Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Markkinointi ja viestintä

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Markkinointi ja viestintä"— Esityksen transkriptio:

1 Markkinointi ja viestintä
Noora Auvinen, Annemari Nieminen, Sini Kangas, Ella Aatola

2 Tilaisuuden valmistelu
Mainostuksen aloitus hyvissä ajoin ennen tapahtumaa (kutsut) Kohderyhmän tunteminen Tilaisuudesta tiedottaminen/muistuttaminen sopivin väliajoin Sähköisesti, postitse, sekä henkilökohtaisesti Lentolehtiset ja makeisjakelut Julisteet

3 Kutsut Tarvittaessa mahdollisten eritysruokavalioiden tiedostelu
Mahdolliset kustannukset Ajankohta Tilaisuuden paikka (tarvittaessa osoite ja tulo-ohje) Kuka kutsuu Mikä tilaisuus Tieto, pitääkö osallistumisesta ilmoittaa Pukeutumiskoodi tarvittaessa

4 Kutsut Kutsut lähetetään hyvissä ajoin 2-3 viikkoa ennen tapahtumaa (yli kuukautta aikaisemmin ei kannattavaa) R.S.V.P (repondez s’il vous pláit) = olkaa hyvä ja vastatkaa V.p = vastausta pyydetään Pukeutumiskoodeja: Casual tai smart casual, juhlapuku tai frakki, iltapuku tai smokki, tumma puku tai vierailupuku ja kansallispuku

5 Lähteet http://birgitmummu.vikki.fi/Runous/E-kortit/Kutsuohjeet.htm
pukeutuminen/pukeutuminen/pukeutumiskoodien-abc/ Kuvat akaa


Lataa ppt "Markkinointi ja viestintä"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google