Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
TABLETTIPROFIILITUTKIMUS 2013 Etelä-Saimaa Kymen Sanomat Kouvolan Sanomat.
Advertisements

Maankäyttö-lehden lukijatutkimus
Isännöinnin asiakastyytyväisyys Kaikki isännöitsijät 2008 Esityksen sisältö 1.Tutkimuksen tausta ja toteutus v Hallitukset (vastaajat)7.
MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Koko vuosi 2013 Keskeiset tulokset.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2013.
Akavan Erityisalat on kulttuurin, hallinnon ja liike-elämän asiantuntija- ja esimiestehtävissä toimivien ja niihin valmistuvien opiskelijoiden etujärjestö.
Mikä? •Matemaattis-luonnontieteellisten alojen ammattilaisia yhdistävä ja edustava ammatillis-aatteellinen järjestö. •Tavoitteena edistää matemaattis-luonnontieteellisten.
T AKU RY Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö Riina Virkkunen Järjestö- ja kehitysvastaava.
1 Tiivistelmä (sivu 1/3) Telma-lehden lukeminen  Vastaajista 5 prosenttia on lukenut Telma-lehden uusimman numeron kokonaan ja noin neljännes (26 %) on.
Isännöinnin uusi rooli taloyhtiön viestinnässä
Tulevaisuus käsissä. Joka päivä. - ammattilaiset lasten arjessa.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2014.
Avainlippu- bränditutkimus Avainlippu-bränditutkimuksen toteutus ja tavoitteet  Toteutustapa 1. Kvalitatiivinen tutkimus (kaksi ryhmähaastattelua,
Työhyvinvoinnin tekijät Akavan Erityisalojen työmarkkinatutkimusten tuloksia Tiivistelmädiat
Pardian jäsentutkimus 2013: Työssäjaksaminen koetuksella jatkuvassa muutoksessa 1.
Jäsentyytyväisyystutkimus 2008 Arvosanat vastaajaryhmittäin.
ARJEN TALOUSKATSAUS Telebus helmikuu/2008/viikko 9.
Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Isännöinnin Asiakastyytyväisyystutkimus Tutkimuksen taustaa •Isännöintialan valtakunnallinen.
PALKANSAAJIEN TUTKIMUSLAITOS Lasten vaikutus äidin palkkaan Perhevapaiden palkkavaikutukset -seminaari Jenni Kellokumpu.
Alueellinen urheiluseuratutkimus 2005, 2007, 2009.
@ Leena Lahtinen Helia OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 OP.
OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 ECTS. OPINTOJAKSON TOTEUTUS  KESTO: –  PÄIVÄOPISKELIJAT: – KAKSI LUOKAA (SUOMI) –YKSI LUOKKA (ENGLANTI)
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
- työmarkkinoista, palkoista ja palkkaneuvotteluista
Työmarkkinatutkimus 2012 Yksityinen sektori
- vastaajina lehden tilaajatalouksien lukijoita - nettikysely, Digium Enterprise - vastaajia n. 200/tutkimuskierros - taustaryhminä mm. sukupuoli ja ikä.
TURUN YLIOPISTO MITÄ VOIMME OPPIA KANSALAISKYSELYSTÄ ? Sirkka-Liisa Kivelä professori, ylilääkäri.
Anna tutki: Naisen asema työelämässä.
Akavan Erityisalat Valtiosektorin työmarkkinatutkimus 2009.
Kuntauudistuskysely akavalaisille 2012 Yhteenveto tuloksista
Vaikuttaminen ja viestintä taloyhtiössä -kyselyn tulokset.
Akavan Erityisalat Yksityissektorin työmarkkinatutkimus 2009.
Liikunta-alan tutkintonimikekysely – Yhteenveto tuloksista –
Lohjan kaupungin työhyvinvointikysely 2008 Lehdistötilaisuus
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 2/2013 Keskeiset tulokset Innolink Research.
T IEDOSTA M ENESTYS MAATALOUSYRITTÄJIEN ELÄKELAITOS Asiakastutkimus Tutkimusraportti Kvartaali 3 / 2013 Keskeiset tulokset Etta Partanen.
KOTITALO-LEHDEN LUKIJATUTKIMUS 2014 N971. Lehteä luetaan useampana päivänä Keskimäärin lehteä luetaan 2,2 päivänä.
Esaimaa.fi Profiilitutkimus Helmikuu Esaimaa.fi-palvelun profiilitutkimus, helmikuu 2009 InterQuest Oy Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena.
Reconos Karelia Golf Jäsentutkimus Reconos Kuinka usein pelasit golfia kotikentällä viime pelikaudella? Karelia Golf Jäsentutkimus 2014.
Jukka Vehviläinen, DiaLoog AMMATTISTARTIN SEURANTA VUONNA 2010 Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä toteuttaa hankkeen, jonka aikana (v. 2010) suunnitellaan.
Kansallisen käyttäjäkyselyn tuloksista yleisissä kirjastoissa Kirjastotoimen johtaja Pirkko Lindberg Oulun kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto
Palaute elämää diabeteksen ja diabeetikon kanssa päivästä Lauantai
Kymensanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu Presentation name / Author Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Kymensanomat.fi-palvelun.
Kouvolansanomat.fi Kävijäprofiili Maaliskuu 2011.
Suomen Latu Liity – se kannattaa. Suomen Latu on ulkoilun kattojärjestö Suomen Latu on retkeilyn edistäjä, ulkoilun asiantuntija ja kaikille avoin järjestö.
Valmistuneiden seuranta. Seurannan tausta ja kohderyhmä  Valmistuneiden nykyisten tilanteiden selvittäminen ja seurannan mallin luominen  Ammattiopistoissa.
OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 ECTS. OPINTOJAKSON TOTEUTUS  KESTO: –  AVOIMEN OPISKELIJAT: – YKSI LUOKA (SUOMI) – LUOKKA ICT02O-1.
Lääketieteellinen Aikakauskirja Duodecim Pertti Saloheimo toimitussihteeri, LL.
Yleistä tutkimuksesta
Sukupuoli. Ikä: Ikäryhmä Asuinympäristö Opiskelu.
TUME II / TILASTOLLINEN OSUUS DATAN LAATU SEPPO RÄSÄNEN SAVONIA-AMK TERVEYSALA KUOPIO KEVÄT TYTUT21.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Jäsentyytyväisyystutkimus 2008 Palvelujen käyttö ja tärkeys.
Esaimaa.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Kouvolansanomat.fi SPOT®- kävijäprofiilitutkimusraportti Maaliskuu 2015.
Jäsentyytyväisyyskysely 2016 Etelä-Karjalan kauppakamari.
©Think If Laboratories Oy 2012 Nets Finland Oy – Tutkimus verkkomaksamisesta– © Think If Laboratories
Keski-Pohjanmaan liiton sidosryhmätutkimus. Tutkimuksen toteutus Tutkimuksen tekeminen aloitettiin vuoden 2015 marraskuussa. Pohjana käytettiin aikaisempaa.
Yritysraportti Tulokset (päivitetty ) Vastaajamäärä (N) = 75
OAO JAOSTON TOIMINTASUUNNITELMAT VUODELLE 2016
Prosessi- ja ympäristötekniikan perusta
Tuhat Suomalaista - Sanomalehtien liitto
Kuka vastaa kyselyyn? - Kevät 2016
AYT-kassan jäsenkysely 2017 Sisältö
Kuopion kaupunkiseudun joukkoliikenne Asiakastyytyväisyys
Kuntaraportti Siikalatva
OHJELMOINTITAITO ICT02D 12 ECTS.
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Yli 6000 jäsentä
Suomen suurin suun terveydenhoitoalan ammattiliitto Noin 6000 jäsentä
Esityksen transkriptio:

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsentyytyväisyystutkimus 2008

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Tutkimuksen tarkoitus Selvittää Akavan Erityisalat ry:n jäsenistön tyytyväisyyttä järjestön toimintaan ja palveluihin Selvittää palvelujen käyttöä, palvelujen tärkeyttä sekä tyytyväisyyttä toimintaan Seurata jäsentyytyväisyydessä kahden vuoden aikaa tapahtuneita muutoksia

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Tutkimuksen aihealueet Mihin katsoo ensisijaisesti samaistuvansa ammattiliiton jäsenenä Mistä sai tiedon liittymistä varten Ensisijainen syy jäseneksi liittymiselle ja tämän hetkinen tärkein jäsenyyden syy Palvelujen tärkeys omalta kannalta Palvelujen käyttö ja osallistuminen toimintaan Arvosana palveluille ja Akavan Erityisalojen toiminnalle - erimielisyys- ja riita-asioiden hoito - henkilökohtainen työsuhdeneuvonta - palkkaneuvonta - jäsenyyteen liittyvät puhelin- ja sähköpostipalvelut - työttömyyskassan palvelut - luottamusmiestoiminta - sopimusedunvalvonta ja neuvottelutoiminta - koulutustoiminta - aluetoiminta - opiskelijatoiminta - sähköinen asiointi jäsenkanavalla - Yhteenveto-lehti - nettisivut Akavan Erityisalojen imago ja mielikuva (väittämät)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Kohderyhmä Akavan Erityisalojen koko jäsenistö Tutkimuksen toteutus Sähköpostikysely Lähetetty viestiä, perille meni kpl Hyväksyttyjä vastauksia 6827 kpl Vastausprosentti 42,0

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 % Aineiston rakenne / Sukupuoli ja ikä

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 % Aineiston rakenne / Alue

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 % Aineiston rakenne

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Ammattiliiton jäsenenä mihin katsot ensisijaisesti samaistuvasi? / Kaikki vastaajat %

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Mistä sait tiedon liittyäksesi? / Kaikki vastaajat %

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsenyyden syyt

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Tämän hetkinen jäsenyyden syy 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen käyttö ja toimintaan osallistuminen / Kaikki vastaajat 2008 ja 2006 %

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen käyttö / Miehet ja naiset

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen käyttö / Ikäryhmittäin

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen tärkeys/ Kaikki vastaajat

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen ja jäsenetujen tärkeys/ Keskiarvo 2008 ja 2006 Huom! Erilainen kysymystapa

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palvelujen ja jäsenetujen tärkeys / Käyttäjät ja ei-käyttäjät

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Yleisarvosana palveluille / Palveluja käyttäneet 2008 ja 2006 Yleisarvosana = kaikkien arvosanojen keskiarvo

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Yleisarvosanan muutos

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Arvosanat suhteessa palvelun tärkeyteen/ Kaikki vastaajat yleisarvosana tärkeys Aluetoiminta Nettisivut Sähköinen asiointi Palkkaneuvonta Työttömyyskassapalvelut Koulutustoiminta Puhelin- ja sähköposti- palvelut Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta Yhteenveto-lehti Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito Luottamusmiestoiminta

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Arvosanat suhteessa palvelun tärkeyteen / Palveluja käyttäneet yleisarvosana tärkeys Aluetoiminta Nettisivut Sähköinen asiointi Palkkaneuvonta Työttömyyskassapalvelut Koulutustoiminta Puhelin- ja sähköposti- palvelut Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta Yhteenveto-lehti Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito Luottamusmiestoiminta

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Erimielisyys- ja riita-asioiden hoito (%, N=1331)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Erimielisyys- ja riita-asiat / Arvosanat 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta (%, N=1446)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Henkilökohtainen työsuhdeneuvonta / Arvosanat 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palkkaneuvonta (%, N=1549)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Palkkaneuvonta / Arvosanat 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsenyyteen liittyvät puhelin- ja sähköpostipalvelut (%, N=3792)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Puhelin- ja sähköpostipalvelut / Arvosanat 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Työttömyyskassan palvelut (%, N=1709)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Työttömyyskassan palvelut / Arvosanat 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Luottamusmiestoiminta (%, N=899)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Luottamusmiestoiminta / Arvosanat 2008 ja 2006 ei kysytty 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sopimusedunvalvonta / Neuvottelutoiminta (%, N=6827)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Saavutettu neuvotteluratkaisu, erinomainen / hyvä

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Saavutettu neuvotteluratkaisu, huono / kohtalainen

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Saavutettu neuvotteluratkaisu, ei osaa sanoa

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sopimusedunvalvonta / Mistä sai tietoa?

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Koulutustoiminta (%, N=2061)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Koulutustoiminta / Miksi ei ole osallistunut?

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta (%, N=1162)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Arvosanat 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Miksi ei ole osallistunut?

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta (%, N=1162)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Saavutettavuus

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Tapahtumien määrä

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Asiasisältö

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Aluetoiminta / Virkistystoiminta

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Opiskelijatoiminta / Tärkeys Opiskelijat (%, N=1175)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Opiskelijatoiminta/ Arvosana Opiskelijat (%, N=1175)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Opiskelijatoiminta / Arvosanat 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sähköinen asiointi jäsenkanavalla (%, N=2737)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Sähköinen asiointi jäsenkanavalla / Arvosanat 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Yhteenveto-lehti (%, N=6557)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Jäsenlehti Yhteenveto / Arvosanat 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Nettisivut (%, N=5617)

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Nettisivut / Arvosanat 2008 ja 2006

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Miten hyvin väittämät kuvaavat Akavan Erityisalojen jäsenpalveluita?

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Miten hyvin väittämät kuvaavat Akavan Erityisaloja yleisesti?

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Akavan Erityisaloja kuvaavat ominaisuudet

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Akavan Erityisaloja kuvaavat ominaisuudet

Akavan Erityisalat/ Jäsentutkimus 2008 Akavan Erityisaloja kuvaavat ominaisuudet