Jaostopäällikkö Minna Kuitunen

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Verkkoasioinnin uudistaminen – suuntaviivoja
Advertisements

Kokkolan yhteislyseon lukio
KIRJASTOSEKTORIEN VÄLINEN YHTEISTYÖ : TAITOJEN JA TIETOJEN JAKAMINEN Työkierto Jyväskylän kirjastoissa – mistä kaikki alkoi.
Välityömarkkinoiden Toimijakartta
Projektipäällikkö Heli Sillanmikko
Ohjaajakouluttajat Työryhmässä 15 jäsentä, paikalla 10. Lisäksi 5 työryhmän ulkopuolista.
LVI-kehitysprojekti RAKETTI OPI Synergia Työpaja Janne Santala.
Valtionhallinnon suunnitelmat, tavoitteet ja odotukset kuluttajan e-laskulle Kuluttajan e-lasku tiedotustilaisuus Jere Reinikainen.
Kokemuksia etäpalvelupilotista Etelä-Pohjanmaalla Marko Rossinen Etelä-Pohjanmaan liitto.
Verkko-opetuksen laadunhallinta yliopistoissa – millä toimenpiteillä yhdessä eteenpäin Janne Sariola, Annikka Nurkka, Sari Tervonen
Etäpalvelu osana julkisen hallinnon asiakaspalvelun kehittämistä Etäpalvelupilottien päätösseminaari Hallitusneuvos Tarja Hyvönen.
Solita.. Juha Salonen Concept Designer Palveluhakemiston ammattilaiskäyttöliittymän testaus.
Suurin satsaus kotoutumistyöhön Suomessa Tarkoituksena on kehittää ja kokeilla uusia toimintatapoja, koulutuksia ym. joita voisi sitten levittää koko.
ASPA2014 Pilottikunta Anna-Marja Tamminen
Oulun aikuislukio 2014.
CSC / Tietohallinnon asiakkaat ja tuotteet / Teemu Kemppainen TKI-käsitemallinnustyöpaja klo Esittäytyminen 5 min Käsitemallin.
Pilotointiseminaari Hallitusneuvos Tarja Hyvönen
Mitä, miksi ja miten Asiantuntija Leni Haavisto
Ammatillisen koulutuksen seminaari, Oulu /OPM / Tuulikki Koski Sähköinen haku Tuulikki Koski.
Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi
Osaamisen ja sivistyksen parhaaksi Opintopolku.fi tilannekatsaus KoTVejaos
Laki muuttuu – miten se eroaa yhteispalvelulaista? Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi – seminaari Lainsäädäntöneuvos Sami Kouki.
Tietohallintostrategia
Kooste ensimmäisen aallon organisaatioiden kevään 2013 palautekyselystä
TutKIVA oppiminen verkossa  suunnitellaan ja toteutetaan opetusteknologiaa hyödyntäviä opintoja, joissa sovelletaan tutkivan oppimisen pedagogisia periaatteita.
2012 Mitä, miksi, milloin? Yhteispalvelupisteestä Asiointipisteeksi –seminaari Ylitarkastaja Jaana Salmi.
Kansalaisneuvonnan markkinointi Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus
Yhdessä tehokkaampaa palvelua – yhteistyöllä uusia mahdollisuuksia Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus,
Kansalaisen asiointitili asiakkaan näkökulmasta Sähköisen asioinnin tietoturvallinen viestintäkanava kansalaisen ja viranomaisen välillä. Osa Suomi.fi-portaalia.
Korkeakoulujen ja opetus- ja kulttuuriministeriön yhteinen tieto- hallintohanke, jota CSC koordinoi RAkenteellisen KEhittämisen Tukena TIetohallinto Yhteistyörakenteet.
Julkisen talouden sopeutus ja palkkaverotus
Osaamisen ja sivistyksen asialla YLIOPISTOJEN YHTEISHAKU JA SÄHKÖINEN HAKUJÄRJESTELMÄ Vilho Kolehmainen VALTAKUNNALLISET OPO-PÄIVÄT
1 Opetusministeriön hallinnonalan talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskushanke OPM-PAKE: Työsuojelupäivät Projektipäällikkö Ulla Kauppi.
Verkko-opetuksen laadunhallinta- ja laatupalveluhanke (Vopla) Helsingin yliopisto, Kuopion yliopisto, Lappeenrannan teknillinen yliopisto Verkko-opetuksen.
Kulttuurin ja luovan alan T&K-projektien sisäisen arvioinnin kehittäminen Metropolia Ammattikorkeakoulussa Robert Arpo
KESKI-POHJANMAAN KOULUTUSYHTYMÄ PaPaLaVa-projektista  Palapelillä laatua valinnaisuuteen  Uutta luova suunnittelu- ja kehittämistehtävä.
OPEDA (OPH:n rahoittama EU-hanke) Opiskelijoiden erityisyyden huomiointi ja pedagogisen johtajuuden kehittäminen Peruskoulun lopettaneiden tukeminen jatko-opintoihin.
Opintopolku.fiOpintopolku.fi – elinikäisen oppimisen tukena Opetushallitus.
Kuikka-projekti Loppuesittely Projektiorganisaatio Projektiryhmä –Salla Kalermo –Sami Kosonen –Lauri Pohjola –Antti Tourunen Ohjaajat –Jukka-Pekka.
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Mukaan Finnaan - mukaantuloprosessin vaiheet Finna-koulutus Palvelusuunnittelija Susanna Eklund Kansalliskirjasto.
Osaamisen ja sivistyksen asialla YLIOPISTOJEN YHTEISHAKU JA SÄHKÖINEN HAKUJÄRJESTELMÄ Vilho Kolehmainen ESOK –HANKKEEN (TYÖRYHMÄ 1) KOKOUS
Miten kerron koulutuksestani ja työkokemuksestani suomeksi?
Mitä ylioppilaslakki vaatii ja tarjoaa Marjaana Herlevi, Tampereen yhteiskoulun lukio Seppo Linnaranta, Tampereen lyseon lukio.
Suomen historia ja muu historia erotettu toisistaan erillisiksi kursseiksi kursseissa teemat 4 pakollista ja 2 valinnaista yo-kirjoituksiin tähtäävää.
Marja Laine-Asikainen
VISIO Ohjaamojen tavoitteena on nuorten työllistymisen, koulutuksen ja osallisuuden edistäminen tarjoamalla tieto-, neuvonta- ja ohjauspalveluita. Ohjaamot.
Tutoropettajien koulutus ja toiminta
YHTEISHAKU 2015 Aikataulut Valintaperusteet
Tieto- ja viestintätekniikka opetuksessa
Yleisneuvontapalvelu
Finnish Enterprise Architecture Research
(SUURI) KANDIKYSELY Syksyn kysely on auki
Ykkösten vanhempainilta
Hoitopaikanvalinta.fi Verkkopalvelun kehittämistyö – missä mennään?
Kokous AAMUPÄIVÄN AIKATAULU 08:30 – 09:00 Aamiainen
THL – SÄHKÖINEN JULKAISEMINEN MÄÄRITTELYTYÖPAJA
Kotimaanliikenteen matkustaja-alusyrittäjien turvallisuuspäivä
Trafin rooli ja tehtävät
e-urheilu Prakticumissa
Tekniikan yliopistokoulutusta kehittämässä 12. 5
Elämässä mukana – muutoksissa tukena
Tekniikan yliopistokoulutusta kehittämässä 12. 5
Oulun seudun koulutuskuntayhtymä Osekk Oulun seudun ammattiopisto OSAO
Sähköiset kokoukset Mikkelissä
Etsitkö ravintolallesi uusia ideoita talvisesongille tai tarvitseeko se uutta boostia? Tule tutustumaan laadukkaisiin ja 100% suomalaisiin Tammisen tuotteisiin.
Verkkoprojektit Hankeryhmä toimii verkkopalveluprojektien ohjausryhmänä. Projekteille on nimetty projektiryhmät. Verkkoprojektit toteutetaan viestinnän.
YHTEISPALVELUN TEHOSTAMISHANKE ETENEE
Oulun seudun koulutuskuntayhtymä Osekk Oulun seudun ammattiopisto OSAO
Kelan palvelukanavat Neuvontapalvelupäivät, Paasitorni
Yhteispalvelun tehostamishanke - miten on edetty
Esityksen transkriptio:

Jaostopäällikkö Minna Kuitunen Kansalaisneuvonta Jaostopäällikkö Minna Kuitunen

Muutos 11 palveluneuvojaa Hätäkeskustausta vs. Kansalaisneuvonta - enemmän aikaa paneutua asiakkaan ongelmaan - asiakaspalvelua Uuden ammatin opiskelu - vaativaa Valtiovarainministeriö, Valtiokonttori -> Kansalaispalvelut –toimiala -> Kansalaisneuvonta ja Suomi.fi -yksikkö -> Kansalaisneuvonta –ryhmä -> Suomi.fi –ryhmä - luovat pohjaa meidän työlle Muutoskoulutukset Haikossa Suomi.fin kanssa

Koulutus 1/2 Haus:in koordinoima koulutus Valtiohallinnon perustuntemus –kurssi Organisaatiot mm. kuinka kunta toimii, Yhteispalvelu, Kela, Vero, TE-palvelut , Poliisin lupapalvelut, Maistraatti, -> oppimistehtävät Ruotsi ja Englanti Suomi.fi ja sähköiset asiointipalvelut Tulossa: tietotekniikka, sähköinen asiakasviestintä, sähköiset palvelukanavat, asiakaspalvelu puhelimessa

Koulutus 2/2 Vierailut: Trafi, Liikenteen asiakaspalvelukeskus Tampere Oppis Koulutukseen on panostettu paljon!

Projektit BearingPoint; toimintakonseptin työpajat 5 kertaa Contact Center puhelinjärjestelmä osaprojekti Tiketöintijärjestelmä osaprojekti Testaus osaprojekti Koulutustyöryhmä yms. Suomi.fi yhteistyö Hyödyt! - mukana kehittämässä uutta palvelua! - paljon ihmisiä mukana hankkeessa!

Vuosi 2013 Kevät; tiukkaa opiskelua ja palvelun rakentamista Kesä; uusien tietojärjestelmien testaamista ja opettelemista Syksy; koulutusta ja toiminta käyntiin

Organisaatioyhteistyö Organisaatioista esittely/koulutusta Ohjataan sähköiseen asiointiin Luotava hyvä ja toimiva yhteistyökanava sekä tiedonkulku! Molemminpuolinen hyöty!