Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Tutkimuksen tarkoitus Selvittää Akavan Erityisalat ry:n jäsenistön tyytyväisyyttä järjestön toimintaan ja palveluihin Selvittää palvelujen käyttöä, palvelujen tärkeyttä sekä tyytyväisyyttä toimintaan Seurata jäsentyytyväisyydessä kahden vuoden aikaa tapahtuneita muutoksia
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Tutkimuksen aihealueet Mihin katsoo ensisijaisesti samaistuvansa ammattiliiton jäsenenä Mistä sai tiedon liittymistä varten Ensisijainen syy jäseneksi liittymiselle ja tämän hetkinen tärkein jäsenyyden syy Palvelujen tärkeys omalta kannalta Palvelujen käyttö ja osallistuminen toimintaan Arvosana palveluille ja Akavan Erityisalojen toiminnalle - erimielisyys- ja riita-asioiden hoito - henkilökohtainen työsuhdeneuvonta - palkkaneuvonta - jäsenyyteen liittyvät puhelin- ja sähköpostipalvelut - työttömyyskassan palvelut - luottamusmiestoiminta - sopimusedunvalvonta ja neuvottelutoiminta - koulutustoiminta - aluetoiminta - opiskelijatoiminta - sähköinen asiointi jäsenkanavalla - Yhteenveto-lehti - nettisivut Akavan Erityisalojen imago ja mielikuva (väittämät)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Kohderyhmä Akavan Erityisalojen koko jäsenistö Tutkimuksen toteutus Sähköpostikysely Lähetetty viestiä, perille meni kpl Hyväksyttyjä vastauksia 6827 kpl Vastausprosentti 42,0
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 % Aineiston rakenne / Sukupuoli ja ikä
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 % Aineiston rakenne / Alue
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 % Aineiston rakenne
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Ammattiliiton jäsenenä mihin katsot ensisijaisesti samaistuvasi? / Kaikki vastaajat %
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Mistä sait tiedon liittyäksesi? / Kaikki vastaajat %
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsenyyden syyt
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Tämän hetkinen jäsenyyden syy 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen käyttö ja toimintaan osallistuminen / Kaikki vastaajat 2008 ja 2006 %
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen käyttö / Miehet ja naiset
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen käyttö / Ikäryhmittäin
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen tärkeys/ Kaikki vastaajat
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen ja jäsenetujen tärkeys/ Keskiarvo 2008 ja 2006 Huom! Erilainen kysymystapa
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen ja jäsenetujen tärkeys / Käyttäjät ja ei-käyttäjät
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Yleisarvosana palveluille / Palveluja käyttäneet 2008 ja 2006 Yleisarvosana = kaikkien arvosanojen keskiarvo
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Yleisarvosanan muutos
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Arvosanat suhteessa palvelun tärkeyteen/ Kaikki vastaajat yleisarvosana tärkeys Aluetoiminta Nettisivut Sähköinen asiointi Palkkaneuvonta Työttömyyskassapalvelut Koulutustoiminta Puhelin- ja sähköposti- palvelut Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta Yhteenveto-lehti Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito Luottamusmiestoiminta
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Arvosanat suhteessa palvelun tärkeyteen / Palveluja käyttäneet yleisarvosana tärkeys Aluetoiminta Nettisivut Sähköinen asiointi Palkkaneuvonta Työttömyyskassapalvelut Koulutustoiminta Puhelin- ja sähköposti- palvelut Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta Yhteenveto-lehti Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito Luottamusmiestoiminta
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito (%, N=1331)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Erimielisyys- ja riita-asiat / Arvosanat 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta (%, N=1446)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta / Arvosanat 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palkkaneuvonta (%, N=1549)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palkkaneuvonta / Arvosanat 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsenyyteen liittyvät puhelin- ja sähköpostipalvelut (%, N=3792)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Puhelin- ja sähköpostipalvelut / Arvosanat 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Työttömyyskassan palvelut (%, N=1709)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Työttömyyskassan palvelut / Arvosanat 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Luottamusmiestoiminta (%, N=899)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Luottamusmiestoiminta / Arvosanat 2008 ja 2006 ei kysytty 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sopimusedunvalvonta / Neuvottelutoiminta (%, N=6827)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Saavutettu neuvotteluratkaisu, erinomainen / hyvä
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Saavutettu neuvotteluratkaisu, huono / kohtalainen
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Saavutettu neuvotteluratkaisu, ei osaa sanoa
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sopimusedunvalvonta / Mistä sai tietoa?
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Koulutustoiminta (%, N=2061)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Koulutustoiminta / Miksi ei ole osallistunut?
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta (%, N=1162)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Arvosanat 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Miksi ei ole osallistunut?
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta (%, N=1162)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Saavutettavuus
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Tapahtumien määrä
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Asiasisältö
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Virkistystoiminta
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Opiskelijatoiminta / Tärkeys Opiskelijat (%, N=1175)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Opiskelijatoiminta/ Arvosana Opiskelijat (%, N=1175)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Opiskelijatoiminta / Arvosanat 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sähköinen asiointi jäsenkanavalla (%, N=2737)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sähköinen asiointi jäsenkanavalla / Arvosanat 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Yhteenveto-lehti (%, N=6557)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsenlehti Yhteenveto / Arvosanat 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Nettisivut (%, N=5617)
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Nettisivut / Arvosanat 2008 ja 2006
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Miten hyvin väittämät kuvaavat Akavan Erityisalojen jäsenpalveluita?
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Miten hyvin väittämät kuvaavat Akavan Erityisaloja yleisesti?
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Akavan Erityisaloja kuvaavat ominaisuudet
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Akavan Erityisaloja kuvaavat ominaisuudet
Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Akavan Erityisaloja kuvaavat ominaisuudet