MIDTTRAFIK Media-analyysi Ryhmä 2: Annika, Heidi, Minna, Noora, Pauliina & Sampsa Kooste (diaesityksen raakaversio)

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Näe metsäteollisuus uusin silmin Lokakuu Metsäteollisuudessa riittää monipuolisesti töitä •Metsäteollisuus on Suomen toiseksi merkittävin vientiala.
Advertisements

Rouva Presidentti Aleksi Bardy Helsinki-Film & Funny films.
SOME Eli sosiaalinen media ja lähinnä sitä Facebook Roast.
Raimo Päivärinta Luokite-esitelmä.
TEKNILLINEN KORKEAKOULU ARKKITEHTIOSASTO 2003 JÄTKÄSAARI YLEISSUUNNITTELUN JA SEUTUSUUNNITTELUN PERUSTEET •KÄYTTÖTARKOITUS •ASUMINEN bk-m2 •TOIMISTOT,
Sosiaalisen median platform 24 Onlinella RunToShop-suosittelu on tehokas markkinointityökalu, joka valjastaa 24 Onlinen tyytyväisten asiakkaiden antaman.
1 EU:n tuki ystävyyskuntatoiminnalle 2006 ehdotuspyyntö ja tulevaisuuden perspektiivit Helsinki, Risto Raivio johtava hallintovirkamies.
Tiedonhaku Internetistä PODCASTING Katarina Andersson TU08se
Sauna Contact Point Finland Miksi Cannes Lions? • Jos-et-ole-siellä-et-ole-olemassa -tapahtuma • Maailman mielipidemanipulaattorit ja mainosalan.
– uusia haasteita lapselle ja päiväkodille
HEINOLA RESORT Hankekokonaisuus vuosille SIVUSTO, VIESTINTÄ JA MARKKINOINTI.
Mediapedagogi kouluissa (1) havaintoja kentältä ja kentän laidalta havaintoja kentältä ja kentän laidalta.
Projektiassistentti Sanna Hälvä Luovien alojen Kaakkois-Suomen kehittämisstrategia -hanke –
Tekstilajeja Pääkirjoitus, kolumni, kommentti, pakina, yleisönosastokirjoitus, vastine, arvostelu, haastattelu.
Tiedotuskampanja vastuullisesta lihantuotannosta Lihatiedotusyhdistys ry Riitta Stirkkinen.
Asiakkuudet luovalla alalla
NOORA, PAULIINA, HEIDI, ANNIKA, MINNA, SAMPSA HESARITEHTÄVÄ.
Google, journalismi ja verkkomedian uudet työnkuvat Riikka Krenn
Valtionhallinnon suunnitelmat, tavoitteet ja odotukset kuluttajan e-laskulle Kuluttajan e-lasku tiedotustilaisuus Jere Reinikainen.
Kalevan digitaaliset mediat ovat alueellisen mainostajan merkittävin sähköinen mainosväline
KJT strategia Johtokunta Open
Annala Luonnonmukaisen viljelyn keidas Helsingissä
Jotain siitä -seminaari Kehitysvammaisten Tukiliiton Kaveri-projekti Projektipäällikkö Kati Ruotsalainen.
SÄILÖTTYJÄ UNELMIA Ohjaus: Katja Gauriloff Torstai 5.9.
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
ASUNTOJEN VUOKRAT - KOLMAS NELJÄNNES 2013 Kehittämispäällikkö Ilkka Lehtinen
Internetsivujen uudistaminen (päivitetty )
Yhdessä pelastamme henkiä
Asemanseudun persoonat. Eläkeläinen Tärkeää mahdollisuus valmistella matka etukäteen ettei stressaa Matkustaessa tulee asemalle noin puoli tuntia ennen.
Mediakulttuuri Maija Havola Esityksen sisältö Yleistä mediakulttuurista Mediakulttuuri Suomessa Mediakulttuurin kansainvälinen toimiala Mediakasvatus.
1999 Völklingenin terästehtaan lyhyt historia Uusi holding yhtiö, Maailman kulttuuriperintökohde Völklingenin terästehdas. – Eurooppalainen taiteen ja.
Mainoselokuvalle tyypillistä Korkeat kustannukset pituuteen/kestoon nähden Täysin manipuloitu tilanne esitetään ikään kuin se olisi realismia/totta – erona.
Tähän otsikko (Arial Narrow, koko 28 p) – Tähän tekstiä… (Fonttina Arial Narrow, koko 20 p) tähän tekstiä – tähän tekstiä Tekijä, pvm.
Yhteisöälyn ABC Oulu Pauli Aalto-Setälä Liikkeenjohtaja ja journalisti
Kiravo-projekti 2012 Kiravo – kirjasto avoimena oppimisympäristönä Biblär – biblioteket som ett öppet lärcentra.
Tupakka mediassa Tupakkamainonta *Keskustelunaiheita *Tehtävät.
Puhuu ne eläimetkin – TV-sarja Yliopistollisesta eläinsairaalasta Tiedottaja Anna Rinnemaa Luonnonvarat-tapaaminen
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
1 Opintoluotsi kansalaispalveluna Senja Jouttimäki Helsingin yliopisto Avoin yliopisto Jyväskylässä
Yhteystiedot LogoNavigaatio Banneri - Facebook - Mainoksia Mainoksia Video Haku Nostoku va Otsikko Kuva.
Kotiin – Behind the Scenes
Mitä on kulttuuri?.
Markkinointi ja viestintä
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
Analyysissä huomioitavaa
TE3 MEDIA –TERVEYDEN TUKI JA UHKA Hurtig
Tarina - ikiaikainen tapa kertoa asioista!. Ihmiskunta on aina kertonut tarinoita: leirinuotioilla, satujen muodossa, elokuvissa, tv-sarjoissa, kolumneissa,
Tero Karvinenwww.iki.fi/karvinen Rivi-ilmoitus vai valomainos Näkyykö opiskelijan työ opettajalle, kurssille vai maailmalle? Haaga-Helia, Tiko-Info.
Arkeen voimaa Yhteenveto palautteista. Sukupuoli [pvm]Etunimi Sukunimi titteli | Tapahtuma2.
Mainonta Brändi -> tunnettu tuote(merkki) Imago -> maine Slogan –> toistuva mainoslause Logo –> tuotteen vaihtumaton tunnuskuva.
LIIKUNTATAPAHTUMA LAPSILLE Iida, Katri, Roosa, Johanna, Marianne H, Marianne T, Katariina.
KANSALLISKIRJASTO Finnan viestintä- ja markkinointisuunnitelma tiedottaja Heidi Mustajoki Finnan konsortioryhmän kokous
KANSALLISKIRJASTO Finnan viestintä- ja markkinointi 2016 Tiedottaja Heidi Mustajoki, Finnan markkinointityöpaja
Kaikki keinot käyttöön! Yhteenvetoa tekstien vaikutuskeinoista.
Jäsenhankinta lapset ja nuoret TYÖPAJA
Finnan viestintäkatsaus
ERITYISTAIDEKASVATUS
Yhteenvetoa mediatekstien vaikuttamisen keinoista
Yhteenvetoa mediatekstien vaikutuskeinoista
Mainonnan vaikutuskeinoja
Finnan viestintäkatsaus
Yritys ja markkinointi mediassa
14 Markkinointi houkuttelee kuluttamaan s
Finna.fi:n somemarkkinointi
Finna.fi:n somemarkkinointi
Ryhmän ohjaamisen perusteet
Suvi Kukkonen, tiedottaja Kansalliskirjasto, kirjastoverkkopalvelut
Mitkä Ovat Eri Valokuvaus Markkinointi-ideoita?
29. TERVEYS NÄKYY MEDIASSA
Viestintä.
Esityksen transkriptio:

MIDTTRAFIK Media-analyysi Ryhmä 2: Annika, Heidi, Minna, Noora, Pauliina & Sampsa Kooste (diaesityksen raakaversio)

Mitä? Midttrafik on tanskalainen julkisen liikenteen yhtiö Mainostoimisto Midttrafik Kommunikation & Thomas Falkenbergh Tuotantoyhtiö M2Film Mainos julkaistu syyskuussa 2012

Sisältö Mainoksessa kuvataan julkisen liikenteen käyttäjiä, jotka ovat tyytyväisiä ja yllättyneitä Midttrafikin tarjoamista laadukkaista palveluista Mainos käsittelee arkista tapahtumaa uudesta näkökulmasta Mainoksessa on hyödynnetty elokuva- ja TV-tuotannosta tuttuja tekniikoita ja kerronnanvälineitä

Kohderyhmä Sukupuoli Stereotypioita ja vastakkainasettelua Ikäjakauma Kaikenikäisiä, mutta käyttäytyvät lapsekkaasti Kansallisuus ja kulttuuri Paljon viitteitä länsimaiseen populaarikulttuuriin ja eurooppalaisuuteen

Tuotanto Intressit Bussiyhtiön taloudellisen voiton kasvatus Pienempi hiilijalanjälki M2Filmin motiivit Imagon kasvattaminen positiivisena ja nuorekkaana Yeah it’s street. Coool. Mainoksen tyyli nojaa vahvasti erikoisefekteihin, poiketen alkuperäisestä suunnitelmasta

Markkinointi ja levitys Suppea oma levitys Kuluttajien ja fanien internetlevitys Nyt jo yli osumaa googlessa Vertailukohtana express bus (n osumaa)