen –Muutos 1 ov  2 ov –verkkokurssi Yritysviestinnän rakentaminen –2 ov –Verkkokurssi Multimaker –Muutos 2 ov  1.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
MEDIAN HYÖDYNTÄMINEN Ahlmanin ammattiopisto Esa Majava.
Advertisements

PRIIMA -kehittämispäivä
Virtuaaliammattikorkeakoulu Tuottamisen malli
KÄSIKIRJOITTAMINEN 2 ov. Sisältö 1 Johdanto 2 Projektityö 3 Projektin osa-alueista 3.1 Dokumentointi 3.2 Aikataulu 3.3 Sopimukset 3.4 Laitteistot ja tilat.
W w w. a o k k. f i VERKKO-OHJAUS Aihetta tarkastellaan ohjauksen valmistelun ja ennakoinnin sekä opiskelutoiminnan ohjauksen näkökulmasta. HAMK Hanne.
PELIPAJA 2011 IT’S ALL GAME!. PELIPAJA 2011 Pelipajat aikaisempina vuosina •Icestation C (Unreal 3.0/Win) •Tiny firefighters (XNA 3.1/Win) •Kalajoki Times.
Virtuaaliammattikorkeakoulu Liiketoiminnan kehittäminen tuotantorengas
Verkko-opetuksen laadunhallinta yliopistoissa – millä toimenpiteillä yhdessä eteenpäin Janne Sariola, Annikka Nurkka, Sari Tervonen
WoSCos Work, Skills and Costs Yhteistyökumppanit kotimaassa CIMO Raahen tulevat ulkomaiset opiskelijat Vaihtoon lähtevät opiskelijat Yhteistyökumppanit.
Kandidaatintyö prosessimetallurgian laboratoriossa
Kaustisen seutukunnassa on 29 erillistä perusopetuskoulua luokat perusopetuskoulua luokat 7-9 (yläasteet) 4 lukiota.
Grafiikka ja kuvankäsittely Julkaisu ov Katja Harjajärvi / Taok2 Kurssin tavoitteet  Kurssin aikana suunnitellaan ja toteutetaan graafinen.
K 4.3. Kandidaatin tutkielma ja tutkielmaopinnot (10 op) Ryhmäkokoontuminen Martin Ubani, FT, TM Uskonnon didaktiikan yliopistonlehtori SOKLA.
Verkkoympäristöt lähiopetuksen rinnalla/tukena
5 Suunnitteluvaihe Suunnitteluvaiheessa sisältötuotanto vaiheistetaan yleensä kolmeen päävaiheeseen IDEOINTI SUUNNITTELU TOTEUTUS Suunniteluvaihe on laajin.
AVOT-KEHITTÄMIS- OHJELMA PEkoul-os 107/1/D/
Visuaalisen ammattilaisen esitys Verkkokurssi Tiedosto 1 Kurssin rakenne.
E-opetuksen ja –tuen osaamistiimi
Kansainvälinen korkeakoulukampus - kauniilla paikalla merenrannalla.
Java Serveletit ja Java Server Pages, 2 ov
Naisen terveyden edistämisen erityiskysymyksiä, 1 ov
Käyttäjäksi kirjautuminen ja kursseille liittyminen 2013
5.2 Suunnittelu/jatkuu Käsikirjoitukset -Asiakäsik. -Tuotantokäsik. Suunnittelu -Laajuus -Tyyli / lay-out - Mediavalinta.
LAAJENNETTU TYÖSSÄOPPIMINEN toimintasuunnitelma Etelä-Savon ammattiopisto.
Digiviestinnän opinnot 8 ov Rovaniemen palvelualojen oppilaitos Kairatien yksikkö.
Henkilökohtaisen opiskelusuunnitelman Tarkistaminen 1. vuoden keväällä Opintopolun rakentaminen - Opiskelija - Ryhmänohjaaja/opinto-ohjaaja - Työpaikkaohjaaja.
ITKY104 IT kaikkialla, 2 op Alku- ja perusinfo
TPO- OHJAAJA KOULUTUS 3ov Markkinointi Ammatillinen koulutus ja työelämäyhteistyö Perehdytys Ohjaus Arviointi Palaute.
5 Suunnitteluvaihe Suunnitteluvaiheessa sisältötuotanto vaiheistetaan yleensä kolmeen päävaiheeseen IDEOINTI SUUNNITTELU TOTEUTUS.
Tampere Virtuaali AMK-seminaari Elsa Kallio1 Kokemuksia ja realismia tietoverkko-opetuksesta Elsa Kallio Oulun seudun ammattikorkeakoulu Tekniikan.
Tietokone asiantuntijan työvälineenä ICT01D Tietokoneen toiminta Juhani Merilinna.
Toimitilapalvelujen tuottaminen, 2 ov
Fysiikan hahmottava kokeellisuus (LAB) 5–10 ov ohjaaja: Ari Hämäläinen puh , fax
CS30A Case Course in Strategy consulting Kurssin opettaja  Professori, Tuomo Kässi Vastaanottoaika to 15:00 – 16:00  Tutkijatohtori,
Ohjelmistotuotanto - kurssin yleiset asiat Kevät 2004 Hanna-Kaisa Lammi LTY/Tite.
Ohjelmistotekniikka - kurssin yleiset asiat Kevät 2003 Hanna-Kaisa Lammi LTKK/Tite.
Noodi yhteisöllinen käsikirjoitustyökalu osana Helsingin Kaupunginteatterin yleisötyötä yleisötyövastaava Mirja Neuvonen/ HKT dramaturgi-opettaja Emma.
Ti Sisältötuotanto Abdoulmajid Hakki DI Sisältötuotanto.
Sisällön suunnittelu ja -toteutus Johdantoa …. Oma asiantuntemus ? Rajoitteet 1) Aika 2) Raha 3) Laajuus Sisällönsuunnittelu ja -toteutus.
Innovaatioprojekti Erkki Rämö. Opetussuunitelma  Opintojakson osaamistavoitteet  Opintojakson jälkeen opiskelija osaa: soveltaa projekti- ja verkostotyöskentelyn.
TELI / Logistiikan koulutusohjelma Työssä oppiminen, nykyinen käytäntö Koostuu kolmesta pääelementistä: - projektiopinnot, - ohjattu harjoittelu ja - opinnäytetyö.
LUKIOESITTELY VANHEMMILLE VIHERLAAKSON LUKIO
Markku Lang Neljännet valtakunnalliset virtuaalikoulupäivät Opettaja digitaalisen oppimateriaalin käyttäjänä/ laatijana  vähintään.
Peliviikosta potkua uuden opetussuunnitelman käytännön toteutukseen ITK 2016 Lauri Pirkkalainen
K1292LI MARKKINOINTIVIESTINNÄN SUUNNITTELU 3 OP Oulun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö Sirpa Puolakka Kevät 2014.
Johtamisen perusteet Verkkokurssi Aalto-yliopisto Avoin yliopisto A21A op Kevät 2016 Juhani Kauhanen Copyright Juhani Kauhanen.
Viestintätekniikan perusteet Digitaalinen media. Luennot Tavoitteena digitaalisen median toimialueen, tekniikoiden ja perustyökalujen hallinta. Luennot.
Viestintätekniikan perusteet Digitaalinen media. Luennot Tavoitteena digitaalisen median toimialueen, tekniikoiden ja perustyökalujen hallinta. Luennot.
Maa Ponteva Kuva, ääni = kuva + ääni verkossa Videointi, digitaalinen editointi, digitointi = verkkojulkaiseminen.
DigiOpit Verkko-opinnot –teemaryhmän verkkotapaaminen
Yritystapaus -tervetuloa!
Korppi ohjauksen välineenä (Ehops)
K1091LI Tiedottaminen 3 op Oulun ammattikorkeakoulu
Arjen sujumisen tukeminen
Multimediatekniikka OPS
465104A Metallien lämpökäsittely ja hitsaus 5op
Korkealämpötilakemia
PERUSOHJELMISTOT TUTUIKSI
Haaga-Helia amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
Yrittäjyys ja yritystoiminta BUS1LH001-opintojakso, 6 op
w w w . v i r t u a a l i a m k . f i Yhteisötaide, 1 ov
Toiminnallinen tilasuunnittelu, 2 ov
Hannu Mäyrä OHJELMOINTI PROJEKTI Hannu Mäyrä
Työpaikkaohjaajakoulutuksen kehittäminen Huippu –hankkeessa 2017
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö, Helsinki
HAAGA-HELIA amk Liiketalouden koulutusyksikkö Pasila
w w w . v i r t u a a l i a m k . f i Tietokantojen hallinta, 2 ov
Tervetuloa opintojaksolle MENESTYVÄ TYÖYHTEISÖ (LEA1LH002)
Hallintomenettely- ja hallintoprosessioikeus
Kube Ohjelmistosuunnittelu
Esityksen transkriptio:

Yritysviestintä 5 ov Käsikirjoittaminen –Muutos 1 ov  2 ov –verkkokurssi Yritysviestinnän rakentaminen –2 ov –Verkkokurssi Multimaker –Muutos 2 ov  1 ov –Lähiopetus

Käsikirjoittaminen (2 ov)

Multimaker 1 ov

Käsikirjoittaminen Opiskeluympäristö –Materiaalin jako sekä tehtävät ja niiden palautus Moodle- opiskeluympäristössä. Toteutus –Kirjallisuuteen ja jaettuun( etsityn) materiaaliin pohjautuen tutustutaan käsikirjoittamisen prosessiin ja laaditaan synopsis, asiakäsikirjoitus ja tuotanto- käsikirjoitus sovitusta aiheesta ryhmässä. –Tuotantokäsikirjoituksen pohjalta tuotetaan Multimaker- ohjelmalla (Multimaker 1 0v opintojakso) lopullinen tuote.

Käsikirjoittaminen Suoritus –Palautettavat harjoitukset ja tehtävät sekä ryhmässä tuotetun käsikirjoittamisdokumentoinnin palautus. Arviointi –Hyväksytty / Hylätty Aikataulu –Kevät 05

Muuta Opiskelija nimi ja ryhmä –(luodaan käyttäjätunnukset Moodle- alustalle.) Verkkoon pieni kysely opiskelijan tietotekniikan laitteistoista ja peruskäytön hallinnasta multimediamateriaalin käytön kannalta. ( Vastausnettiosoite ilmoitetaan ensi viikolla )