Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = 8 854 Toteutus nettikyselynä.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Aikkareiden KMT mediaopas 2009
Advertisements

Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien mielipidevaikuttajat, WOM KMT Kuluttaja 2013 Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 • Vastaajamäärä N = • Toteutus nettikyselynä
Liikevaihdon kehitys Pirkanmaalla. Liikevaihdon muutos Pirkanmaalla Kaikki toimialat (vuosimuutos-%) Lähde: Tilastokeskus, Asiakaskohtainen.
Kosmetiikka/miehet Miesten kosmetiikka KMT Kuluttaja kevät 2008 Kosmetiikkaväittämien ryhmittely Kosmetiikkaan liittyvien asenteiden ryhmittely on Aikakausmedian.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja • Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. • Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja KMT puhelinhaastattelussa.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2012 kevät 2013.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.
Suomalaisten suhtautuminen tietotekniikkaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2374.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010.
Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja 2008.
Aikakauslehtien lukemistavat KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja 2011 Aikakauslehtien lukuajat Lukuminuutit Tutkittiin KMT Kuluttaja 2011 tutkimuksen yhteydessä nettikyselynä.
Suomalaisten suhtautuminen autoihin ja autoiluun KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2008.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Syksy05/Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja.
1 Sektorin nimi Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja Syksy 2009/Kevät 2010.
I.R.O. Research Oy vee 10/2000 Mediakäyttö Käyttää vähintään kerran viikossa Tytöt ja pojat *) Kirjat (esim. romaanit, lasten- ja nuortenkirjat)
Aikakauslehtien lukemistavat tulokset lehdittäin KMT Kuluttaja Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Kevät 2013, N=4 419 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
Mainonnan kiinnostavuus aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010.
1 Sektorin nimi. 2 Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja 2009.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2009 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake:
Aikakauslehtiä ikä kaikki – Aikakauslehtien lukeminen eri ikäkausina Mervi Raulos Suomen Gallup-Media Oy.
3. LAADULLISTEN VASTAUSTEN RAPORTOINTI. Väittämien keskimääräiset osuudet kaikista lehdistä.
Aikakauslehtien mainontaa koskevat väittämät KMT Kuluttaja Syksy 2013 / Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Aikakauslehtien lukukerrat KMT Kuluttaja syksy 2013 / kevät 2014.
Medioiden historia ja nykykehitys ma 10. ja : 10-12, F133; ti 11. ja : 11-14, F416 viikko 41 ma-ti Medioiden historia viikko 42.
Mediaan sitoutuminen Aikakauslehdet, KMT Kuluttaja 2007.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja kevät 2014.
Suomalaisten suhtautuminen vapaa-aikaan KMT Kuluttaja Kevät06 Aikakauslehtien omat kysymykset Vastaajia 2426.
Laadulliset vastaukset Aikakauslehtien Liiton Laatuaamupäivä Finlandia-talo Marja Kankaanpää Suomen Gallup Media Oy.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2013/Kevät 2014, N=8 248 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä.
© Dagmar 2006 Mediasidonnaisuustutkimus 2007 Tomi Härmä Dagmar Market Intelligence
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja Aikakauslehtien lukuajat Nettikysely KMT Kuluttaja tutkimuksessa. Kysyttiin lehdistä, jotka vastaaja.
Aikakauslehtien kohtaamiskerroin ja kohtaamiskontaktit KMT Kuluttaja 2014.
Aikakauslehtimainonnan vaikutukset KMT Kuluttaja 2013 Lehtiryhmittäin ja lehdittäin Lähde: KMT Kuluttaja 2013, N=8 577 Vastaajamäärä N = Toteutus.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja Lukuminuutit tutkittiin KMT Kuluttaja 2007 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
Aikakauslehtien säilyttäminen KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010.
Aikakauslehtien lukuajat KMT Kuluttaja kevät 2011.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Lukija 2007.
Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N = (est
Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta Lähde: KMT Kuluttaja 2011 Mielipiteet aikakauslehtien mainonnasta eri lehtiryhmissä KMT Kuluttaja 2011.
Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja 2014 Lähde: KMT Kuluttaja 2014, N=8 754 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu.
Säilyttäminen KMT Kuluttaja 2010 Säilyttäminen tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä Personoitu lomake: Vastaajan lomakkeelle.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
© TNS Lähde: KMT AL + total Kevät 2015 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita.
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika 2016
Mainonnan ja lukemisen väittämät KMT 2016
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Naisten tietolähteiden käyttö
Raportin lukuohje Lukukerrat
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
Aikakauslehtien lukijamäärät, kokonaistavoittavuus ja digitaalinen tavoittavuus 2016 Lähde: KMT AL + total 2016.
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan 2016 Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana – Autot
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
Lähde: KMT AL + total syksy 2016/kevät 2017
Eniten kohderyhmää tavoittavat aikakauslehdet lukijoiden kiinnostusten kohteiden mukaan Kevät 2017.
Aikakauslehtien lukeminen kuukausittain eri välineillä, kevät 2016
Aikakauslehtien lukijat eroavat toisistaan suhteessa lehteen ja siinä olevaan mainontaan Segmentointi KMT 2017.
Ajankohtaista aikakausmedioista kevät 2018
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / naiset
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana /
Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Esityksen transkriptio:

Aikakauslehtien WOM KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013 Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vastaajamäärä N = Toteutus nettikyselynä Tulokset laskettu lehtien lukijoista Tulokset jäsenlehdistä eri lehtiryhmissä Kysymys lomakkeella: ”Mihin seuraaviin aiheisiin liittyviä tuotteita tai palveluja suosittelet ystävillesi ja läheisillesi?”

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Suosittelee ko. toimialan tuotteita/palveluita % KAIKKI AIKAKAUSLEHDET

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Ruoka ja ruuanlaitto Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Pukeutuminen ja vaatemerkit Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Huonekalut ja sisustaminen Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Rakentaminen ja remontointi Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Piha ja puutarhanhoito Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Viihde-elektroniikka ja tietotekniikka Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Säästäminen ja sijoitukset Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Autot ja auton hankinta Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Lomamatkojen vaihtoehdot Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Vitamiinit, luontaistuotteet Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet

% Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Perhe- ja yleislehdet

Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten yleislehdet Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 %

% Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Naisten erikoislehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Ruoka- ja juomalehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * OMA KOTI Kullan Kallis ja Plaza Koti, n < 50 Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Asumisen, rakentamisen ja puutarhanhoidon lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Autoilun ja tekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Harrastelehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Lasten ja nuorten lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % * Tietoviikko, n < 50 Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Tietotekniikan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Ammatti- ja järjestölehdet

Lähde: KMT Kuluttaja Syksy 2012/Kevät 2013, N=8 854 % Elokuvat, teatterit, tapahtumat Suosittelee tuotteita/palveluita… Asiakaslehdet