Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika KMT Kuluttaja 2010
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika Lukuminuutit • tutkittiin KMT Kuluttaja 2010 tutkimuksen yhteydessä kirjekyselynä • Personoitu lomake: • Vastaajan lomakkeelle tulostuivat vain ne lehdet, joita vastaaja oli KMT tutkimuksen puhelinhaastattelussa ilmoittanut lukeneensa ilmestymisvälin aikana • Vastausmäärä N = • Tämän raportin tuloksista on poistettu vastaukset, joissa lehteä on luettu 10 tuntia tai enemmän. • Seuraavilla sivuilla on esitetty lukuminuutit lehdittäin. Lukuminuutit ovat keskimääräisiä lukuminuutteja. • Kysytty tutkimuksessa seuraavasti: Kuinka kauan yleensä luette tai selailette lehden yhtä numeroa? Laskekaa mukaan yhden numeron kaikki lukukerrat. • * kuvissa raportoitu lehdittäin vain ne kohderyhmä-kohtaiset tulokset, joissa vastaajamäärä n = 50 tai enemmän
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika Lukuminuutit lehtiryhmittäin
Lukuminuutit (keskimäärin) lehtiryhmittäin 2010 Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Lukuminuutit (keskimäärin) lehtiryhmittäin syksy 2009 / kevät 2010 KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Aikakauslehtien lukemiseen käytetty aika Lukuminuutit • Top lehdet • Lehdittäin eriteltynä
Lukuminuutit (keskimäärin) TOP lehdet KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Lukuminuutit (keskimäärin) Perhe- ja yleisaikakauslehdet * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Lukuminuutit (keskimäärin) Naisten yleislehdet *Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Lukuminuutit (keskimäärin) Naisten erikoislehdet *Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Lukuminuutit (keskimäärin) Asumisen, rakentamisen ja puutarhan lehdet * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Lukuminuutit (keskimäärin) Harrastelehdet * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet ² = Lehden luvut ovat KMT Kuluttaja kevät 2010 puolivuosiaineistosta Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Lukuminuutit (keskimäärin) Ruoka- ja juomalehdet * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Lukuminuutit (keskimäärin) * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän Lasten ja nuorten lehdet Autoilun ja tekniikan lehdet KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Lukuminuutit (keskimäärin) * Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän Talouselämän ja yritystoiminnan lehdet Tietotekniikan ja tietoliikenteen lehdet KaikkiNaisetMiehet Lähde: KMT Kuluttaja 2010
Lukuminuutit (keskimäärin) Muut ammattilehdet • Tiede- ja kulttuurilehdet • Asiakaslehdet *Tulokset vain jos kohderyhmässä n = 50 tai enemmän KaikkiNaisetMiehet ² = Lehden luvut ovat KMT Kuluttaja kevät 2010 puolivuosiaineistosta Lähde: KMT Kuluttaja 2010