MIDTTRAFIK Media-analyysi Ryhmä 2: Annika, Heidi, Minna, Noora, Pauliina & Sampsa Kooste (diaesityksen raakaversio)
Mitä? Midttrafik on tanskalainen julkisen liikenteen yhtiö Mainostoimisto Midttrafik Kommunikation & Thomas Falkenbergh Tuotantoyhtiö M2Film Mainos julkaistu syyskuussa 2012
Sisältö Mainoksessa kuvataan julkisen liikenteen käyttäjiä, jotka ovat tyytyväisiä ja yllättyneitä Midttrafikin tarjoamista laadukkaista palveluista Mainos käsittelee arkista tapahtumaa uudesta näkökulmasta Mainoksessa on hyödynnetty elokuva- ja TV-tuotannosta tuttuja tekniikoita ja kerronnanvälineitä
Kohderyhmä Sukupuoli Stereotypioita ja vastakkainasettelua Ikäjakauma Kaikenikäisiä, mutta käyttäytyvät lapsekkaasti Kansallisuus ja kulttuuri Paljon viitteitä länsimaiseen populaarikulttuuriin ja eurooppalaisuuteen
Tuotanto Intressit Bussiyhtiön taloudellisen voiton kasvatus Pienempi hiilijalanjälki M2Filmin motiivit Imagon kasvattaminen positiivisena ja nuorekkaana Yeah it’s street. Coool. Mainoksen tyyli nojaa vahvasti erikoisefekteihin, poiketen alkuperäisestä suunnitelmasta
Markkinointi ja levitys Suppea oma levitys Kuluttajien ja fanien internetlevitys Nyt jo yli osumaa googlessa Vertailukohtana express bus (n osumaa)