Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Asiakaskuuntelu Työpaikkakouluttaja-hanke

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Asiakaskuuntelu Työpaikkakouluttaja-hanke"— Esityksen transkriptio:

1 Asiakaskuuntelu 25.3.2015 Työpaikkakouluttaja-hanke
Kerava, Klondyke, Fanfaari-kabinetti

2 Osallistujat Mikko Bergman, Department manager, Ifolor Oy
Veikko Hyvönen, Stadin ammattiopisto Johanna Ikonen, kiinteistömestari, Mestaritoiminta Claus Lindström, Talking People Tuomas Mäkelä, kehityspäällikkö, HNMKY Miika Niemelä, henkilöstö- ja hallintojohtaja, Icehearts Tuula Nygren-Vainikainen, Edupoli Merja Oljakka, johtaja, SOL Palvelut Oy Mia Pöllänen, SLK Marja Ruotsalainen, Palmia Juha Salila, työpäällikkö, Mäntsälän sähkö Jaana Silvast, kouluttaja, Keudan aikuisopisto, Palvelualat Mari Sivonen, Edupoli Kristian Taivassalo, kehityspäällikkö, HUB Logistics Finland Sanna Tikkanen, Palmia Marja Toikka, palveluesimies, SOL Palvelut Oy Merja Winha-Järvinen, nuorisopäällikkö, Nurmijärven kunta

3 Osallistujat Tiina Häkkinen, fasilitaattori, Valmennustalo itsensäylittäjät Oy Päivi Kalliokoski, hankepäällikkö, Omnian oppisopimustoimisto Tapio Karvonen, koulutustarkastaja, Keudan oppisopimuskeskus Arja Koli, koulutustarkastaja, Stadin oppisopimuskeskus Susanna Kosonen, projektipäällikkö, Keudan oppisopimuskeskus Anna Mari Leinonen, oppisopimusjohtaja, Stadin oppisopimuskeskus Tuija Peussa, työelämäkoordinaattori, Stadin oppisopimuskeskus Sari Pitkänen, projektipäällikkö, Kuntoutussäätiö (OKM:n arviointitiimi) Päivi Ranto, koulutustarkastaja, Keudan oppisopimuskeskus Anne Vuorinen, oppisopimusjohtaja, Keudan oppisopimuskeskus Irja Ylönen, koulutustarkastaja, Keudan oppisopimuskeskus Anne Öhman, projektipäällikkö, Keudan oppisopimuskeskus

4 Asiakaskuuntelu Tavoitteena on käynnistää laajempaa keskustelua työnantajien, oppilaitosten ja oppisopimustoimijoiden kesken ja suunnata oppisopimuspalveluita yritysten tarpeiden mukaiseksi. Tilaisuudessa syvennetään oppisopimuskoulutuksen hyötyä yritykselle työyhteisön kehittämisen näkökulmasta ja laajentaa keskustelua työyhteisöön. Kohderyhmänä ovat erityisesti nuorten oppisopimuksessa mukana olevat työnantajan edustajat ja esimiehet. Lisäksi keskustelussa mukana ovat oppilaitoksen edustajat. Järjestäjinä ovat Keudan oppisopimuskeskus ja Stadin oppisopimuskeskus. Fasilitoijana on Tiina Häkkinen, Valmennustalo itsensäylittäjät Oy

5 Orientoiva ennakkotehtävä
Asiakaskuuntelussa käsitellään oppisopimuskoulutuksen hyötyä yritykselle työyhteisön kehittämisen näkökulmasta. Pohdithan oheisia kysymyksiä mielessäsi ennen tilaisuutta ja tuot ajatuksesi tullessasi. Mitä osaava työpaikkakouluttaja voi tuoda yritykseen? Mitä työpaikoilla tapahtuva oppisopimuskoulutus voi parhaimmillaan merkitä yritykselle? ?

6 Työpaikkakouluttaja-hankkeen päätavoitteet
Työpaikkaohjaajien osaaminen Arvostuksen lisääminen Ohjauksen elementit Työpaikalla tapahtuva koulutus näkyväksi Monipuolisiin koulutusratkaisut - koulutusmoduulit - verkkosovellukset - mobiilisovellukset - jalkautuminen työpaikalle Työyhteisöjen sitouttaminen Työpaikka oppimisympäristönä Koulutuspalvelujen kytkös yrityksen prosesseihin Yhteinen ohjausnäkemys oppisopimuskoulutuksessa Nuorten koulutuksen erityispiirteet Aikataulu

7 Lämpimästi tervetuloa!


Lataa ppt "Asiakaskuuntelu Työpaikkakouluttaja-hanke"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google