Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Alustus esteettömyyspaneeliin Laura Turkki World Usability Day 2009.
Advertisements

Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
Miten sosiaalista mediaa on hyödynnetty puoluepoliittisessa viestinnässä?
Sosiaalinen media muuttaa järjestötoimintaa Vapaaehtoistoiminnan laatu ja tukirakenne -seminaari Perttu Iso-Markku maailma.net.
Tunnemmeko jäsenemme? Järjestöpäivät Etappi 1: Rekrytointi.
Sosiaalista mediaa yrittäjille Tarja Vainionpää Kotipalveluyritykset.
Asiakaspalvelu verkossa
Sosiaalinen media ja kieltenopetus
Sosiaalisen median hyödyntäminen nuorten parissa tehtävässä työssä
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
Blogit osana strategista markkinointia
TWITTER KIRJASTOPALVELUNA Krista Auvinen Lähteet:
Laitoksen viestinnässä FT, Dos. Vilma Luoma-aho Yhteisöviestintä & PR Viestintätieteiden laitos Jyväskylän yliopisto Twitter: vilmaluo.
WE LOVE HELSINKI.
Seinäjoen kv-kevätpäivät Roundtable 5 Ulkomaisten harjoittelijoiden markkinointi työnantajille Ira Leväaho, Helsinki Education and Research Area.
Bilberry Consulting (tmi)
Twitterin etusivu Twitterin etusivulta löydät ”Top Tweets”, eli uusimmat tweetit. Etusivulla on myöskin nappi jota painamalla pääsee rekisteröitymissivulle.
Sosiaalisen median suihku Mistä on kyse?. Miten ja missä viestit?
MEDIAVAIKUTTAMISEN MAHDOLLISUUDET RAUNA RAHJA KOORDINAATTORI MEDIAKASVATUSSEURA UUSI KOULU III -seminaari , Mikkeli.
Kyllä kansa tietää..... Sosiaalinen media tietolähteenä Marjukka Nyberg /28/2015COMPANY CONFIDENTIAL | Copyright © M-Brain
1 ESITTÄVÄN TAITEEN OSTAJAMARKKINAT KARTOITUS JA TIETOKANTA Saara Moisio Projektikoordinaattori.
SOSIAALINEN MEDIA MYYNTITYÖSSÄ 1. SOMEN JAOTTELU Sosiaalinen media voidaan määritellä ei alueisiin, sen mukaan, millainen rooli käyttäjällä on sovelluksessa.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Sosiaalinen media ja rotarytoiminta
Kymenlaakson digitaalinen pääkirjasto Kymenlaakson kirjastojen yhteinen sosiaalista mediaa hyödyntävä verkkosivusto Verkkotyöryhmä: Mika Hatakka, Sinikka.
Sosiaalinen media: kun 500 miljoonaa ihmistä hajosi FaceBookiin.
Mainostaminen Sos.media Käytännön järjestelyt Tilat Ilmottautuminen Sponsori ”sopimukset” Starting point Kutsuvieraiden esittely Teema aktiviteetit Palautteen.
Sosiaalisen median hyödyntämisestä laajennetun työssäoppimisen yhteydessä Minna Ström
Sosiaalisen median eri kanavat osana Viherympäristöliiton viestintää ja markkinointia Opinnäytetyön suunnitteluseminaari Ville Miettinen & Jussi Front.
SUURI matkakohde, PIENET resurssit Savonlinnan Seudun Matkailu Oy Tj. Pia Kokki.
Matkailutiedottaja Elisabeth Heinrichs Asiakkaan kohtaaminen verkossa - Case Visit Helsinki Miten hyödyntää sosiaalista mediaa matkailutoimiston markkinoinnissa,
Mitä turvallisuustutkimuksessa tapahtuu Laura Hokkanen, Pelastusopisto Online and Mobile Communications for Emergencies.
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Kaisa Heiskari Rovaniemen Matkailu ja Markkinointi Oy.
TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi TAKK Henna-Riikka Ahvenjärvi2.
Sosiaalisen median hyödyntäminen ja kehittäminen nuorille suunnatuissa sosiaalipalveluissa Case: nuorten Facebook-palveluohjaus Oulussa Saila Lähteenmäki,
10 Media on tärkeä mielipidevaikuttaja III Vaikuttamisen kanavat.
© Finland Events 2016 luottamuksellinen Tampereen Messut Oy / Finland Events
PK-yrittäjän some-aakkosetsome PALVE PALVE – Juha Konttinen.
Skeema Ihminen on sosiaalinen olento Motivointi 1: Pohdintapilvi: Oletko sosiaalinen silloin kun olet sosiaalisessa mediassa?
Kysely sosiaalisen median käytöstä
Viestinnän tilanne kesä 2016
Kirjasto, kyläkeskus myös verkossa
MEDIAPSYKOLOGIA MEDIAPS TUTKII MIHIN IHMISET KÄYTTÄVÄT MEDIAA JA MITÄ VAIKUTUKSIA MEDIALLA ON KESKEISET KYSYMYKSET: MILLÄ TAVOIN MEDIA VAIKUTTAA IHMISEN.
Finnan viestintäkatsaus
Työvälineiden hyödyntäminen sote-tieto strategian laadinnassa ja toimeenpanossa
Vinkkejä sähköiseen viestintään
… … … … … … … … ….
Kv-toiminnan skenaariot
Skeema Ihminen on sosiaalinen olento Motivointi 1: Pohdintapilvi: Oletko sosiaalinen silloin kun olet sosiaalisessa mediassa?
Yritys ja markkinointi mediassa
Mitä erityistä saat Innokylästä? Verkkopalvelu
Lapset ja media Marianna Halonen
Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet
Vaikuttaminen Suoraa ja epäsuoraa.
PoSoTe – työryhmän kokous
MEDIAPSYKOLOGIA MEDIAPS TUTKII MIHIN IHMISET KÄYTTÄVÄT MEDIAA JA MITÄ VAIKUTUKSIA MEDIALLA ON KESKEISET KYSYMYKSET: MILLÄ TAVOIN MEDIA VAIKUTTAA IHMISEN.
Ikäteknologian käyttöönotto on sosiaalinen prosessi!
Oman alani blogit Onko minun alallani opiskelijoita, ammatinharjoittajia ja harrastajia, jotka bloggaavat? Millaisia oman alani blogeja netistä löytyy?
UNELMIEN LIIKUNTASEURA RY Unelmien urheilu- ja liikuntayhteisö TUL Nuoret Päättäjät 2017 Jyväskylä
Facebook JYTY-koulutus
Viisi asiaa, mitä jokaisen opettajan tulisi tietää laadusta
Some-ohje Pirkanmaa2019-valmistelijoille
Oletko sinä vuorovaikutuksen mahdollistaja ?
Lions Pass the Plate #lionspasstheplate
10 hyvää syytä mainostaa radiossa!
Lisää lukiolaisia – mitä tehdä?
-Ole oma itsesi Löydä oma heimosi-
Viestintäsuunnitelma
Esityksen transkriptio:

Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin

Ihmiset ovat aina jakaneet mielipiteitä 1

Kumpaa kuuntelet? 2

3 Entä Suomi?

Mittaa 1. Kuuntele 2. Ymmärrä3. Markkinoi Ensiaskeleet sosiaalisen median hyödyntämiseen 4

Sosiaalista mediaa on helppo seurata 5

Mitä matkailualalla seurataan? 6 Matkat lähikaupunkeihin (Suomi + KV) -((”plannin a travel” OR trip) near Lappeenranta)) -Kutsu myös teille! Oma kaupunki / kunta kansainvälisesti -Asiakaskokemukset -Mielikuvat -Online maine -Matkailuneuvonta Tärkeimmät matkailukohteet Tapahtumat ja festivaalit Matkailualan termit -Trendien löytäminen -Mielipidevaikuttajat -Mainonnan kohdistaminen

7 Tärkeimmät kysymykset matkailualalle Mitkä kanavat? Ketkä ihmiset?

8 Tunnista kannaltasi tärkeimmät kanavat

Löydä mielipidevaikuttajat 9

Ole aktiivinen 10 Kutsu käymään Järjestä tapahtuma Tiedota Osallista bloggaajia

Mittaa tuloksia 11