Etäpalvelupilotti. Etäpalvelukunnat ja palvelut Keski-Suomessa Joutsa Säynätsalo, Korpilahti Kannonkoski Karstula Keuruu Kinnula Kivijärvi Kyyjärvi Multia.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Lappeenrannan teknillisen yliopiston ja Etelä-Karjalan ammattikorkeakoulun yhteenliittymä FinELib 10 vuotta Helsinki Rehtori Anneli Pirttilä.
Advertisements

TE-TOIMISTON PALVELUT LÄHELLÄ KOTIKUNTASI YHTEISPALVELUPISTEESSÄ
Kalastuslupien sähköinen kuittivihko on nopein ja helpoin tapa saada yhdellä tilauksella kalastusluvat suurellekin ryhmälle.
NAO/Maija-Leena Haapa-alho
Portfolio Valitsin suosikki tehtäväkseni ”omat kirjanmerkit” tehtävän. (Ohessa omia suosikki sivustoja)
Avoimet Kylät -tapahtuma POIKKEA KYLÄÄN !
Laajakaista kaikille -hanke Jyväskylä Keski-Suomen laajakaistahankkeen tilannekatsaus Tapio Saarinen Kehittämispäällikkö, ICT.
Kokemuksia etäpalvelupilotista Etelä-Pohjanmaalla Marko Rossinen Etelä-Pohjanmaan liitto.
Yhteispalvelupisteet vapaaehtoistoiminnan tiedottamisen ja vapaaehtoisten tukemisen paikkoina? Sirpa Sulku & Anu Kari
Etäpalvelu osana julkisen hallinnon asiakaspalvelun kehittämistä Etäpalvelupilottien päätösseminaari Hallitusneuvos Tarja Hyvönen.
Yhteinen asiakaspalvelu
ASPA2014 Pilottikunta Anna-Marja Tamminen
Keski-Suomen ELY-keskus Juha S. Niemelä
Broker-kokemuksia -TEKEMÄLLÄ OPPII- Oppisopimuskoulutuksen järjestäjien seminaari koulutustarkastaja Liisa Klinge Jyväskylä
Elämänkulku- lapsi ja nuori keskiössä
Pilotointiseminaari Hallitusneuvos Tarja Hyvönen
Mitä, miksi ja miten Asiantuntija Leni Haavisto
Jyväskylässä Kuntaliitoksen toteutuessa yhteispalvelupisteitä oli Vaajakoskella, Palokassa, Taulumäellä, Kuokkalassa ja Korpilahdella. Säynätsalon aluetoimisto.
Etäpalvelun pilotointi: mitä, miksi ja miten? Etäpalvelupilottien päätösseminaari Finanssineuvos Teemu Eriksson.
Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi
Maahanmuuttostrategia
Pakkauksen kasaaminen
Perusturvalautakunta liite nro 5
2012 Mitä, miksi, milloin? Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi –seminaari Ylitarkastaja Jaana Salmi.
Jaostopäällikkö Minna Kuitunen
Työllisyys, osaaminen, osallisuus - Miten kehittämistä jatketaan Välkkeen jälkeen? Rakennerahastoasiantuntija Jaana Niemi
Sosiaali- ja terveysjärjestöt kumppanina yhteispalveluissa Anu Kari Keski-Suomen sosiaali- ja terveyspolitiikan kehittämispäivät
Tutorkoulutus I vaihe Tervetuloa Tutortoiminnan tavoitteet Lisätä opiskelijan itseohjautuvuutta, parantaa opiskeluilmapiiriä ja motivaatiota, tuoda.
KDK:n asiakasliittymän käytettävyydestä Eija Liukkonen.
”Et ne kattoo, että mihin palveluihin mun pitäs mennä” Lainrikkoja-asiakkaiden näkökulma palveluihin Katariina Pekkola Teija Sundman.
1 Hannu Pirkola, kaupunginjohtaja, Saarijärvi MAAKUNNALLINEN KUNTA- JA PALVELURAKENNE- SEMINAARI JYVÄSKYLÄ PAVILJONGISSA SEMINAARIN TEEMA: Perusterveydenhoitoon.
Etäpalvelu on tullut jäädäkseen - Mitä seuraavaksi?
Atk-työni 8.lk Tervetuloa katselemaan esitystä, jossa näkyy tekemiäni töitä lukuvuona postimerkki työ Omat kotisivut Kansi Istumajärjestys Nimikyltti.
Puhelintyöskentely.
Korkeakoulujen ja opetus- ja kulttuuriministeriön yhteinen tietohallintohanke, jota CSC koordinoi RAkenteellisen KEhittämisen Tukena TIetohallinto TUTKI-osahanke.
JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄJYVÄSKYLÄN YLIOPISTO UNIVERSITY OF JYVÄSKYLÄ Marja Kankaanranta Tiedottaminen verkostojen.
Asiakaskuuntelu Työpaikkakouluttaja-hanke
Tilannekatsaus Toteutuksessa ollaan n. kaksi kuukautta jäljessä 7.9. aiottu ensimmäisen asiakasdemotilaisuuden ohjelma muutettu tukemaan hankkeen.
Kysy kirjastonhoitajalta verkkotietopalvelu Nina Granlund Kirjastot.fi 2007.
KESKI-SUOMEN KANSANTERVEYDEN EDISTÄMISKESKUS Taustaa: Hankkeen taustalla on Terveyden edistämisen foorumi, jonka toiminnan juuret ajoittuvat vuoteen 1994.
Avustajatoiminta, ammatillisella koulutuksella osaamista työelämään - hanke VETERAANINEUVOTTELU Keuruun kaupunki Kirsi Valkonen, projektipäällikkö.
Ohjaamot alle 30-vuotiaille nuorille Seinäjoki
Psykososiaalisen tuen toimijat Keski-Suomessa
Mikkeli Pasi Savonmäki Kohtaamo-hanke

Tunnistettuja rooleja (roolit selvästi esiin)
”Palvelu” -kokonaisuus
Ylijohtaja Asiakkaat ja sidosryhmät
Monialainen yhteispalvelu
Työpäivän kokeminen kuraa vai kivaa?
Pirkanmaan HYTE-teemaryhmän toimeenpanosuunnitelma Maakuntien HYTE-vertaisfoorumi Ylilääkäri Maarit Varjonen-Toivonen 1.
Predictive value of urine interleukin-18 in the evolution and outcome of acute kidney injury in critically ill adult patients  S. Nisula, R. Yang, M.
Kuntoutuspäivät 2018 KUVE:n suunnittelukokous
Matinkylän palvelutori
Yhteistoiminnan mallintaminen
Sosiaali- ja terveydenhuollon uudistus Toivakka
Toivakka Ikääntyneiden palvelut
Elämässä mukana – muutoksissa tukena
Pohjois-Karjalan työ- ja elinkeinotoimiston organisaatiokaavio
Viidessä maakunnassa yhteensä 57 etäpalvelupistettä
Predictive value of urine interleukin-18 in the evolution and outcome of acute kidney injury in critically ill adult patients  S. Nisula, R. Yang, M.
Teemaryhmä 1. Oppimisympäristöjen kehittäminen ja opetussuunnitelma
Kuntoutuspäivät 2018 KUVE:n suunnittelukokous
Satakunnan polut hoitoon ja kuntoutukseen Kärkihanke: Osatyökykyisille tie työelämään (OTE) / STM Vertaisoppimispäivät Oulu
Pasi Patrikainen Johtaja, Pohjois-Savon TE-toimisto
Omavalvonta -työpaja THL:ssa
Yhteispalvelun tehostamishanke - miten on edetty
KESKI-SUOMEN MAAKUNNAN SOSIAALIPÄIVYSTYKSET 2008
Asiointipisteessä kaikki käy!
Freesaa väsähtänyt palvelu
Esityksen transkriptio:

Etäpalvelupilotti

Etäpalvelukunnat ja palvelut Keski-Suomessa Joutsa Säynätsalo, Korpilahti Kannonkoski Karstula Keuruu Kinnula Kivijärvi Kyyjärvi Multia PetäjävesiPihtipudasSaarijärvi

Etäpalveluiden tekijät Keski-Suomessa Kirsi ja Marju Karstulassa Seija Säynätsalossa Anne, Jaana, Ulla ja Sari Petäjävedellä Hillevi ja Ilpo Pylkönmäellä Marja, Maarit ja Raili Kinnulassa Ritva, Tapio ja Jonna Jyväskylässä Ritva ja Sirpa Joutsassa Irja, Arja ja Leena Kivijärveltä Anneli ja Päivi Kannonkoskella Marjo ja Riitta Keuruulla Marja-Liisa ja Eija Kyyjärvellä Anna-Leena, Lena ja Marja-Liisa Multialla Sari ja Teija Pihtiputaalla Arvo, Mari ja Auli maistraatista Arja ja Riitta Verolta Sirpa ely-keskukselta Tuula TE - toimistolta Teija oikeusavusta Juha Kelasta

Miten meni? Kolme eri näkökulmaa Pelkotiloja Valtion uusi salajuoni viedä viimeisetkin palvelut pois? Entäs jos ne videot menevät internettiin? Onko tässä mitään järkeä, kun on ne puhelinpalvelutkin? Onnistumisia ”Kela on tullut takaisin Kyyjärvelle” ”Tämähän on helppoa, tulen uudestaan” Asia tuli hoidettua

Yp/etäpalveluneuvojaKunnan rooli Asiakas on tärkein, muut tukevat! On asiantuntija Hereillä olo asiakastilanteessa, jankuttaminen Rohkaisijana oleminen ”kahvia ja pullaa” – kynnys alas Tutustumisryhmät Esitteet: kirjasto, tk, apteekki, kaupat Arvostusta palveluneuvojille! Aikaa palveluneuvojille! Tietoa koko organisaatioon, eri tahot hyötyvät etäpalvelusta Asiakkaan aktivointi etäyhteyteen Tiedottaminen, muistuttaminen Myös www-sivujen kautta! Palveluntuottajan rooli

Onnistumiset ja epäonnistumiset Byrokratian kielellä markkinointia ….voit saada oman kuntasi Yhteispalvelupisteessä viranomaispalveluita etäyhteydellä…..paikkariippumaton, asiakaslähtöinen ja kustannustehokas asiointikanava… Onneksi kuitenkin… Palveluneuvojat olivat innokkaina viemässä tietoa eteenpäin Asiakkaat innostuivat Paikallislehdet kiinnostuivat Palveluntarjoajat alkoivat kertoa palveluistaan

Tulevaisuus Etäpalvelut ovat tulleet jäädäkseen Palveluiden saavutettavuus! Yhteisasiointi Poliisin palveluita kaivataan kunnissa. ASPA? – Palveluntarjonnan lisääntyminen Asiakkaat kaipaavat opastusta Helppokäyttöisyys houkuttaa, mutta kynnys pitää ylittää. Alku jännittää, rohkaisua paikan päällä. Yhteistyö!